Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Маргарин; код ДК 021:2015 – 15430000-1 – “Харчові жири”
Очікувана вартість
129 600,00 UAH
UA-2021-02-23-008004-b f35d1a17c12643cc80beb015a86107c0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Ляшенко

+380444810262 m.liashenko@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Микола Ляшенко
+380444810262
m.liashenko@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 11:00
Початок аукціону: 11 березня 2021 13:53
Очікувана вартість: 129 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15430000-1: Харчові жири


1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».
1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Маргарин; код ДК 021:2015 – 15430000-1 – “Харчові жири”; поділу на лоти не передбачено.
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
№ з/п Найменування товару та його характеристики Одиниця виміру
Кількість
1 Маргарин «Вершковий» (або еквівалент), жирністю не менше 72%, фасований в пачках не менше 450 г кг 1458
Маргарин «Вершковий» (або еквівалент): склад: жири рослинні та олії рафіновані дезодоровані, вода питна, масло вершкове, емульгатори: лецитин соєвий, сіль кухонна, консерванти: сорбат калію, регулятор кислотності кислота лимонна, ароматизатор вершковий, барвник бета-каротин. Маргарин, має бути не менше 72% жирності. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО). На кожній одиниці пакування (фасування) повинна бути інформація про назву харчового продукту, назву та адресу підприємства- виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності (або кінцевий строк споживання та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність). Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від загального строку придатності цього товару до споживання.
Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством України порядку, відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
4. Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: маргарин «Вершковий» (або еквівалент), жирністю не менше 72%, фасований в пачках не менше 450 г – 1458 кг.
4.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: склад замовника, який знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: поставка товару здійснюється учасником впродовж всього строку дії договору про закупівлю з дати його підписання уповноваженими особами обох сторін і до 31 грудня 2021 року окремими партіями відповідно до заявок замовника, в яких замовником визначається кількість товару. Учасник зобов‘язаний впродовж 2 (двох) робочих днів з дати отримання заявки замовника поставити замовнику замовлену партію товару в кількості, що визначена у заявці замовника.
6. Умови оплати: оплата вартості кожної отриманої замовником партії товару за договором здійснюється замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок учасника впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленого замовником товару, підписання сторонами видаткових накладних на такий товар та за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану замовника на відповідний рік.
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 129 600,00 грн. (сто двадцять дев’ять тисяч шістсот грн. 00 коп.) з ПДВ.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 01.03.2021 року до 11:00 год.
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 04.03.2021 року до 11:00 год.
10. Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону; визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію “Ціна” (питома вага критерію – 100%). Під терміном “Ціна” мається на увазі ціна пропозиції учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування.
10.1. Методика оцінки пропозицій: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків і зборів.
11. Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
11.1. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
12.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1 300,00 грн.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1458 кілограми
Маргарин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15431100-9 — Маргарин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата вартості кожної отриманої замовником партії товару за договором здійснюється замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок учасника впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленого замовником товару, підписання сторонами видаткових накладних на такий товар та за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану замовника на відповідний рік. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2021 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 13:45
Оголошення.docx
23 лютого 2021 13:45
Додаток 3.docx
23 лютого 2021 13:45
Додаток 2.docx
23 лютого 2021 13:45
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Фенікс-15 129 575,38
UAH з ПДВ
122 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "КИЇВСЬКИЙ МАРГАРИНОВИЙ ЗАВОД" 122 472,00
UAH з ПДВ
122 472,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Гримашевич Іван Іванович 129 587,04
UAH з ПДВ
129 587,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2021 10:40
Електронний підпис
04 березня 2021 10:26
статут стр.12.jpeg
04 березня 2021 10:26
статут стр.11.jpeg
04 березня 2021 10:26
статут стр.9.jpeg
04 березня 2021 10:26
статут стр.8.jpeg
04 березня 2021 10:26
статут стр.7.jpeg
04 березня 2021 10:26
статут стр.6.jpeg
04 березня 2021 10:26
статут стр.5.jpeg
04 березня 2021 10:26
статут стр.4.jpeg
04 березня 2021 10:26
статут стр.3.jpeg
04 березня 2021 10:26
Статут стр.1.jpeg
04 березня 2021 10:26
статут стр. 10.jpeg
04 березня 2021 10:26
статут стр. 2.jpeg
04 березня 2021 10:26
Лист-гарантія стр. 2.jpg
04 березня 2021 10:26
Лист-гарантія стр. 1.jpg
04 березня 2021 10:26
Довідка.jpg

Публічні документи

03 березня 2021 22:50
Електронний підпис
03 березня 2021 22:48
Особиста медична книжка.pdf
03 березня 2021 22:48
Додаток 3.pdf
03 березня 2021 22:48
Довідка захист довкілля.pdf
03 березня 2021 22:48
Паспорт.pdf
03 березня 2021 22:48
ЛИСТ ГАРАНТІЯ.pdf
03 березня 2021 22:48
Ідентифікаційний код.pdf
03 березня 2021 22:48
Довідка щодо статуту.pdf
03 березня 2021 22:48
ГЛ щодо санкцій.pdf
03 березня 2021 22:48
Витяг ЄДРЮОФОП.pdf
03 березня 2021 22:48
Витяг Єдиний податок.pdf
03 березня 2021 22:48
Виписка з ЄДРФОФОП та ГФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Фенікс-15

ПрАТ "КИЇВСЬКИЙ МАРГАРИНОВИЙ ЗАВОД"

ФОП Гримашевич Іван Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Фенікс-15
#39716424
Переможець 122 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 14:09

Документи

15 березня 2021 14:09
Електронний підпис
15 березня 2021 14:08
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фенікс-15
#39716424
122 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2021 14:09
Електронний підпис
15 березня 2021 14:08
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 14:26
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 13:39
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 13:36
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 14:56
Договір 78.pdf укладений
31 березня 2021 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його в новій редакції: «3.1. Загальна вартість товару за цим Договором (загальна вартість Договору) становить 121947,12 грн (сто двадцять одна тисяча дев’ятсот сорок сім грн. 12 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 20324,52 (двадцять тисяч триста двадцять чотири грн. 52 коп.) і включає в себе вартість товару згідно з Додатком № 1 до Договору про закупівлю, вартість пакування, маркування, доставки, завантаження та розвантаження товару на складі Покупця, а також вартість усіх інших витрат Постачальника, що пов’язані з виконанням зобов‘язань за цим Договором.» 2. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Специфікації (додаток 1 до Договору) та вирішили викласти Специфікацію (додаток 1 до Договору) в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди №1. 3. Інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою №1, залишаються незмінними, та Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 4. Ця Додаткова угода №1 укладена українською мовою в двох оригінальних примірниках, які мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця Додаткова угода №1 набуває чинності з моменту підписання її Сторонами та є невід’ємною частиною Договору. 6. До цієї Додаткової угоди №1 додається та є невід‘ємною частиною Договору: - Специфікація (додаток 1 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 44 831,04
UAH (в тому числі ПДВ 7 471,84 UAH)