Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка картриджів, регенерація, поточний ремонт картриджів та принтерів), 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
9 450,00 UAH
UA-2021-02-22-003795-a cb48eeb67ab14d579abe3d534e224973
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнідан Юліана

+380963900881 yulianagnydan@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Острицька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04418417
Місцезнаходження: 60520, Україна , Чернівецька обл., Остриця, вул. Зелена буд 1
Контактна особа: Гнідан Юліана
+380963900881
yulianagnydan@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка картриджів, регенерація, поточний ремонт картриджів та принтерів), 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка картриджів, регенерація, поточний ремонт картриджів та принтерів), 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

22 лютого 2021 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Лещишин Мирослав Васильович
#2307223116
Переможець 9 450,00
UAH
22 лютого 2021 19:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 14:53
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 19:14
Dodatcova ugoda_1_do dogovoru_37.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 19:13
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 19:25
догов 37.pdf укладений
22 лютого 2021 19:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної вартості договору на суму 8205,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 245,00
UAH