Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з підготовки, проведення та обробки результатів тестових екзаменів ліцензійних інтегрованих іспитів
Очікувана вартість
19 786,56 UAH
UA-2021-02-19-014224-b 7ea2e15bfac54f98bd8d64b3c12dc1d2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Олексіївна Бокарева

+380675644474 krmedkol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02011143
Місцезнаходження: 50051, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Медична, буд. 14
Контактна особа: Інна Олексіївна Бокарева
+380675644474
krmedkol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80430000-7: Послуги у сфері університетської освіти для дорослих


Якість послуг відповідає стандартам вищої освіти,наказу МОЗ України №251 від 14.08.1998,зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 11.09.1998 за № 563/3003 та Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України №239 від 16.04.2003, №504 від 28.07.2003
КРОК М Акушерська справа-17 здобувачів; КРОК М Сестринська справа (вечірня форма навчання) -23 здобувача,
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 людей
Крок М Акушерська справа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50051, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Медична 10,14 (Семашка 10,14)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 80430000-7 — Послуги у сфері університетської освіти для дорослих
23 людей
Крок М Сестринська справа (вечірня форма навчання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50051, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Медична 10,14 (Семашка 10,14)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 80430000-7 — Послуги у сфері університетської освіти для дорослих

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

19 лютого 2021 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ "ЦЕНТР ТЕСТУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ НАПРЯМІВ ПІДГОТОВКИ "МЕДИЦИНА" І "ФАРМАЦІЯ" ПРИ МІНІСТЕРСТВІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
#21707413
Переможець 19 786,56
UAH з ПДВ
19 лютого 2021 17:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 16:36
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 16:33
Додугода 1.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 16:32
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 17:18
2021 Договір (тестові екзамени).pdf укладений
19 лютого 2021 17:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: №112-М/АС
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 19 363,62
UAH (в тому числі ПДВ 3 227,27 UAH)