Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Тульчинське лісомисливське господарство |
Код ЄДРПОУ: | 00991479 |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька обл., Тульчин, Відродження 36 |
Контактна особа: |
Білаш Роман Вікторович +380676627247 rombil@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 23:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2021 22:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 13:02 |
Очікувана вартість: | 458 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 580,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2021 23:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2021 23:44 |
Проект договору шини.docx | |
22 лютого 2021 23:44 |
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ - шини.docx | |
22 лютого 2021 23:44 |
Тендерна документація - автошини.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-23-000024 ● 32ff0205c24048bb9ff9443d77007bdb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 16:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.08.2022 №41-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.08.2022 №41-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12. UA-2021-02-22-016617-b, 22.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-26 14:09:13
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі автошин до вантажних автомобілів та тракторів (ДК 021:2015: 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-22-016617-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких підстав у тендерній документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол від 22 лютого 2021 року №2) встановлено, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, а не з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (п.5 розділ 3. «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації)?
3. Чи виконано умови договору від 24 березня 2021 року №7, укладеного із ТОВ Юкрейніен Трак Ком'юнеті (надайте відповідні документальні підтвердження щодо виконання договору (платіжні доручення, видаткові накладні, акти приймання-передачі товару тощо)?
4. З яких підстав не оприлюднено звіт про виконання договору, тоді як за умовами договору від 24 березня 2021 року №7 строк його дії до 31 грудня 2021 року?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-31 12:41:40
Пояснення на запит з моніторингу
На запит, що проводиться у межах фінансового моніторингу закупівлі автошин до вантажних автомобілів та тракторів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-22-016617-b), ДП «Тульчинське ЛМГ» повідомляє наступне:
1. Публікацію обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості на сайті ДП «Тульчинське ЛМГ» на момент публікації проведено не було, так як на момент публікації оголошення про проведення закупівлі сайт підприємства перебував в розробці. Станом на сьогодні сайт введено в роботу за адресою https://tulchynlis.com.ua/golovna.html однак повністю роботи по його створенню ще не завершено. За прогнозами розробників протягом найближчих декількох днів на сайті буде створено розділ «Публічні закупівлі» в якому будуть відображені обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, зокрема і по закупівлі автошин до вантажних автомобілів та тракторів.
2. У пункті 5 розділу 3. «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації допущено технічну помилку, зазначивши що «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій», той час як вірним слід було б вважати формулювання «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій»
Дане формулювання не відповідає діючій редакції Закону України «Про публічні закупівлі», однак використовувалось у попередніх редакціях даного Закону.
За результатами проведеної процедури закупівлі допущена технічна помилка, що не вплинуло на процедуру проведення торгів, мету її проведення та кінцевий результат. Дане зауваження враховано тож в подальшому зобов’язуємось не допускати подібних помилок.
3. Умови договору від 24 березня 2021 року №7, укладеного за результатами публічної закупівлі із ТОВ «Юкрейніен Трак Ком’юнеті» на закупівлю автошин до вантажних автомобілів та тракторів виконано в неповному обсязі.
Зокрема, враховуючи наявне фінансування та фактичну потребу в автошинах, постачання товару проведено 14 квітня 2021 року та 06 травня 2021 року, оплату проведено 23 квітня 2021 року та 07 травня 2021 року відповідно.
Претензій одна до одної сторони не мають.
Видаткова накладна, рахунок на оплату та платіжне доручення – додаються.
4. У відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» по ДП «Тульчинське ЛМГ» був виданий Наказ №211 від 01 серпня 2016 року, згідно якого на підприємстві був створений тендерний комітет у кількості 5 чоловік.
Пунктом 4 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону передбачено, що тендерний комітет для організації та проведення закупівель може бути утворений до 1 січня 2022 року.
На підставі вищезазначеного пункту тендерний комітет на підприємстві було ліквідовано відповідно до Наказу по ДП «Тульчинське ЛМГ» №248 від 31.12.2021 року.
Згідно Наказу по ДП «Тульчинське ЛМГ» №12 від 10.01.2022 року призначено уповноважену особу з питань публічних закупівель, яка зокрема повинна мати відповідний сертифікат, отриманий в системі «Prozorro», та прийняти всі справи тендерного комітету.
Відтак, враховуючи факт ліквідації тендерного комітету та визначення уповноваженої особи, приймання – передачі справ тендерного комітету, не було оприлюднено звіт про виконання договору по даній закупівлі.
В процесі проведення моніторингу звіт про виконання договору опубліковано, порушення усунено.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення вимог п.14 Наказу №1082; за результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог п.4-1 Постанови №710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Юкрейніен Трак Ком'юнеті |
448 984,80
UAH
|
410 116,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Укравтозапчастина |
436 033,10
UAH
|
419 883,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС" |
450 010,00
UAH
|
445 420,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД "НОРТЕК" |
455 944,00
UAH
|
448 984,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" |
457 994,80
UAH
|
457 994,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Юкрейніен Трак Ком'юнеті #36489735 |
Переможець |
410 116,00
UAH
|
12 березня 2021 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2022 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 17:18
|
Договір про закупівлю товару | укладений |
24 березня 2021 17:16
|