Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столярні вироби за кодом ДК 021:2015 44220000-8
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2021-02-22-007129-b 6200ac3602a14e9fb0d4f267699ac0c9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвєєв Олександр Михайлович

380512589793 matveev_al@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ОЛЬВІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ ОЛЬВІЯ)
Код ЄДРПОУ: 38728512
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 54052, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Корабельний район, А/С 170
Контактна особа: Матвєєв Олександр Михайлович
380512589793
matveev_al@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Протипожежні двері (ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Металеві двері протипожежні ЕІ 60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Айвазовського, 29/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за Товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця на поточний рахунок Учасника/Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Замовником/Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

22 лютого 2021 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БЕЗПЕКАІНФОСЕРВІС
#38169673
Переможець 13 000,00
UAH
22 лютого 2021 13:12

Документи

22 лютого 2021 13:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 10:17
Звіт про виконання договору про закупівлю 16-В-ФОЛ-21.pdf укладений
27 квітня 2021 10:16
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 13:16
Дог № 16-В-ФОЛ-21 (Протипожежні двері).pdf укладений
22 лютого 2021 13:15
Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання ЕСЗ (44220000-8).pdf укладений
22 лютого 2021 13:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Металеві двері протипожежні ЕІ 60 1 шт. 13 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 000,00
UAH