Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молочні продукти різні (сметана)
Очікувана вартість
32 520,00 UAH
UA-2021-02-23-008695-b 121ceb8ddd094133bfa10547c546ab52
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": відповідно пункт 1, частини 2, статті 40, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, застосовується переговорна процедура закупівлі.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (з посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі): замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів (UA-2021-01-13-000487-a та UA-2021-02-01-002753-a) на закупівлю: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні (Молочні продукти різні (сметана)) (Джерела фінансування – кошти місцевого бюджету) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі на ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні (Молочні продукти різні (сметана)) (Джерела фінансування – кошти місцевого бюджету) відповідно до п.1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 14:15
Оскарження наміру укласти договір: 06 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Молочні продукти різні (сметана) для закладів дошкільної освіти Коростенської міської територіальної громади


Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кілограми
Сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка (накладної) на оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 20 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі в повному обсязі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

23 лютого 2021 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 14:10
протокол переговорів.pdf
23 лютого 2021 14:10
додаток1.pdf
23 лютого 2021 14:10
повідомлення.pdf
23 лютого 2021 14:10
обгрунтовання.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОДЦЕНТР - ПЛЮС"
#37677991
Переможець 32 520,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2021 14:15

Документи

23 лютого 2021 14:15
Електронний підпис
23 лютого 2021 14:15
Електронний підпис
23 лютого 2021 14:15
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2021 14:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОДЦЕНТР - ПЛЮС"
#37677991
32 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 лютого 2021 14:15
Електронний підпис
23 лютого 2021 14:15
Електронний підпис
23 лютого 2021 14:15
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 13:59
Дод. угода №30-2 від 09.12.2021р. до дог. №30 від 09.03.2021р..pdf зміни до договору
09 грудня 2021 13:58
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 09:32
Дод. угода №30-1 від 15.11.2021р. до дог. №30 від 09.03.2021р..pdf зміни до договору
15 листопада 2021 09:30
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 09:26
договір №30 від 09,03.2021.pdf укладений
09 березня 2021 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 317,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 219,50 UAH)