Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт фасаду будівлі Житомирського дошкільного навчального закладу №35 за адресою: м. Житомир, вул. Бориса Тена, 34а (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2021-02-22-003852-a a92f91ddac75441785295e9726cc5df7
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куницька Тетяна Сергіївна

+380938711584 zdnz35tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський дошкільний навчальний заклад № 35
Код ЄДРПОУ: 22057851
Місцезнаходження: 10012, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Бориса Тена, будинок 34а
Контактна особа: Куницька Тетяна Сергіївна
+380938711584
zdnz35tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 20:07
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 10 березня 2021 11:34
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 10012, Житомирська обл., місто Житомир, вул. Бориса Тена, 34а. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, за умов відсутності технічної можливості зазначення інформації відповідно до вимог пункту 14 Порядку, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт фасаду будівлі Житомирського дошкільного навчального закладу №35 за адресою: м. Житомир, вул. Бориса Тена, 34а (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10012, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Б. Тена, 34а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник перераховує Підряднику кошти у сумі, яка вказана в актах виконаних робіт тільки при наявності всіх відповідних документів, протягом 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ліцензія та дозвіл
Дата подання: 24 лютого 2021 17:01
Дата відповіді: 25 лютого 2021 17:13
які ліцензії та дозволи треба надати. Це штукатурно малярні роботи, вони не підлягають ні ліцензуванню ні наявності дозволів. Уточніть будь ласка
Відповідь: Оголошенням закупівлі вимагається копію або оригінал ліцензії та документів дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
колір краски
Дата подання: 24 лютого 2021 17:05
Дата відповіді: 25 лютого 2021 17:15
прохання вказати колір краски. Колірування бази може суттєво вплинути на ціну матеріалів, а наш досвід показує що Замовники як правило не бажають фарбувати будівлі в білий колір!
Відповідь: Колір фарби цоколю - темний; колір фарби фасаду - в тон існуючого кольору фасаду (відтінок рожевого). Підрядник може здійснити попереднє обстеження на території Замовника,для визначення детального кольору та обсягу робіт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-22-003852-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2946808538
Дата подання: 24 лютого 2021 17:00
Виправлення помилки у документації
Прохання виправити помилку:
1.Вимагається надання сканкопії аналогічного договору про надання послуг З РЕМОНТУ ПРИМІЩЕНЬ (за 2017 рік або 2018 рік або 2019 рік або за 2020 рік). Закупівля по РЕМОНТУ ФАСАДУ. При чому тут Приміщення?
2. Вимагається надання інформаційної довідки від учасника, в якій зазначено організації, з якими укладались аналогічні договір/договори, про досвід у виконанні аналогічних договорів - яку кількість договорівнеобхідно вказати? Зазвичай достатньо одного договору з листом відгуком.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 лютого 2021 19:09
Дякуємо за звернення. До оголошення закупівлі внесено зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" 139 899,90
UAH з ПДВ
138 049,00
UAH з ПДВ
Документи
КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ 148 460,00
UAH з ПДВ
138 050,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" 148 684,57
UAH з ПДВ
139 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САНТАКО" 142 383,00
UAH з ПДВ
142 383,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович 169 965,00
UAH з ПДВ
169 965,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2021 12:21
Електронний підпис
04 березня 2021 12:16
3 Відомості щодо підпису.pdf
04 березня 2021 12:16
15 Лист відгук Видибор.pdf
04 березня 2021 12:15
16 Гарантійний лист ст 17.pdf
04 березня 2021 12:15
7 Витяг з ПДВ.pdf
04 березня 2021 12:15
13 Лист_вiдгук_Лугини.pdf
04 березня 2021 12:14
10 Наказ, штатний 53 чол.pdf

Публічні документи

07 березня 2021 15:12
Електронний підпис
07 березня 2021 15:10
224_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
07 березня 2021 15:10
224_ДЦ_ДЦ_3.rtf
07 березня 2021 15:10
224_ДЦ_ДЦ_2.rtf
07 березня 2021 15:10
224_ДЦ_ДЦ_6.rtf
07 березня 2021 15:10
224_ДЦ_ДЦ_4.rtf
07 березня 2021 15:10
224_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
07 березня 2021 15:10
224_ДЦ_ССР_5.rtf
07 березня 2021 15:10
224_ДЦ_ИВР.rtf
07 березня 2021 15:10
224_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
07 березня 2021 15:10
Документи ФОП.pdf
07 березня 2021 15:10
Проект договору.pdf
07 березня 2021 15:10
224.imd
07 березня 2021 15:10
Аналогічний Договір_1.pdf
07 березня 2021 15:10
Аналогічний Договір_2.pdf
07 березня 2021 15:10
Довідки та листи.pdf
07 березня 2021 15:10
Пропозиція.pdf

Публічні документи

09 березня 2021 16:02
Електронний підпис
09 березня 2021 16:02
Установчі документи.rar
09 березня 2021 16:02
Сертифікат інженера.rar
09 березня 2021 16:01
Проф безпека.rar
09 березня 2021 16:01
Пояснення ЗВВ.pdf
09 березня 2021 16:01
Модельний статут.pdf
09 березня 2021 16:01
Лист згода на звернення.pdf
09 березня 2021 16:01
Договір 8.rar
09 березня 2021 16:01
Довідка МВС 01.03.21.zip
09 березня 2021 16:01
Довідка корупція ТОВ 23.02.zip
09 березня 2021 16:01
Довідка банкрутство 23.02.pdf
09 березня 2021 16:01
247 Б.imd.p7s
09 березня 2021 16:01
247 Б.imd
09 березня 2021 16:01
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 березня 2021 21:07
Електронний підпис
09 березня 2021 21:06
Технічне завдання.pdf
09 березня 2021 21:06
Тендерна пропозиція.pdf
09 березня 2021 21:06
Статут та опис.pdf
09 березня 2021 21:06
Пояснювальна записка.pdf
09 березня 2021 21:06
Локальний кошторис.pdf
09 березня 2021 21:06
Копії листів відгуків.pdf
09 березня 2021 21:06
Зведений кошторис.pdf
09 березня 2021 21:06
Договірна ціна.pdf
09 березня 2021 21:06
Дефектний акт.pdf
09 березня 2021 21:06
Виписка.pdf
09 березня 2021 21:06
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

09 березня 2021 20:45
Електронний підпис
09 березня 2021 20:41
Розрахунок ЗВВ.PDF
09 березня 2021 20:37
Електронний підпис
09 березня 2021 20:35
Садочок 35.imd
09 березня 2021 20:35
Розрахунок ЗВВ.PDF
09 березня 2021 20:35
Розрахунки ЗВВ_ Адмін.PDF
09 березня 2021 20:35
Документи пропозиції.PDF
09 березня 2021 20:35
Відгук 2.PDF
09 березня 2021 20:35
Розрахунок зарплата.PDF
09 березня 2021 20:35
Оригiнали_документiв.PDF
09 березня 2021 20:35
Ліцензія.PDF
09 березня 2021 20:35
Копія установчі.PDF
09 березня 2021 20:35
Відгуки.PDF
09 березня 2021 20:35
357.PDF
09 березня 2021 20:35
339.PDF
09 березня 2021 20:35
259.PDF
09 березня 2021 20:35
34-20.PDF
09 березня 2021 20:35
25-20.PDF
09 березня 2021 20:35
4-20.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"

КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ

ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"

ТОВ "САНТАКО"

ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"
#34788625
Очікує рішення 138 049,00
UAH з ПДВ
10 березня 2021 12:13

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 березня 2021 23:19
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У технічному завданні , при застосуванні коефіцієнта, який враховує вплив умов виконання робіт згідно додатку Б табл. Б1 п.2 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012, помилково було вказано, що роботи передбачається виконувати на покрівлях в існуючих будівлях, в той час як вказані роботи необхідно виконувати на фасаді будівлі. Також в проекті договору п.2.5 вказаний недійсний розмір заробітної плати — 6178.00, замість діючої - 7848.00 та середньомісячна тривалість робочого часу приймається на рівні 166.83 в той час, як на сьогоднішній день даний показник становить -166.17 (згідно п.2 Рішення виконкому від 22.01.2020 №78 - "при зміні мінімальної заробітної плати враховувати автоматично новий розмір заробітної плати робітників, відповідно вищезазначеного розрахунку до тарифного розряду 3.8"). В зв’язку з неможливістю усунення викладених порушень, прийнято рішення про скасування спрощеної процедури закупівлі.
Документи:
16 березня 2021 23:19
Електронний підпис
16 березня 2021 23:16
Протокол