Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт міжбудинкових проїздів та прибудинкових територій на вул. Горбачевського, 1, 7, 9 в м. Івано-Франківськ (ДК 021:2015 –45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
1 639 974,00 UAH
UA-2021-02-23-009830-b ● 8ea1b448c4b44f39b1267ab9217bd712
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43905443 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
ІННА САЛИГА +380342537647 tender2021db@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 14:27 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 12:27 |
Очікувана вартість: | 1 639 974,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 199,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - закупівлю робіт: «Капітальний ремонт міжбудинкових проїздів та прибудинкових територій на вул. Горбачевського, 1, 7, 9 в м. Івано-Франківськ (ДК 021:2015 –45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)».
3. Кількість (обсяг) – 1 робота; місце виконання робіт – вул. Горбачевського, 1,7,9, Івано-Франківська область, Україна.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі – 1 639 974 грн. з ПДВ.
5. Строк виконання робіт – 31.12.2021 р.
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 15.03.2021 року.
7. Умови оплати - Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, післяоплата.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – 1).Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову.
2).Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
3).У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – Забезпечення тендерної пропозиції – не вимагається.
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка.
11. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути
Згорнути
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - закупівлю робіт: «Капітальний ремонт міжбудинкових проїздів та прибудинкових територій на вул. Горбачевського, 1, 7, 9 в м. Івано-Франківськ (ДК 021:2015 –45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)».
3. Кількість (обсяг) – 1 робота; місце виконання робіт – вул. Горбачевського, 1,7,9, Івано-Франківська область, Україна.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі – 1 639 974 грн. з ПДВ.
5. Строк виконання робіт – 31.12.2021 р.
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 15.03.2021 року.
7. Умови оплати - Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, післяоплата.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – 1).Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову.
2).Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
3).У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – Забезпечення тендерної пропозиції – не вимагається.
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка.
11. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт міжбудинкових проїздів та прибудинкових територій на вул. Горбачевського, 1, 7, 9 в м. Івано-Франківськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Горбачевського, 1,7,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 14:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 14:46 |
Технічні вимоги 23.02.2021 р..doc | |
23 лютого 2021 14:46 |
Тендерна документація 23.02.2021 р..doc | |
23 лютого 2021 14:46 |
Проєкт Договору 23.02.2021 р..doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Шляхбуд-Лім |
1 262 780,00
UAH з ПДВ
|
1 262 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будівельна компанія "Вік" |
1 418 577,00
UAH з ПДВ
|
1 418 577,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП “Ходжаян Армен Ашотович” |
1 639 000,00
UAH з ПДВ
|
1 639 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПМК-113" |
1 639 200,00
UAH з ПДВ
|
1 639 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Шляхбуд-Лім #38162678 |
Відхилено |
1 262 780,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 14:45
|
|
ТОВ "Будівельна компанія "Вік" #40003054 |
Переможець |
1 418 577,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 15:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 березня 2021 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2021 15:16
|
Розірвання.pdf | укладений |
24 червня 2021 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 14:08
|
Scan.pdf | укладений |
14 квітня 2021 14:07
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 квітня 2021 — 22 червня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | не виконання зобов'язань по даному Договору, а саме жодних робіт не проведено, в результаті чого виникає загроза несвоєчасного закінчення даних робіт. |