Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

столи письмові
Очікувана вартість
47 400,00 UAH
UA-2021-02-23-007798-b 2d63574a11f64858bd44f5049227dac3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій БУДЧЕНКО

+380975705178 minstrategprom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ СТРАТЕГІЧНИХ ГАЛУЗЕЙ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 43733545
Вебсайт: https://mspu.gov.ua/
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО МИХАЙЛА, будинок 12, корпус 2
Контактна особа: Віталій БУДЧЕНКО
+380975705178
minstrategprom@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Стіл письмовий 140*700*750:
Довжина, см - 140, глибина, см - 700, висота, см - 750;
Матеріал корпусу - ламіноване ДСП завтовшки 16 мм;
Матеріал стільниці - ламіноване ДСП завтовшки 26 мм;
Матеріал задньої стінки (екрану) - ламіноване ДСП завтовшки 16 мм; Крайка стільниці - ударостійка ПВХ завтовшки 2 мм;
Крайка корпусу та задньої стінки (екрану) - ПВХ завтовшки 0,5 мм;
Колір стільниці та корпусу: Дуб Сонома; колір задньої стінки (екрану): сірий.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Стіл письмовий 140*700*750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Лисенка, будинок 6 літера М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2021
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом З (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

23 лютого 2021 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ОРТІС"
#21388439
Переможець 47 400,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2021 13:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 13:41
Договір 14.pdf укладений
23 лютого 2021 13:40