Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка та відновлення картриджів, ремонт друкуючої техніки)
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2021-02-22-003356-a 69a9d8c531ec46c4a63fe1849e41100a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Строін Сергій Володимирович

+380512498480 vip.nastenakostenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 40109016
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вулиця Шевченка, 52
Контактна особа: Строін Сергій Володимирович
+380512498480
vip.nastenakostenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 10:00
Початок аукціону: 10 березня 2021 14:09
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


закупівля до кінця 2021 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
485 послуга
Заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Шевченка, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
177 послуга
Відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Шевченка, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
55 послуга
Технічне обслуговування та ремонт копіювальної копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Шевченка, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються в безготівковій формі в національній валюті з моменту поставки кожної окремої партії Послуг, згідно підписаного обома Сторонами акту виконаних послуг, шляхом оплати Замовником пред’явленого Виконавцем рахунку на їх оплату протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту виконаних послуг. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 16:41
ОГОЛОШЕННЯ запр картр 2021.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доставка по області
Дата подання: 23 лютого 2021 09:23
Дата відповіді: 23 лютого 2021 14:01
Добрий день. У оголошенні про закупівлю зазначено про доставку по області за рахунок виконавця, якщо партія картриджів більше 3 од. Чи можливо використовувати для відправки картриджів у область компанії-перевізники, типа Нова пошта?
Відповідь: доставка по області за рахунок виконавця здійснюється лише безпосередньо транспортом виконавця

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 72 408,00
UAH з ПДВ
72 408,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІ ЕН ТІ" 128 932,00
UAH з ПДВ
128 932,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Лайт-сервіс" 166 683,00
UAH з ПДВ
166 683,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНФЕЙ" 198 396,00
UAH з ПДВ
198 396,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2021 21:28
Електронний підпис
03 березня 2021 21:27
наказ тендер.PDF
03 березня 2021 21:27
документи пропозиції.PDF

Публічні документи

03 березня 2021 15:15
Електронний підпис
03 березня 2021 15:01
форма пропоз дод1.pdf
03 березня 2021 15:01
тех якісні хкі дод2.pdf
03 березня 2021 15:01
статут.pdf
03 березня 2021 15:01
сервіс центри.pdf
03 березня 2021 15:01
наказ директор.pdf
03 березня 2021 15:01
мат тех обладнання.pdf
03 березня 2021 15:01
лист згода дод5.pdf
03 березня 2021 15:01
загальні відомості дод3.pdf
03 березня 2021 15:01
договір.pdf
03 березня 2021 15:01
довіреність.pdf
03 березня 2021 15:01
витяг.pdf
03 березня 2021 15:01
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

04 березня 2021 09:45
Електронний підпис
04 березня 2021 09:43
Статут.pdf
04 березня 2021 09:43
Проект договору.pdf
04 березня 2021 09:43
Витяг з ЄДР.pdf
04 березня 2021 09:43
07 Довідка.pdf
04 березня 2021 09:43
04 Гарантійний лист.pdf
04 березня 2021 09:43
02 ТЗ.pdf
04 березня 2021 09:43
01 Пропозиція.pdf

Публічні документи

02 березня 2021 16:51
Електронний підпис
02 березня 2021 16:49
+Пропозиція.pdf
02 березня 2021 16:49
+Проект договіру.pdf
02 березня 2021 16:49
+Паспорт та код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ТОВ "СІ ЕН ТІ"

ТОВ "Лайт-сервіс"

ТОВ "АНФЕЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Відхилено 72 408,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 12:01
ТОВ "СІ ЕН ТІ"
#34234214
Відхилено 128 932,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 13:35
ТОВ "Лайт-сервіс"
#39376560
Відхилено 166 683,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 15:43
ТОВ "АНФЕЙ"
#35217980
Переможець 198 396,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 15:56

Документи

11 березня 2021 12:00
Електронний підпис
11 березня 2021 11:58
протокол

Документи

11 березня 2021 13:35
Електронний підпис
11 березня 2021 13:32
протокол

Документи

11 березня 2021 15:42
Електронний підпис
11 березня 2021 15:38
протокол

Документи

11 березня 2021 15:55
Електронний підпис
11 березня 2021 15:48
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНФЕЙ"
#35217980
198 396,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2021 15:55
Електронний підпис
11 березня 2021 15:48
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2022 11:07
протокол укладений
13 квітня 2022 11:05
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 13:50
ду 2 дог 77.pdf зміни до договору
11 січня 2022 13:49
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 11:36
ду 1 дог 77.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:35
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 16:22
договір укладений
15 березня 2021 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 41 «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього» розділу VIII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 року, відповідно до якої дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони дійшли згоди продовжити дію договору №77 від 15.03.21 р (далі — Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 31.03.2022, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 41 «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього» розділу VIII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 року, відповідно до якої дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони дійшли згоди продовжити дію договору №77 від 15.03.21 р (далі — Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 31.03.2022, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2021 — 01 квітня 2022
Сума оплати за договором: 205 818,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 969,67 UAH)