Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 44190000-8 Конструкційні матеріали різні (Цвяхи будівельні)
Очікувана вартість
9 408,67 UAH
UA-2021-02-23-008729-b 1c3fd8f0bc0a42e8a69c90c21e2f802e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Задоя

+380675913092 mahaon2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21926724
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРА ПОЛЯ, будинок 18, приміщення 119
Контактна особа: Тетяна Задоя
+380675913092
mahaon2013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 10 березня 2021 15:54
Очікувана вартість: 9 408,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44190000-8: Конструкційні матеріали різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
168 кілограми
цвяхи будівельні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, будинок 18Б, приміщення 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44192200-4 — Цвяхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата 100% вартості Товару проводиться протягом 90 календарних днів після реалізації товару та після отримання оплати за такий Товар від споживачів (замовників). Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Міг" 6 720,00
UAH
6 720,00
UAH
Документи
ФОП Столяров Станіслав Миколайович 8 568,00
UAH
8 568,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 березня 2021 15:59
Уповноважена Особа.pdf
01 березня 2021 15:59
Статут МИГ.pdf
01 березня 2021 15:59
Свідоцтво.pdf
01 березня 2021 15:59
Доступ до документів.pdf
01 березня 2021 15:59
Витяг.pdf

Публічні документи

04 березня 2021 17:33
Електронний підпис
04 березня 2021 17:30
Цінова пропозиція.pdf
04 березня 2021 17:30
Проект договору.pdf
04 березня 2021 17:30
Довідка про учасника.pdf
04 березня 2021 17:30
Гарантійний лист.pdf
04 березня 2021 17:30
Альтернативний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Міг"

ФОП Столяров Станіслав Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Міг"
#38837864
Відхилено 6 720,00
UAH
15 березня 2021 10:20
ФОП Столяров Станіслав Миколайович
#2433320077
Переможець 8 568,00
UAH
17 березня 2021 14:46

Документи

15 березня 2021 10:20
Електронний підпис
15 березня 2021 10:19
Протокол.pdf

Документи

17 березня 2021 14:46
Електронний підпис
17 березня 2021 14:45
Протокольне рішення 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2021 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Столяров Станіслав Миколайович
#2433320077
8 568,00
UAH
Документи

Документи

17 березня 2021 14:46
Електронний підпис
17 березня 2021 14:45
Протокольне рішення 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 13:51
Звіт цвяхи.pdf укладений
13 січня 2022 13:50
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 13:50
Доп.угода дог.31 (1).pdf зміни до договору
13 січня 2022 13:49
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 11:27
Доп.угода дог.31.pdf зміни до договору
13 січня 2022 11:26
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 08:48
Договір 31.pdf укладений
29 березня 2021 08:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі п. 4.2. договору на підставі зменшення обсягів поставленого товару, Сторони дійшли згоди про зменшення суми Договору на 2448 грн. 00 коп. (Дві тисячі чотириста сорок вісім грн, 00 коп). У зв’язку із застосуванням п.1. цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти «Специфікацію» Додаток №1 до Договору в новій редакції.Внести зміни в п. 4.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «4.1. Загальна сума цього Договору становить: 6120 грн. 00 коп. (шість тисяч сто двадцять, 00 коп.) з ПДВ, та залишається незмінною на весь строк дії цього Договору, крім випадків узгодженого зменшення Сторонами суми Договору. Інші умови вказаного договору залишаються без змін
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі п. 4.2. договору на підставі зменшення обсягів поставленого товару, Сторони дійшли згоди про зменшення суми Договору на 2448 грн. 00 коп. (Дві тисячі чотириста сорок вісім грн, 00 коп). У зв’язку із застосуванням п.1. цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти «Специфікацію» Додаток №1 до Договору в новій редакції.2. Внести зміни в п. 4.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «4.1. Загальна сума цього Договору становить: 6120 грн. 00 коп. (шість тисяч сто двадцять, 00 коп.) з ПДВ, та залишається незмінною на весь строк дії цього Договору, крім випадків узгодженого зменшення Сторонами суми Договору. Інші умови вказаного договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 120,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 020,00 UAH)