Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт санвузла для забезпечення умов доступності маломобільних груп населення в будівлі Зарічненської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Запорізька область, Оріхівський район, с. Зарічне, вул. Адміністративна, 1
Очікувана вартість
139 279,00 UAH
UA-2021-02-22-011703-b be540c469b00402fa60dbaf43c715b43
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Семеренко

+380632086736 kom_cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КОМИШУВАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОРІХІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41083586
Місцезнаходження: 70530, Україна , Запорізька обл., Оріхівський р-н., смт. Комишуваха, вул. Смирнова, буд. 3
Контактна особа: Ірина Семеренко
+380632086736
kom_cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 15:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2021 13:19
Початок аукціону: 10 березня 2021 12:32
Очікувана вартість: 139 279,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 392,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремонт санвузла для забезпечення умов доступності маломобільних груп населення в будівлі Зарічненської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Запорізька область, Оріхівський район, с. Зарічне, вул. Адміністративна, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70500, Україна, Запорізька область, селище Зарічне, вулиця Адміністративна будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2021  —  29 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Впродовж 30 календарних днів на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток №1 до оголошення
Дата подання: 24 лютого 2021 09:46
Дата відповіді: 24 лютого 2021 13:34
12. Строк надання послуг – до 29 березня 2020 року - внесить виправлення, або надайте пояснення. Дякуэмо
Відповідь: Повідомляю, що у тендерній документації,яка була завантажена у систему було допущено технічну помилку при вказанні строку виконання робіт. Відповідно до абз. 5 ч. 7 ст. 14 Закону, замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. 24 лютого 2021 року було внесено зміни оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а також документів щодо закупівлі, а саме Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, форму тендерної пропозиції та вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, проект договору про закупівлю . Зміни, що внеслися розміщено та відображено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів, у порядку, передбаченому в ст. 10 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Комунсервіс-20007" 135 060,00
UAH
135 060,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІТІЛАЙФ КОМПАНІ" 138 881,48
UAH
138 881,48
UAH
Документи

Публічні документи

04 березня 2021 13:29
Електронний підпис
04 березня 2021 13:26
1007.imd
04 березня 2021 13:26
24 Довідка про МТБ.pdf
04 березня 2021 13:26
22 Довідка про досвід.pdf
04 березня 2021 13:26
21 Лист гарантія про ДБН.pdf
04 березня 2021 13:26
19 Лист про аванс.pdf
04 березня 2021 13:26
13 Статут.pdf
04 березня 2021 13:26
12 Договір підряду.pdf
04 березня 2021 13:26
10 Контактні дані.pdf
04 березня 2021 13:26
7 Кошторис.pdf
04 березня 2021 13:26
6 Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2021 13:26
3 Акт обстеження.pdf

Публічні документи

05 березня 2021 13:15
Фін звітність 2020 р.pdf
05 березня 2021 13:15
СТАТУТ 2020.pdf
05 березня 2021 13:15
Реквізити СЛ.pdf
05 березня 2021 13:15
ПДВ витяг.pdf
05 березня 2021 13:15
Ліцензія.pdf
05 березня 2021 13:15
Лист згода.pdf
05 березня 2021 13:15
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Комунсервіс-20007"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІТІЛАЙФ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Комунсервіс-20007"
#34395132
Переможець 135 060,00
UAH
11 березня 2021 08:34

Документи

11 березня 2021 08:34
Електронний підпис
11 березня 2021 08:33
протокол094.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 08:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Комунсервіс-20007"
#34395132
135 060,00
UAH
Документи

Документи

11 березня 2021 08:34
Електронний підпис
11 березня 2021 08:33
протокол094.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 10:21
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 13:04
протокол111.pdf зміни до договору
17 березня 2021 13:04
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 11:13
протокол100 (1).pdf зміни до договору
16 березня 2021 11:12
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 10:50
SCAN0009.PDF укладений
16 березня 2021 10:49

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
06 квітня 2021 10:22
135 060,00 UAH UA088201720344320007000098606
КНП "ЦПМСД" КСР
UA473133990000026009055878270
ПП "Комунсервiс-20007"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою коректного відображення інформації у Звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-02-19-005934-b та згідно предмету закупівлі Код згідно ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт зовнішньої каналізації та санвузла для забезпечення умов доступності маломобільних груп населення в будівлі Новотавричеської амбулаторії, розташованої за адресою: Запорізька область, Оріхівський район, село Новотавричеське, вулиця Шкільна будинок 47» Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг викласти в наступній редакції: Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 29 березня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: Ц-3/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол уповноваженої особи № 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою коректного відображення інформації у Звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-02-22-011703-b та згідно предмету закупівлі Код згідно ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт санвузла для забезпечення умов доступності маломобільних груп населення в будівлі Зарічненської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Запорізька область, Оріхівський район, с. Зарічне, вул. Адміністративна, 1» кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг та місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю викласти в наступній редакції: Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга. Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 70530, Запорізька обл., Оріхівський р-н, смт Комишуваха, вул. Крупської, 64.
Номер договору про закупівлю: Ц-3/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол уповноваженої особи №20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 135 060,00
UAH