Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарш свінячий та печінка яловича.
Очікувана вартість
53 200,00 UAH
UA-2021-02-19-010235-b 822a62f8bc0c4cf4a9fc73a29fcb0b65
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерий Вековцев

+380669068970 raytercentr-pr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТРОЇЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПАВЛОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42581809
Місцезнаходження: 51491, Україна , Дніпропетровська обл., с. Троіцьке, вул. Шевченка, буд. 25-А
Контактна особа: Валерий Вековцев
+380669068970
raytercentr-pr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 14:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 14:32
Очікувана вартість: 53 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 266,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320 кілограми
Фарш свінячий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51491, Україна, Дніпропетровська область, с. Троіцьке, Шевченка 25А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15114000-0 — Потрухи
410 кілограми
Печінка яловича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51491, Україна, Дніпропетровська область, с. Троіцьке, Шевченка 25А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15114000-0 — Потрухи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2021 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 11:45
ОГОЛОШЕННЯ фарш та печінка 2021.docx
25 лютого 2021 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 11:45
ОГОЛОШЕННЯ фарш та печінка 2021.docx
19 лютого 2021 14:36
ОГОЛОШЕННЯ фарш та печінка 2021.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2021 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК 53 082,00
UAH з ПДВ
53 082,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2021 15:59
Електронний підпис
02 березня 2021 15:56
фарш_лс.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛАВЕРНА СМАК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК
#40375543
Переможець 53 082,00
UAH з ПДВ
04 березня 2021 09:15

Документи

04 березня 2021 09:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2021 09:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК
#40375543
53 082,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2021 09:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2021 15:00
дод уг.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 14:57
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 13:45
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
18 березня 2021 13:45
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 11:06
додаткова угода.pdf зміни до договору
17 березня 2021 11:04
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 14:00
угода фарш та печінка.pdf укладений
10 березня 2021 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кода ДК
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до пункта 1
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквезитів
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML