Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи (буряк, морква, капуста, цибуля)
Очікувана вартість
60 900,00 UAH
UA-2021-02-22-015980-b 7a4e0132fe6e4cd2bd0446052373e790
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геча Мирослав

+380966389829 tsrlvitsynskoho@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ХУСТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ВІЦИНСЬКОГО ОСТАПА ПЕТРОВИЧА"ХУСТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43221703
Місцезнаходження: 90400, Україна , Закарпатська обл., м. Хуст, вул.Франка І., будинок 113
Контактна особа: Геча Мирослав
+380966389829
tsrlvitsynskoho@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 20:18
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 13:00
Очікувана вартість: 60 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 609,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 кілограми
Овочі, фрукти та горіхи (буряк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90400, Україна, Закарпатська область, м.Хуст, вул. Івана Франка 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кілограми
Овочі, фрукти та горіхи (морква)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90400, Україна, Закарпатська область, м.Хуст, вул. Івана Франка 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кілограми
Овочі, фрукти та горіхи (цибуля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90400, Україна, Закарпатська область, м.Хуст, вул. Івана Франка 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
5000 кілограми
Овочі, фрукти та горіхи (капуста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90400, Україна, Закарпатська область, м.Хуст, вул. Івана Франка,113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки Товару згідно з видатковими накладними Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 20:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 20:18
Оголошення овочі 03220000-9.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2021 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВЕЛЕС РІТЕЙЛ 60 400,00
UAH з ПДВ
60 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2021 11:01
Електронний підпис
03 березня 2021 11:00
6473001689458X.pdf
03 березня 2021 10:50
Електронний підпис
03 березня 2021 10:50
Листи-Овочi.pdf
03 березня 2021 10:49
Електронний підпис
03 березня 2021 10:49
Протокол_№5.pdf
03 березня 2021 10:49
Додаток_№5-Овочi.pdf
03 березня 2021 10:49
Додаток_№1-Овочi.pdf
03 березня 2021 10:49
Довідки приват.zip
03 березня 2021 10:49
Статут_ТОВ_Велес_Рiтейл.pdf
03 березня 2021 10:49
Особисті медичні книжки.pdf
03 березня 2021 10:49
Опис_документiв.pdf
03 березня 2021 10:49
Наказ №1 Гричка Оксана.pdf
03 березня 2021 10:49
Договір оренди ТЗ.pdf
03 березня 2021 10:49
Витяг_з_EДР.pdf
03 березня 2021 10:49
Виписка_ТОВ_Велес_Рiтейл.pdf
03 березня 2021 10:49
Акт_огляду_вiд_28_сiчня_2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВЕЛЕС РІТЕЙЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВЕЛЕС РІТЕЙЛ
#43983500
Переможець 60 400,00
UAH з ПДВ
04 березня 2021 12:06

Документи

04 березня 2021 12:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2021 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВЕЛЕС РІТЕЙЛ
#43983500
60 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2021 12:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 березня 2022 15:03
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 12:04
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
17 січня 2022 12:04
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 12:19
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 12:16
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 14:48
Договір 100 від 15.03.2021 року.pdf укладений
15 березня 2021 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 60 400,00
UAH