Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відлову тварин
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2021-02-23-000021-b 9fff057dc7de42e1aacdd3ea0441fc30
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нерубайська Ірина

+30976600185 ugkgkbgsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 44094449
Місцезнаходження: 08324, Україна , Київська обл., с. Гора, вул. Центральна, 5
Контактна особа: Нерубайська Ірина
+30976600185
ugkgkbgsr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 00:38
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77610000-9: Послуги з відлову тварин


1. Найменування: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
1.1. Код за ЄДРПОУ: 44094449
1.2. Місцезнаходження: 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5
1.3. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Нерубайська Ірина Миколаївна: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул.Центральна, будинок 5; тел./факс +380674060507; e-mail: ugkgkbgsr@ukr.net
1.4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 120000,00 (Сто двадцять тисяч) грн. з урахуванням ПДВ.
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: Послуги з відлову тварин (Послуги з відлову безпритульних тварин для їх стерилізації, вакцинації від сказу, кліпсування та повернення тварин на місця відлову) (ДК 021:2015 77610000-9 Послуги з відлову тварин).
2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: «ВИМОГА ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», детальніше згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення)
Кількість та опис послуг: 1 (одна) послуга, що включає в себе: виїзд бригади з відлову тварин, відлов, стерилізація, вакцинація від сказу, кліпсування та повернення тварин на місця відлову.
Найменування Кількість, шт
Відлов та стерилізація безпритульних тварин (собак) 100
Відлов та стерилізація безпритульних тварин (котів, кішок) 50
Всього: 150
3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: територія Гірської сільської ради.
4. Строк надання послуг: до 31.12.2021 р.
5. Умови оплати:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником послуг на підставі актів виконаних робіт (наданих послуг). Розрахунок за поставлені товари здійснюється за фактом наданих послуг на умовах відстрочки платежу до 30 днів. Бюджетні зобов'язання та платежі здійснюються лише за наявності відповідних бюджетних призначень (асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 7 банківський днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
6. Основні умови договору:
6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках.
7. Відхилення пропозицій:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 01.03.2021 року
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 04.03.2021 року
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв:
Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна з ПДВ.
Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається
12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі
Додатки до оголошення:
Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі пропозиції на електронні торги
Додаток 2. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі
Додаток 3. Проект договору
Додаток 4. Технічне завдання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 послуга
Відлов та стерилізація безпритульних тварин (собак)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77610000-9 — Послуги з відлову тварин
50 послуга
Відлов та стерилізація безпритульних тварин (котів, кішок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77610000-9 — Послуги з відлову тварин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником послуг на підставі актів виконаних робіт (наданих послуг). Розрахунок за поставлені товари здійснюється за фактом наданих послуг на умовах відстрочки платежу до 30 днів. Бюджетні зобов'язання та платежі здійснюються лише за наявності відповідних бюджетних призначень (асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 7 банківський днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2021 00:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 00:38
Оголошення_відлов тварин_укб.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій