Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Фарш свінячий та печінка яловича.
Очікувана вартість
53 200,00 UAH
UA-2021-02-19-010235-b 822a62f8bc0c4cf4a9fc73a29fcb0b65
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерий Вековцев

+380669068970 raytercentr-pr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТРОЇЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПАВЛОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42581809
Місцезнаходження: 51491, Україна , Дніпропетровська обл., с. Троіцьке, вул. Шевченка, буд. 25-А
Контактна особа: Валерий Вековцев
+380669068970
raytercentr-pr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 14:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 14:32
Очікувана вартість: 53 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 266,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320 кілограми
Фарш свінячий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51491, Україна, Дніпропетровська область, с. Троіцьке, Шевченка 25А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15114000-0 — Потрухи
410 кілограми
Печінка яловича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51491, Україна, Дніпропетровська область, с. Троіцьке, Шевченка 25А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15114000-0 — Потрухи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2021 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК 53 082,00
UAH з ПДВ
53 082,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2021 15:59
Електронний підпис
02 березня 2021 15:56
фарш_лс.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛАВЕРНА СМАК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК
#40375543
Переможець 53 082,00
UAH з ПДВ
04 березня 2021 09:15

Документи

04 березня 2021 09:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2021 09:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК
#40375543
53 082,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2021 09:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 14:00
угода фарш та печінка.pdf укладений
10 березня 2021 13:58
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 13:45
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
18 березня 2021 13:45
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 11:06
додаткова угода.pdf зміни до договору
17 березня 2021 11:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кода ДК
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до пункта 1
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML