Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)(системні блоки, ноутбук)
Очікувана вартість
199 700,00 UAH
UA-2021-02-19-006104-b 213b99711dbc44a4baaacfaf84669213
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білоноженко Наталія Вікторівна

+380980177232 OsvitadogovirKozun@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43949171
Місцезнаходження: 08711, Україна , Київська обл., Козин, вул.Партизанська,2
Контактна особа: Білоноженко Наталія Вікторівна
+380980177232
OsvitadogovirKozun@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 199 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 998,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


3110-84500,00 грн.; 2210-115200,00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Систиемні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08711, Україна, Київська область, смт.Козин, вул. Партизанська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Систиемні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08711, Україна, Київська область, смт.Козин, вул. Партизанська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08711, Україна, Київська область, смт.Козин, вул. Партизанська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2021 09:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 08:58
оголошення системні блоки.docx
24 лютого 2021 09:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 08:58
оголошення системні блоки.docx
19 лютого 2021 12:08
оголошення системні блоки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 20 лютого 2021 12:58
Дата відповіді: 22 лютого 2021 14:01
Прохання прибрати дискримінаційну вимогу з Додатку 6 - "Копію звіту про сертифікацію запропонованих персональних системних блоків для Microsoft Windows 10 Client family". Такий звіт мають лише два вітчизняних виробника в Україні, що проводять інсталяцію ОС по технології 3.0. Всі інші вітчизняні виробники не дивлячись на те що є офіційними партнерами Microsoft не мають такого звіту. Такий звіт можна отримати по заявці протягом 60 днів, що перевищує терміни подання пропозицій по даній закупівлі, відповідно прийняти участь можуть лише учасники, що знали заздалегідь про оголошення даної закупівлі, або вже його отримали. Дана вимога суттєво обмежує кількість учасників, що призведе до не конкурентної ціни за результатами торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 Закону обов*язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі (ст. 14 Закону). Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до п.5 ст. 14 Закону - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги Замовника в даному оголошенні встановлені з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, що містяться в статті 5 Закону, та жодним чином не містить дискримінаційного забарвлення. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Звіт про сертифікацію запропонованих системних блоків для Microsoft Windows 10 Client family, надає нам, як Замовнику додаткові гарантії, підтверджені корпорацією Microsoft, щодо сумісності запропонованого обладнання з продуктами Microsoft. Як вами вірно було зазначено, процес отримання даного звіту є прозорим та доступним для всіх учасників ринку, а отже дану вимогу жодним чином не можна вважати дискримінаційною. Враховуючи вищезазначене, інформація про якісні, технічні та інші характеристики встановлені до предмету закупівлі Замовником жодним чином не можуть вважатися дискримінаційними.
Різні адреси доставки
Дата подання: 22 лютого 2021 11:17
Дата відповіді: 22 лютого 2021 11:48
Шановний Замовнику! Прошу Вас надати роз’яснення щодо місця постачання товару, а саме: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі у пункті 3.3 місцем постачання товару зазначено: Дислокацію закладів, згідно Додатку 5, у якому вказано 8(вісім) назв закладів з адресами. А у додатку 4 «Договір про постачання товару» розділ V.ПОСТАВКА ТОВАРІВ пункт 5.2. Місце поставки товарів – смт. Козин, вул. Партизанська, 2. Отже, вами зазначено різну інформацію у договорі та оголошенні, яка стосується поставки товару. Який варіант є вірним? У яку кількість навчальних закладів має бути здійснено поставку товарів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
У відповідь повідомляємо, що Замовником помилково вказано місце постачання товару згідно Дислокації закладів(Додатку 5), у якому вказано 8(вісім) назв закладів з адресами.
Місце поставки товарів повинне бути за адресою: смт. Козин, вул. Партизанська, 2.
Прохання
Дата подання: 23 лютого 2021 00:28
Дата відповіді: 23 лютого 2021 16:29
Шановні. Відповідно до вашої відповіді ви посилаєтесь на наступний зміст - "Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації". Тобто сполучник "та" визначає у Законі дотримання ОБОХ вимог, що крім того що ви встановлюєте вимоги які вважаєте за необхідне ці вимоги також повинні виконувати другу частину даної статті, а саме -"вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством". Поясніть де саме у законодавстві (стаття та назва закону) передбачено обов'язок надання звіту про сертифікацію Майкрософт? Такого навіть на сайті виробника Майкрософт не має серед вимог, що є обов'язковими для підтвердження ліцензійності. Цей папірець взятий завчасно учасником виключно для усунення конкуренції. Вам прямо вказують учасники, що такий лист конкретно не отримати, тобто учасник вже дискримінований для участі у даній закупівлі, як і всі інші учасники, які не можуть фізично отримати такий звіт протягом двох тижнів процесу закупівлі. Будь-ласка приберіть цю вимогу, яку обгрунтовано пояснили, що виконати не можливо. У вас достатньо вимог щодо ліцензійності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно вашого запитання повідомляємо наступне:
Згідно п.4 ч.2 ст.22 У тендерній документації зазначаються такі відомості: нформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); Ми як замовник реалізовуємо надане нам законом право згідно ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації" і встановлюємо вимогу стосовно надання "Копії звіту про сертифікацію запропонованих персональних системних блоків для Microsoft Windows 10 Client family".
Враховуючи непомірну кількість неліцензійного ПЗ на ринку України ми вважаємо за потрібне використати всі можливі важелі для мінімізації можливості поставки нам контрафактного ПЗ.
Хочемо повторити, процес отримання даного звіту є прозорим та доступним для всіх учасників ринку, а отже дану вимогу жодним чином не можна вважати дискримінаційною.
В той же час даний звіт має більшість визнаних у світі виробників комп’ютерного обладнання як іноземних так і вітчизняних, і ваше припущення, що всесвітньо відомі компанії виробники отримували цей звіт, або як ви висловлюєтесь “папірець” виключно з метою обмежити конкуренцію у даній тендерній закупівлі є безпідставним. Отже ми не вбачаємо жодних законних підстав щодо задоволення вашого прохання і тому зміни вноситися не будуть.
субрідряд
Дата подання: 23 лютого 2021 14:48
Дата відповіді: 24 лютого 2021 08:34
Гарантійний лист про те, що водії та особи, які супроводжують товар мають особисту медичну книжку з чинними результатами проходження обов’язкового медичного огляду. Транспорт, який буде задіяно для виконання договору про закупівлю відповідає технічним та санітарним вимогам відповідно до чинного законодавства України. 10. Копії медичних книжок працівників(водій/особа, що супроводжує) за формою №1-ОМК з додатками, які зазначені в довідці відповідно до форми 2 Додатку 1 про основний персонал, які матимуть безпосереднє відношення до виконання договору. Шановний замовнику. Ми не постачаємо харчові продукти, ця вимога відверто дискримінаційна і не доречна. Послуги доставки виконують логістичні компанії. Чи досить відповідної довідки про долучення субпідрядної логістичної компанії?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Так, достатньо довідки про долучення субпідрядної логістичної компанії.
вимога є неправомірною, оскільки законодавством України не встановлено вимог до транспортних засобів
Дата подання: 23 лютого 2021 14:50
Дата відповіді: 24 лютого 2021 08:35
Шановний Замовнику! В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі наявна вимога у розділі 11 пунктах 9 та 10 про надання: 1. Пункт 9 - Гарантійного листа про те, що водії та особи, які супроводжують товар мають особисту медичну книжку з чинними результатами проходження обов’язкового медичного огляду. Транспорт, який буде задіяно для виконання договору про закупівлю відповідає технічним та санітарним вимогам відповідно до чинного законодавства України. 2. пункт 10 - Копії медичних книжок працівників(водій/особа, що супроводжує) за формою №1-ОМК з додатками, які зазначені в довідці відповідно до форми 2 Додатку 1 про основний персонал, які матимуть безпосереднє відношення до виконання договору. Інформую Вас про те, що дана вимога є неправомірною, оскільки законодавством України не встановлено вимог до транспортних засобів, що використовуються для перевезення оргтехніки та до водіїв, осіб, які супроводжують даний товар (оргтехніку). Дана вимога передбачена розділом VII Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Інформуємо Вас про те, що дана вимога є неправомірною та просимо відкорегувати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Корупціонерам!
Дата подання: 23 лютого 2021 22:42
Дата відповіді: 24 лютого 2021 10:24
Документація заточена під свого постачальника, який як відомо зайде з сумою під верх із корупційно відомими пк торгової марки Impression. Вам би дослухатися до платників податків на чиї кошти ви існуєте, а не воювати з ними! Нагородили документацію купою вимог, щоб тільки виконали їх "ваші" корупціонери. За "додаткові" гроші в цьому тендері сидите і відгавкуєтесь за свій карман. Мітлою б вас гнати..
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до ч. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Так як ваше звернення не відноситься до інформації, стосовно якої Учасник може звертатися до Замовника в період уточнень, відповідь не може бути надана. Відкорегуйте Ваше запитання для отримання відповіді.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Шмагіна Оксана Олександрівна 197 500,00
UAH з ПДВ
197 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2021 07:58
Електронний підпис
28 лютого 2021 07:57
Тендерна документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Шмагіна Оксана Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Шмагіна Оксана Олександрівна
#2834806561
Переможець 197 500,00
UAH з ПДВ
01 березня 2021 16:20

Документи

01 березня 2021 16:20
Електронний підпис
01 березня 2021 16:16
протокол 51.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2021 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Шмагіна Оксана Олександрівна
#2834806561
197 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2021 16:20
Електронний підпис
01 березня 2021 16:16
протокол 51.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 16:39
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 16:13
договір 63.pdf укладений
10 березня 2021 16:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 197 500,00
UAH