Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прапори, флагштоки Код ДК 021:2015: 35820000-8 Допоміжне екіпірування (35821000-5 прапори, 35821100-6 флагштоки)
Очікувана вартість
15 868,00 UAH
UA-2021-02-23-008532-b b18072d6f6994189896fe92ca7aab6a1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Чайковська

+380501906977 chajkovska@oblrada-pl.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 22530614
Вебсайт: http://oblrada-pl.gov.ua
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 45
Контактна особа: Світлана Чайковська
+380501906977
chajkovska@oblrada-pl.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35820000-8: Допоміжне екіпірування


прапор ПРЕМІУМ 1,2*1,8м, тришаровий атлас, двосторонній друк - 2 штуки.
флагшток кабінетний ПРЕСТИЖ 2,25м, н/ж, одномісний - 2 штуки.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Допоміжне екіпірування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2021  —  25 лютого 2021
ДК 021:2015: 35820000-8 — Допоміжне екіпірування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються протягом 7 робочих днів з дня підписання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за одержані товари здійснюються протягом 7 робочих днів з лати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

23 лютого 2021 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГЛАДЧЕНКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ
#2917620270
Переможець 15 868,00
UAH
23 лютого 2021 14:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 14:08
догов 40.pdf укладений
23 лютого 2021 14:07