Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Рівненського обласного центру зайнятості
Очікувана вартість
49 800,00 UAH
UA-2021-02-22-002770-b 029d9a6249c643a6bb7dc0ac5009a7e9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Преображенський Михайло Анатолійович

+380362620926 preob76@rvocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рівненський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 05430879
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул.Кавказька, 9а
Контактна особа: Преображенський Михайло Анатолійович
+380362620926
preob76@rvocz.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 10:34
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 10:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 10:39
Очікувана вартість: 49 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 249,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Місцезнаходження замовника: 33013, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Кавказька, 9а;категорія замовника: передбачена п.2 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи соціального страхування; вид закупівлі: передбачений абз.3 п.5 ч.2 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115 послуга
Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Рівненського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33013, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Кавказька, 9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться після їхнього закінчення шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 банківських днів з дати підписання акту приймання наданих послуг (далі - Акт приймання) за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У разі затримки фінансування Державним центром зайнятості розрахунок здійснюється протягом 10 банківських днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 10:35
Оголошення про закупівлю.docx
22 лютого 2021 10:35
Додаток 6 - Лист-згода.docx
22 лютого 2021 10:35
Додаток 5 - Проєкт договору.doc
22 лютого 2021 10:35
Додаток 4 Вимоги до учасника.docx
22 лютого 2021 10:35
Додаток 3 Цінова пропозиція.doc
22 лютого 2021 10:35
Додаток 2 К-ть та місце над.послуг.doc
22 лютого 2021 10:35
Додаток 1 Технічні вимоги.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2021 10:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МИХАЛЬЧУК ВІТА МИКОЛАЇВНА 46 760,00
UAH з ПДВ
46 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2021 15:14
Електронний підпис
26 лютого 2021 15:09
довіка до техн.вимог.pdf
26 лютого 2021 14:56
Електронний підпис
26 лютого 2021 14:54
додаток 1 техн.вим.pdf
26 лютого 2021 14:54
додаток 2 (3).pdf
26 лютого 2021 14:45
Електронний підпис
26 лютого 2021 14:30
довіка ліцензування.pdf
26 лютого 2021 14:30
додаток 6 обродку перс.pdf
26 лютого 2021 14:30
додаток 5 проект догі.pdf
26 лютого 2021 14:30
Додаток 3 ЦІНОВА ПРОП .pdf
26 лютого 2021 14:30
лист гарантія якості.pdf
26 лютого 2021 14:30
додаток 2 .pdf
26 лютого 2021 14:30
довідка додаток1 (1).pdf
26 лютого 2021 14:30
довідка додаток1.pdf
26 лютого 2021 14:30
аналогічні договори.pdf
26 лютого 2021 14:30
довідка працівники.pdf
26 лютого 2021 14:30
довідка мат-тех.база .pdf
26 лютого 2021 14:30
НАКАЗ ПІДПИС.pdf
26 лютого 2021 14:30
паспорт код.pdf
26 лютого 2021 14:30
витяг пдв.pdf
26 лютого 2021 14:30
витяг єдр1006469462 (3).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МИХАЛЬЧУК ВІТА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МИХАЛЬЧУК ВІТА МИКОЛАЇВНА
#2877702268
Переможець 46 760,00
UAH з ПДВ
03 березня 2021 14:07

Документи

03 березня 2021 14:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2021 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МИХАЛЬЧУК ВІТА МИКОЛАЇВНА
#2877702268
46 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2021 14:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:25
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 17:30
Дод. угода 3.pdf зміни до договору
03 червня 2021 17:28
Повідомлення про внесення змін до договору - копия - копия.docx зміни до договору
03 червня 2021 17:28
Протокол змін до дог..pdf зміни до договору
03 червня 2021 17:28
Дод. угода 2.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 10:13
Повідомлення про внесення змін до договору 1.docx зміни до договору
16 квітня 2021 10:13
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 13:03
Дод. угода 1 (1).pdf зміни до договору
26 березня 2021 13:00
Дод. угода 1.pdf зміни до договору
26 березня 2021 13:00
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
26 березня 2021 13:00
протокол змін до договору.pdf зміни до договору
26 березня 2021 13:00
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 10:48
Договір про надання послуг укладений
09 березня 2021 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час діагностування автомобілів Замовника на СТО Виконавця були виявлені дефекти даних КТЗ Замовника, про що складено відповідні дефектні акти від 18.03.2021 р. із переліком надання необхідних послуг та запчастин, матеріалів, комплектуючих. Дані послуги відсутні у Додатку №1 до договору. Для усунення виявлених дефектів КТЗ Замовника, безпечної експлуатації та безперебійної готовності автомобілів до роботи, необхідно внести зміни до договору. На підставі вищевикладеного, Замовником було прийняте рішення щодо укладення додаткової угоди №1 від 24.03.2021 р. до договору про надання послуг між Замовником та Виконавцем, в якій внесені такі зміни: 1. П. 2.2 Договору доповнено новим реченням: «Перелік наданих послуг та запчастин, матеріалів, комплектуючих, які підлягають заміні, може змінюватись на підставі поданих Виконавцем дефектних актів без зміни загальної ціни Договору». 2. Згідно із пунктом 3 статті 631 Цивільного Кодексу України, Сторони домовились, що дана Угода набирає чинності з моменту підписання Договору Сторонами і розповсюджує свою дію на відносини, які виникли між ними з «09» березня 2021 року. 3. Додаток № 1 до Договору викладено в новій редакції, де додано нові послуги та перелік запчастин, матеріалів та комплектуючих
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час діагностування автомобіля Chevrolet Epika Замовника на СТО Виконавця були виявлені несправності даного КТЗ Замовника, про що складено відповідний дефектний акт від 15.04.2021 р. із переліком надання необхідних послуг та запчастин, матеріалів, комплектуючих. Деякі із необхідних послуг відсутні у Додатку №1 до договору. Для усунення виявлених дефектів КТЗ Замовника, безпечної експлуатації та безперебійної готовності автомобіля до роботи, необхідно внести зміни до договору. На підставі вищевикладеного, Замовником було прийняте рішення щодо укладення додаткової угоди №2 від 15.04.2021 р. до договору про надання послуг між Замовником та Виконавцем, в якій внесені такі зміни: 1. Згідно із пунктом 3 статті 631 Цивільного Кодексу України, Сторони домовились, що дана Угода набирає чинності з моменту підписання Договору Сторонами і розповсюджує свою дію на відносини, які виникли між ними з «09» березня 2021 року. 2. Додаток № 1 до Договору викладено в новій редакції, де додано нові послуги та перелік запчастин, матеріалів та комплектуючих
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час діагностування автомобілів Замовника Daewoo Leganza та Volkswagen Caravelle на СТО Виконавця були виявлені несправності даних КТЗ Замовника, про що складено відповідні дефектні акти від 02.06.2021 р. із переліком надання необхідних послуг та запчастин, матеріалів, комплектуючих. Деякі із необхідних послуг відсутні у Додатку №1 до договору. Для усунення виявлених дефектів КТЗ Замовника, безпечної експлуатації та безперебійної готовності автомобілів до роботи, необхідно внести зміни до договору. На підставі вищевикладеного, Замовником було прийняте рішення щодо укладення додаткової угоди № 3 від 03.06.2021 р. до договору про надання послуг між Замовником та Виконавцем, в якій внесені такі зміни: 1. Додаток № 1 до Договору викладено в новій редакції, де додані нові послуги та перелік запчастин, матеріалів і комплектуючих. 2. Згідно із пунктом 3 статті 631 Цивільного Кодексу України, Сторони домовились, що дана Угода набирає чинності з моменту підписання Договору Сторонами і розповсюджує свою дію на відносини, які виникли між ними з «09» березня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 46 220,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 703,33 UAH)