Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт фасаду будівлі Житомирського дошкільного навчального закладу №35 за адресою: м. Житомир, вул. Бориса Тена, 34а (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2021-02-22-003852-a ● a92f91ddac75441785295e9726cc5df7
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Житомирський дошкільний навчальний заклад № 35 |
Код ЄДРПОУ: | 22057851 |
Місцезнаходження: | 10012, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Бориса Тена, будинок 34а |
Контактна особа: |
Куницька Тетяна Сергіївна +380938711584 zdnz35tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 20:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2021 11:34 |
Очікувана вартість: | 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 10012, Житомирська обл., місто Житомир, вул. Бориса Тена, 34а. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, за умов відсутності технічної можливості зазначення інформації відповідно до вимог пункту 14 Порядку, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт фасаду будівлі Житомирського дошкільного навчального закладу №35 за адресою: м. Житомир, вул. Бориса Тена, 34а (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10012, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Б. Тена, 34а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник перераховує Підряднику кошти у сумі, яка вказана в актах виконаних робіт тільки при наявності всіх відповідних документів, протягом 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 19:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 18:49 |
Оголошення СЗ поточний ремонт фасаду днз 35.docx | |
22 лютого 2021 20:07 |
Інформація відповідно до Порядку.docx | |
22 лютого 2021 20:07 |
Оголошення СЗ поточний ремонт днз 35.docx |
25 лютого 2021 19:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 лютого 2021 18:49 |
Оголошення СЗ поточний ремонт фасаду днз 35.docx
|
|||
22 лютого 2021 20:07 |
Інформація відповідно до Порядку.docx
|
|||
22 лютого 2021 20:07 |
Оголошення СЗ поточний ремонт днз 35.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ліцензія та дозвіл
Дата подання: 24 лютого 2021 17:01
Дата відповіді: 25 лютого 2021 17:13
які ліцензії та дозволи треба надати. Це штукатурно малярні роботи, вони не підлягають ні ліцензуванню ні наявності дозволів. Уточніть будь ласка
Відповідь: Оголошенням закупівлі вимагається копію або оригінал ліцензії та документів дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
колір краски
Дата подання: 24 лютого 2021 17:05
Дата відповіді: 25 лютого 2021 17:15
прохання вказати колір краски. Колірування бази може суттєво вплинути на ціну матеріалів, а наш досвід показує що Замовники як правило не бажають фарбувати будівлі в білий колір!
Відповідь: Колір фарби цоколю - темний; колір фарби фасаду - в тон існуючого кольору фасаду (відтінок рожевого). Підрядник може здійснити попереднє обстеження на території Замовника,для визначення детального кольору та обсягу робіт.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-22-003852-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2946808538
Дата подання: 24 лютого 2021 17:00
Виправлення помилки у документації
Прохання виправити помилку:
1.Вимагається надання сканкопії аналогічного договору про надання послуг З РЕМОНТУ ПРИМІЩЕНЬ (за 2017 рік або 2018 рік або 2019 рік або за 2020 рік). Закупівля по РЕМОНТУ ФАСАДУ. При чому тут Приміщення?
2. Вимагається надання інформаційної довідки від учасника, в якій зазначено організації, з якими укладались аналогічні договір/договори, про досвід у виконанні аналогічних договорів - яку кількість договорівнеобхідно вказати? Зазвичай достатньо одного договору з листом відгуком.
Розгорнути
Згорнути
1.Вимагається надання сканкопії аналогічного договору про надання послуг З РЕМОНТУ ПРИМІЩЕНЬ (за 2017 рік або 2018 рік або 2019 рік або за 2020 рік). Закупівля по РЕМОНТУ ФАСАДУ. При чому тут Приміщення?
2. Вимагається надання інформаційної довідки від учасника, в якій зазначено організації, з якими укладались аналогічні договір/договори, про досвід у виконанні аналогічних договорів - яку кількість договорівнеобхідно вказати? Зазвичай достатньо одного договору з листом відгуком.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 лютого 2021 19:09
Дякуємо за звернення. До оголошення закупівлі внесено зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2021 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
139 899,90
UAH з ПДВ
|
138 049,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ |
148 460,00
UAH з ПДВ
|
138 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" |
148 684,57
UAH з ПДВ
|
139 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "САНТАКО" |
142 383,00
UAH з ПДВ
|
142 383,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович |
169 965,00
UAH з ПДВ
|
169 965,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" #34788625 |
Очікує рішення |
138 049,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 12:13
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 16 березня 2021 23:19 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У технічному завданні , при застосуванні коефіцієнта, який враховує вплив умов виконання робіт згідно додатку Б табл. Б1 п.2 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012, помилково було вказано, що роботи передбачається виконувати на покрівлях в існуючих будівлях, в той час як вказані роботи необхідно виконувати на фасаді будівлі. Також в проекті договору п.2.5 вказаний недійсний розмір заробітної плати — 6178.00, замість діючої - 7848.00 та середньомісячна тривалість робочого часу приймається на рівні 166.83 в той час, як на сьогоднішній день даний показник становить -166.17 (згідно п.2 Рішення виконкому від 22.01.2020 №78 - "при зміні мінімальної заробітної плати враховувати автоматично новий розмір заробітної плати робітників, відповідно вищезазначеного розрахунку до тарифного розряду 3.8"). В зв’язку з неможливістю усунення викладених порушень, прийнято рішення про скасування спрощеної процедури закупівлі. |
Документи:
16 березня 2021 23:19
|
Електронний підпис |
16 березня 2021 23:16
|
Протокол |