Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги інтернет
Очікувана вартість
69 360,00 UAH
UA-2021-02-19-011113-b d1f46551dd2b48b589929491f285945d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овадюк Василь

+380965750724 owadyuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маневицька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04333193
Місцезнаходження: 44600, Україна , Волинська обл., смт. Маневичі, вул. Незалежності, 19
Контактна особа: Овадюк Василь
+380965750724
owadyuk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 69 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 346,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 послуга
Послуги інтернет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72411000-4 — Постачальники Інтернет-послуг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів Замовником на поточний рахунок Виконавця впродовж 5 (п’яти) банківських днів після підписання Сторонами Актів приймання – передачі Послуг та надання Виконавцем Замовникові рахунку-фактури на оплату наданих Послуг. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес і Технології" 69 360,00
UAH з ПДВ
69 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2021 11:06
Електронний підпис
26 лютого 2021 11:04
Електронний підпис
26 лютого 2021 11:03
Електронний підпис
26 лютого 2021 10:58
Електронний підпис
26 лютого 2021 10:58
Електронний підпис
26 лютого 2021 09:19
ТУ.pdf
26 лютого 2021 09:19
Цінова пропозиція.pdf
26 лютого 2021 09:19
Ст. 17.pdf
26 лютого 2021 09:17
Статут та витяг ПДВ.pdf
26 лютого 2021 09:17
паспорт директора.pdf
26 лютого 2021 09:17
Проект Договору.pdf
26 лютого 2021 09:17
Фінансовий звіт 3 кв..pdf
26 лютого 2021 09:17
Паспорт директора 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес і Технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес і Технології"
#31442320
Переможець 69 360,00
UAH з ПДВ
04 березня 2021 17:08

Документи

04 березня 2021 17:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2021 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес і Технології"
#31442320
69 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2021 17:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2022 16:21
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:45
Додаткова угода №1 від 30.12.2021 року до Договору про закупівлю №18 від 16.03.2021 року.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:44
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 15:54
Договір про закупівлю №18 від 16.03.2021 року.pdf укладений
16 березня 2021 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дію Договору про закупівлю №18 від 16.03.2021 року на строк, достатній для проведення спрощеної закупівлі на початку 2022 року на підставі пункту 8 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» до 01.03.2022 року. Пункт 10.1. Договору про закупівлю №18 від 16.03.2021 року викласти в наступній редакції «10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 01.03.2022 року, але в будь - якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за ним». Ціна даної угоди становить 13 872,00 (тринадцять тисяч вісімсот сімдесят дві грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 69 360,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 560,00 UAH)