Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 90920000-2 «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень» (Послуги з санітарно- гігієнічної обробки камер ізолятора тимчасового утримання за адресою: м. Пустомити, вул. Шевченка 1)
Очікувана вартість
11 327,00 UAH
UA-2021-02-23-004056-a dfdd6beb9cde4f66aeda51da11b5493b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колодчак Ольга Мирославівна

+380322586783 zakupivli_gunp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 40108833
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., місто Львів, площа Генерала Григоренка 3
Контактна особа: Колодчак Ольга Мирославівна
+380322586783
zakupivli_gunp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 20:05
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 15:00
Очікувана вартість: 11 327,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Місцезнаходження замовника: пл. Генерала Григоренка, 3, м. Львів, 79007; код ЄДРПОУ 40108833; категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону; мова, якою повинні готуватись пропозиції – українська мова; розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій - забезпечення не вимагається; математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 м.кв
Послуги з санітарно- гігієнічної обробки камер ізолятора тимчасового утримання (дератизація,) за адресою:м. Пустомити, вул. Шевченка 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Пустомити, вул. Шевченка 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90923000-3 — Послуги з дератизації
121.5 м.кв
Послуги з санітарно- гігієнічної обробки камер ізолятора тимчасового утримання (дезинфекція ) за адресою: м. Пустомити, вул. Шевченка 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Пустомити, вул. Шевченка 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90921000-9 — Послуги з дезінфікування та витравлювання
819 м.кв
Послуги з санітарно- гігієнічної обробки камер ізолятора тимчасового утримання (дезінсекція ) за адресою: м. Пустомити, вул. Шевченка 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Пустомити, вул. Шевченка 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90922000-6 — Послуги з боротьби зі шкідниками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно умов договору Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2021 20:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 20:06
Оголошення на закупівлю.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Обласне комунальне підприємство Львівської обласної ради "Профілактична дезінфекція" 10 268,40
UAH з ПДВ
10 268,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2021 13:52
Електронний підпис
04 березня 2021 13:51
Лист гарантія.PDF
04 березня 2021 13:51
Договір аналогічний 2.PDF
04 березня 2021 13:51
Договір аналогічний.PDF
04 березня 2021 13:51
Проект договору.PDF
04 березня 2021 13:51
Технічні вимоги.PDF
04 березня 2021 13:51
Форма пропозиції.PDF
04 березня 2021 13:51
Статут.pdf
04 березня 2021 13:51
Посвідчення Рацький Р.І..jpg
04 березня 2021 13:51
Посвідчення Хитра А.З..pdf
04 березня 2021 13:51
Медичні книжки.pdf
04 березня 2021 13:51
Медичні довідки.pdf
04 березня 2021 13:51
Допуски і посвідчення.PDF
04 березня 2021 13:51
Довідка- платники ПДВ.PDF
04 березня 2021 13:51
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
04 березня 2021 13:51
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Обласне комунальне підприємство Львівської обласної ради "Профілактична дезінфекція"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Обласне комунальне підприємство Львівської обласної ради "Профілактична дезінфекція"
#20762278
Переможець 10 268,40
UAH з ПДВ
10 березня 2021 17:18

Документи

10 березня 2021 17:18
Електронний підпис
10 березня 2021 17:17
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Обласне комунальне підприємство Львівської обласної ради "Профілактична дезінфекція"
#20762278
10 268,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2021 17:18
Електронний підпис
10 березня 2021 17:17
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 15:47
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 18:00
Додаткова угода _1 до договору 188.pdf зміни до договору
23 березня 2021 17:59
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 11:38
підписаний контракт укладений
19 березня 2021 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 10 266,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 711,10 UAH)