Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень учнів 1-4 класів. Послуги їдалень дітей пільгових категорій від 6 до 10 років. Послуги їдалень дітей пільгових категорій від 10 років.
Очікувана вартість
442 620,00 UAH
UA-2021-02-22-010433-b d479dc84a2614dd58ef277372eef9594
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Касіяненко

+380432612901 zsh08@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа I-III ступенів №8 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 26235410
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Вінниченка, буд. 28
Контактна особа: Ганна Касіяненко
+380432612901
zsh08@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIІ (далі – Закон), переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Підставою для обрання замовником переговорної процедури закупівлі «Послуг їдалень учнів 1-4 класів. Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 6 до 10 років. Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 10 років.» за ДК 021:2015 55510000-8 – «Послуги їдалень» на 2021 рік є норма пункту 1 частини 2 статті 40 Закону – переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Щодо підтвердження наявності вказаної умови застосування переговорної процедури закупівлі зазначаємо про наступне:
Процедура відкритих торгів на закупівлю «Послуг їдалень учнів 1-4 класів. Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 6 до 10 років. Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 10 років.» за ДК 021:2015 55510000-8 – «Послуги їдалень» на 2021 рік, була запланована та проведена Замовником, згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом – 12 січня 2021 р. номер в електронній системі закупівель: UA-2021-01-12-003407-a (далі – Процедура 1). У зв’язку з тим, що для участі в цих відкритих торгах подано менше двох тендерних пропозицій, а саме: тендерна пропозиція єдиного учасника КП «Школяр», Процедуру 1 було відмінено. Звіт про результати проведення процедури закупівлі у відповідності до частини 2 статті 19 Закону, автоматично сформовано електронною системою закупівель та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 28 січня 2021 року.
Повторно, процедура відкритих торгів на закупівлю «Послуг їдалень учнів 1-4 класів. Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 6 до 10 років. Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 10 років.» за ДК 021:2015 55510000-8 – «Послуги їдалень» на 2021 рік, була запланована та проведена Замовником згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом –29 січня 2021 року, номер в електронній системі закупівель: UA-2021-01-29-002593-b (далі – Процедура 2). У зв’язку з тим, що для участі і в других відкритих торгах подано менше двох тендерних пропозицій, а саме: тендерна пропозиція єдиного учасника КП «Школяр», Процедуру 2 було відмінено. Звіт про результати проведення процедури закупівлі у відповідності до частини 2 статті 19 Закону, автоматично сформовано електронною системою закупівель та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 15 лютого 2021 року.
Тобто, Замовником було двічі відмінено тендер на закупівлю «Послуг їдалень учнів 1-4 класів. Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 6 до 10 років. Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 10 років.» за ДК 021:2015 55510000-8 – «Послуги їдалень» на 2021 рік, через відсутність достатньої кількості учасників.
Виходячи з вищенаведеного, Уповноваженою особою Замовника було обрано переговорну процедуру закупівлі «Послуг їдалень учнів 1-4 класів. Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 6 до 10 років. Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 10 років.» за ДК 021:2015 55510000-8 – «Послуги їдалень» на 2021 рік, на підставі норм пункту 1 частини 2 статті 40 Закону: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082:
1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги їдалень учнів 1-4 класів. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015:55510000-8– Послуги їдалень.
2. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги їдалень дітей пільгових категорій від 6 до 10 років. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015:55510000-8– Послуги їдалень.
3. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги їдалень дітей пільгових категорій від 10 років. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015:55510000-8– Послуги їдалень.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 15:04
Оскарження наміру укласти договір: 05 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46782 послуга
Послуги їдалень учнів 1-4 класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21101, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Винниченка,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
4609 послуга
Послуги їдалень дітей пільгових категорій від 6 до 10 років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21101, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Винниченка,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
5312 послуга
Послуги їдалень дітей пільгових категорій від 10 років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21101, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Винниченка,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

22 лютого 2021 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКОЛЯР"
#13313462
Переможець 442 620,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2021 15:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКОЛЯР"
#13313462
442 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2022 14:15
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2022 14:12
ДУ № 7 від 15.03.2022.pdf зміни до договору
15 березня 2022 14:11
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 08:35
ДУ №6 від 17.01.2022.pdf зміни до договору
18 січня 2022 08:33
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:11
ДУ № 5 від 29.12.2021.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:10
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 12:54
ДУ № 4 від 20.12.2021.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 12:52
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2021 11:46
Д У №3 від 08.10.2021 ЗШ№ 8.pdf зміни до договору
08 жовтня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 14:42
ДУ№2 від 09.04.2021 ЗШ№8.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 08:47
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 09:03
ДУ№1 від 09.03.2021 ЗШ8.pdf зміни до договору
10 березня 2021 09:01
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 08:09
Договір №8 від 09.03.2021.pdf укладений
10 березня 2021 08:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяги закупівлі на 5 168 дітоднів (послуг). Обсяг закупівлі "Послуг їдалень учнів 1-4 класів. Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 6 до 10 років.Послуги їдалень дітей пільгових категорій від 10 років." 51 535 дітоднів (послуг). 2. Зменшити ціну Договору на 37 217 гривень 00 копійок .(Тридцять сім тисяч двісті сімнадцять гривень 00 копійок). Ціна цього Договору становить 405 403 гривні. 00 копійок. ( Чотириста п’ять тисяч чотириста три гривні 00 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяги закупівлі на 6510 дітоднів (послуг). Обсяг закупівлі "Послуг їдалень учнів 1-4 класів. Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 6 до 10 років. Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 10 років. " 45025 дітоднів (послуг). 2. Зменшити ціну Договору на 50 817 грн. 00 коп.(П‘ятдесят тисяч вісімсот сімнадцять гривень 00 копійок). Ціна цього Договору становить 354 586 грн. 00 коп. ( Триста п’ятдесят чотири тисячі п’ятсот вісімдесят шість гривень 00 копійок) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяги закупівлі на 9277 дітоднів (послуг). Обсяг закупівлі " Послуг їдалень дітей в пришкільному таборі. " 35 748 дітоднів (послуг). 2. Зменшити ціну Договору на 71 167 грн. 00 коп. (Сімдесят одна тисяча Сто шістдесят сім гривень 00 копійок). Ціна цього Договору становить 283 419 грн. 00 коп. ( Двісті вісімдесят три тисячі чотириста дев’ятнадцять гривень 00 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяги закупівлі на 1252 дітоднів (послуг). Обсяг закупівлі "Послуг їдалень учнів 1-4 класів. Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 6 до 10 років. Послуг їдалень дітей пільгових категорій від 10 років." 34496 дітоднів (послуг). 2. Зменшити ціну Договору на 16 243 грн. 00 коп. (Шістнадцять тисяч двісті сорок три гривні 00 копійок). Ціна цього Договору становить 267 176 грн. 00 коп. (Двісті шістдесят сім тисяч сто сімдесят шість гривень 00 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору № 8 від 09 березня 2021 року та викласти пункт 10.1. Договору № 8 від 09 березня 2021 року в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з «09» березня 2021 року і діє до «31» березня 2022 року.». 2. Загальна вартість послуг, що будуть надані в період з 01.01.2022 року по 31.03.2022 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% суми Договору № 8 від 09 березня 2021 року, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 3. Конкретний обсяг послуг, що будуть надані в період з 01.01.2022 року по 31.03.2022 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису).
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із рішенням Вінницької міської ради № 727 від 24.12.2021 «Про зміну найменування, внесення змін та затвердження в новій редакції статуту Комунального закладу «Вінницький ліцей № 8» внести зміни до Договору № 8 від 09 березня 2021 року: 1.1. Змінити найменування Замовника з «Комунальний Заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 Вінницької міської ради» на «Комунальний заклад «Вінницький ліцей № 8». 1.2. Змінити місцезнаходження Замовника на адресу: «Україна, 21009, Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, вулиця В. Винниченка, будинок 28». 1.3. Викласти розділ ХІІ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» в новій редакції: ЗАМОВНИК КЗ«ВЛ № 8» Україна, 21009, Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, вулиця В. Винниченка, будинок, 28 р/р UA_268201720344270006000063180 Код ЄДРПОУ 26235410, МФО 820172 Держказначейська служба України м. Київ УДКСУ у м. Вінниці ВИКОНАВЕЦЬ КП «Школяр» 21001, м. Вінниця, вул. Брацлавська, 33 р/р UA 59 320 478 000 00 26002924420885 Код ЄДРПОУ 13313462 МФО 320478 в АБ «УКРГАЗБАНК» 2. Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» згідно з пунктом 12.1.7. Договору № 8 від 09 березня 2021 року, та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору № 8 від 09 березня 2021 року: 2.1. Виконавець зобов’язується надати послуги в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 8 від 09 березня 2021 року в період з 01.01.2022 року по 31.03.2022 року включно. 2.2. Загальна сума вартості даної Додаткової угоди не перевищує 20 % від суми початкового Договору № 8 від 09 березня 2021 року, з урахуванням усіх змін та складає 53 435 гривень 00 копійок (без ПДВ): КПКВК 0611021. 2.3. Обсяг наданих послуг даної Додаткової угоди становить 6899 дітоднів (послуг).
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі на 4900 дітоднів (послуг) та відповідно ціну Договору на 36 532 грн. 00 коп. (Тридцять шість тисяч п’ятсот тридцять дві гривень 00 копійок) та викласти п. 3.1. Розділу ІІІ Договору «Ціна договору» у наступній редакції: Пункт 3.1.: Ціна цього Договору становить 284 079 грн. 00 коп. (Двісті вісімдесят чотири тисячі сімдесят дев’ять гривень 00 копійок) (без ПДВ) (у відповідності до ст. 197 Податкового кодексу України).
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 284 079,00
UAH