Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2021-02-23-008550-b eb4c7e42a6bb4006aa0a167149503571
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Миколаївна Кольба

+380532609579
+380532609579
pokod.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 02008951
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а
Контактна особа: Наталія Миколаївна Кольба
+380532609579,+380532609579
pokod.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 16:00
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
техобслуговування системи централізованої подачі кисню
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 7 банківських днів з дня підписання акту виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2021 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 14:06
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "ОПТИМАЛ-МТ" 35 000,00
UAH з ПДВ
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2021 14:38
Пропрацівників037.pdf.p7s
02 березня 2021 14:38
Про МТБ036.pdf.p7s
02 березня 2021 14:38
Посвідчення (5)049.pdf.p7s
02 березня 2021 14:38
Посвідчення (4)048.pdf.p7s
02 березня 2021 14:38
Посвідчення (3)047.pdf.p7s
02 березня 2021 14:38
Посвідчення (2)046.pdf.p7s
02 березня 2021 14:38
Посвідчення (1)045.pdf.p7s
02 березня 2021 14:38
Посвідчення (1)045.pdf.p7s
02 березня 2021 14:38
ДП Дозвіл.pdf.p7s
02 березня 2021 14:38
ДП Наказ 1.pdf.p7s
02 березня 2021 14:38
Лист-погодження052.pdf.p7s
02 березня 2021 14:38
Довідка053.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "ОПТИМАЛ-МТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство "ОПТИМАЛ-МТ"
#36120793
Переможець 35 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 16:10

Документи

12 березня 2021 16:10
Електронний підпис
12 березня 2021 16:10
Протокол №12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "ОПТИМАЛ-МТ"
#36120793
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2021 16:10
Електронний підпис
12 березня 2021 16:10
Протокол №12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2022 17:55
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2022 09:54
ДУ 20%.pdf зміни до договору
16 березня 2022 09:53
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 22:20
ДУ №1 продовження.pdf зміни до договору
04 січня 2022 22:16
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 10:41
Договір ДП Оптимал МТ.pdf укладений
29 березня 2021 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 992-VIII від 25.12.2015 р., а саме: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.. Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до «31» березня 2022 р. Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: 3.1. Даний Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31.03.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року Сторони дійшли згоди збільшити суму договору на 7 000,00 грн. (сім тисяч грн. 00 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році та внести зміни до п. 1.2. договору та викласти його в наступній редакції: «1.2. Загальна вартість Договору визначається в сумі 42 000,00 грн. (Сорок дві тисячі грн. 00 коп.), без ПДВ»
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 42 000,00
UAH