Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дрова паливні твердої породи (03410000-7 - Деревина)
Очікувана вартість
87 880,00 UAH
UA-2021-02-22-001393-a 1c541736120543eebf5bc1476693342f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Никоненко Лариса Іванівна

+380535833036 lara.nikonenko1963@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Пирятинський центр первинної медико-санітарної допомоги Пирятинської міської ради»
Код ЄДРПОУ: 38276153
Місцезнаходження: 37000, Україна , Полтавська обл., Пирятин, м.Пирятин вул. Визволення буд.5
Контактна особа: Никоненко Лариса Іванівна
+380535833036
lara.nikonenko1963@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 05 березня 2021 15:06
Очікувана вартість: 87 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 439,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


вимоги до предмета закупівлі та до учасників зазначено у Документації, яка є невід’ємною частиною оголошення (додається до оголошення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
88 м.куб
дрова паливні твердої породи (03410000-7 - Деревина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товарів Аванс 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 12:15
Документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛІЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ 68 640,00
UAH з ПДВ
59 928,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шолох А.В. 87 120,00
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2021 00:01
Електронний підпис
02 березня 2021 00:01
ЦІнова.pdf
02 березня 2021 00:01
технічка.pdf
02 березня 2021 00:01
складська довідка.pdf
02 березня 2021 00:01
проект дог.pdf
02 березня 2021 00:01
Про відкриття рахунку.pdf
02 березня 2021 00:01
витяг 23.11.2020.rar
02 березня 2021 00:01
4. Радіаційний протокол.jpg
02 березня 2021 00:01
33. довідка аналогічний.pdf
02 березня 2021 00:01
32. планіжні доручення.pdf
02 березня 2021 00:01
31. видаткові накладні 1.pdf
02 березня 2021 00:01
30. видаткові накладні 2.pdf
02 березня 2021 00:01
29. Договір.PDF
02 березня 2021 00:01
27. видаткова накладна 1.jpg
02 березня 2021 00:01
26. Договір (1).pdf
02 березня 2021 00:01
24. довідка довкілля.pdf
02 березня 2021 00:01
23. згода з договором.pdf
02 березня 2021 00:01
20. витяг 23.11.2020.pdf
02 березня 2021 00:01
19. код.jpg
02 березня 2021 00:01
17. Паспорт.pdf
02 березня 2021 00:01
16. витяг Податок.jpg
02 березня 2021 00:01
15. про сертифікат.pdf
02 березня 2021 00:01
14. Виписка оригінал.pdf
02 березня 2021 00:01
13.Про ліцензію.pdf
02 березня 2021 00:01
12. Пояснення про підпис.pdf
02 березня 2021 00:01
10. санкції.pdf
02 березня 2021 00:01
1. довідка про намір.pdf

Публічні документи

02 березня 2021 16:51
документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛІЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП Шолох А.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛІЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#2663603692
Переможець 59 928,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 10:57

Документи

11 березня 2021 10:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛІЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#2663603692
59 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2021 10:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 16:58
Протокол виправлення технічної помиилки.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 14:35
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 14:06
Протокол рішення щодо виправлення технічної помилки.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 14:01
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 10:21
Договір.pdf укладений
23 березня 2021 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно до розпочатої спрощеної закупівлі за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 03410000-7 - Деревина (дрова паливні твердої породи) та за результатами її проведення було укладено договір № 1 від 23.03.2021 року з Постачальником, який оприлюднений в електронній системі публічних закупівель Prozorro за ідентифікатором оголошення №UA-2021-02-22-001393-a. Закупівля здійснюється згідно до затвердженого річного плану за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 03410000-7 - Деревина (дрова паливні твердої породи), що в свою чергу, оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-02-22-001314-a. Дана спрощена закупівля була розпочата у відподвіності до вимог визначених статтею 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (далі – Закон). В ході подання інформації для подальшої публікації через електронний майданчик виникла технічна помилка в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі в частині значення поля із назвою «Тип оплати», - замість значення «Післяоплата» оприлюднено значення «Аванс». 23 березння 2021 року замовником було вкладено договір із учасником за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 03410000-7 - Деревина (дрова паливні твердої породи) та своєчасно оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу. За результатом оприлюднення вкладеного договору електронною системою публічних закупівель було автоматично сформовано звіт про результат проведення процедури закупівлі, формування кого не передбачено вимогами Закону. З огляду на викладене та враховуючи, що Закон не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених при оприлюдненні інформації за спрощеною закупівлею після її оприлюднення та завершення закупівлі, замовник повинен забезпечувати достовірність в оприлюдненні інформації та, у разі необхідності, прийняти рішення про виправлення таких помилок, шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується уповноваженою особою, якою здійснювалась дана закупівля. У зв’язку з відсутністю технічної можливості внесення необхідних змін або оприлюднення рішення замовника щодо виправлення технічної (механічної) помилки на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-001393-a вирішено прийняти рішення щодо виправлення технічної (механічної) помилки в оприлюдненій інформації із конкретною назвою предмета закупівлі .–"централізоване водопостачання" за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-001393-a, щодо застосування спрощеної закупівлі з визначеним переможцем в особі ФОП Павліченко Олександром Миколайовичем на суму 59928.00 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять вісім гривень нуль копійок) в пункті поля із назвою «Тип оплати» значення «Післяоплата» замінити на значення «Аванс», у звіті про результат проведення процедури закупівлі, який оприлюднений за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-001393-a/print/report/pdf в пункті поля із назвою «Тип оплати» значення «Післяоплата» замінити на значення «Аванс».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно до розпочатої спрощеної закупівлі за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 03410000-7 - Деревина (дрова паливні твердої породи) та за результатами її проведення було укладено договір № 1 від 23.03.2021 року з Постачальником, який оприлюднений в електронній системі публічних закупівель Prozorro за ідентифікатором оголошення №UA-2021-02-22-001393-a. Закупівля здійснюється згідно до затвердженого річного плану за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 03410000-7 - Деревина (дрова паливні твердої породи), що в свою чергу, оприлюднено на веб- порталі уповноваженого органу за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-02-22-001314-a. Дана спрощена закупівля була розпочата у відповідності до вимог визначених статтею 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (далі – Закон). В ході подання інформації для подальшої публікації через електронний майданчик виникла технічна помилка в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі в частині значення поля із назвою «Тип оплати», - замість значення «Після оплата» оприлюднено значення «Аванс». 23 березня 2021 року замовником було вкладено договір із учасником за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 03410000-7 - Деревина (дрова паливні твердої породи) та своєчасно оприлюднено на веб- порталі Уповноваженого органу. За результатом оприлюднення вкладеного договору електронною системою публічних закупівель було автоматично сформовано звіт про результат проведення процедури закупівлі, формування кого не передбачено вимогами Закону. З огляду на викладене та враховуючи, що Закон не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених при оприлюдненні інформації за спрощеною закупівлею після її оприлюднення та завершення закупівлі, замовник повинен забезпечувати достовірність в оприлюдненні інформації та, у разі необхідності, прийняти рішення про виправлення таких помилок, шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується уповноваженою особою, якою здійснювалась дана закупівля. У зв’язку з відсутністю технічної можливості внесення необхідних змін або оприлюднення рішення замовника щодо виправлення технічної (механічної) помилки на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-001393-a вирішено прийняти рішення щодо виправлення технічної (механічної) помилки в оприлюдненій інформації із конкретною назвою предмета закупівлі-Деревина (дрова паливні твердої породи) за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-001393-a, щодо застосування спрощеної закупівлі з визначеним переможцем в особі ФОП Павліченко Олександром Миколайовичем на суму 59928.00 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять вісім гривень нуль копійок) в пункті поля із назвою «Тип оплати» значення «Аванс» замінити на значення «Після оплата», у звіті про результат проведення процедури закупівлі, який оприлюднений за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-001393-a/print/report/pdf в пункті поля із назвою «Тип оплати» значення «Аванс» замінити на значення «Після оплата».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 59 928,00
UAH