Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2021-02-19-007481-b bbe755d7e24b4eae87c84b71bb91ac49
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Михайлівна Томіліна

+380564947280
+380963145315
kidshouse2.kr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРИВОРІЗЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01987014
Місцезнаходження: 50085, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, бульвар Маршала Василевского 11а
Контактна особа: Тетяна Михайлівна Томіліна
+380564947280,+380963145315
kidshouse2.kr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення


Послуги з супроводу по підсистемі "Зарплата"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 година
Розробка програми для підготовки щоквартального звіту 1ДФ+ЄСВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50085, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, бульвар Маршала Василевського, 11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
8 година
Консультативні послуги та підготовка бази даних для звіту ЄСВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50085, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, бульвар Маршала Василевського, 11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
10 година
Коригування модулів бази даних "Заробітна плата"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50085, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, бульвар Маршала Василевського, 11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
15 година
Формування щоквартального звіту 1ДФ+ЄСВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50085, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, бульвар Маршала Василевського, 11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

Тендерна документація

19 лютого 2021 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАТСЕРВІС"
#24995177
Переможець 4 000,00
UAH
19 лютого 2021 13:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 15:23
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2021 14:32
додуг 1 дог 27.PDF зміни до договору
19 жовтня 2021 14:32
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 14:15
Договір 27.PDF укладений
19 лютого 2021 14:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Виконавець і Замовник керуючись пунктом 9 підпунктом 9.1 прийшли до згоди внести зміни до договору № 27 від 19.02.2021 року, а саме: 1.1. Зменшити суму Договору на 1100,00 грн. п. 4.1 викласти в наступній редакції «Сума визначена у договорі складає 2900,00 грн. (дві тисячі дев’ятсот грн. 00 коп.), без ПДВ.» 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та набуває чинності з моменту її підписання повноваженими представниками Сторін та скріплення печатками і діє протягом строку дії Договору. 3. Інші умови Договору, не змінені даною Додатковою угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Дана Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 900,00
UAH