Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Вебсайт: | 000000000000000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000 обл., 00000000, 00000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000 0000000000000 000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 14:21 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | 000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2021 14:55 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
01 березня 2021 18:28 |
00000000 |
01 березня 2021 18:27 |
00000000 |
01 березня 2021 18:27 |
000000000000000000 |
01 березня 2021 17:03 |
0000000000000000 |
19 лютого 2021 12:06 |
000000000000000000000000000 |
19 лютого 2021 12:06 |
0000000000000000000000000000000 |
19 лютого 2021 12:06 |
000000000000000 |
19 лютого 2021 12:06 |
00000000000000000 |
19 лютого 2021 12:05 |
000000000000000 |
19 лютого 2021 12:05 |
0000000000000 |
19 лютого 2021 12:05 |
0000000000000000000000000000000000000 |
19 лютого 2021 12:05 |
000000000000000000000000000000 |
19 лютого 2021 12:05 |
0000000000000000000 |
11 березня 2021 14:55 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
01 березня 2021 18:28 |
00000000
|
||||
01 березня 2021 18:27 |
00000000
|
||||
01 березня 2021 18:27 |
000000000000000000
|
||||
01 березня 2021 17:03 |
0000000000000000
|
||||
19 лютого 2021 12:06 |
000000000000000000000000000
|
||||
19 лютого 2021 12:06 |
0000000000000000000000000000000
|
||||
19 лютого 2021 12:06 |
000000000000000
|
||||
19 лютого 2021 12:06 |
00000000000000000
|
||||
19 лютого 2021 12:05 |
000000000000000
|
||||
19 лютого 2021 12:05 |
0000000000000
|
||||
19 лютого 2021 12:05 |
0000000000000000000000000000000000000
|
||||
19 лютого 2021 12:05 |
000000000000000000000000000000
|
||||
19 лютого 2021 12:05 |
0000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 29 березня 2021 17:28
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-10-000065 ● c9a2d6595695487d86aa30c7d8c79b32
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.11.2021 № 384
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2021-02-19-006040-b 19.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-19 15:14:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Капітальний ремонт комплексної будівлі військового містечка № 6 військової частини 3078 Національної гвардії України в м. Київ на вул. Волинська, 66-А» (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 39 516 562,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-19-006040-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТХВ ТОВ «ЕСТЕТ», відхилення тендерних пропозицій ТОВ «Капіталмістбуд», ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-24 19:53:20
Про надання інформації
У відповідь на отриманий 19.11.2021 року від Державної аудиторської служби України запит в межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт комплексної будівлі військового містечка № 6 військової частини 3078 Національної гвардії України в м. Київ на вул. Волинська, 66-А» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-19-006040-b) через електронну систему закупівель надається інформація на підставі якої посадовими особами Центральної бази виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та визначено очікувану вартість предмета закупівлі, а також роз’яснення стосовно власного веб-сайту та офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів.
Наказом командувача Національної гвардії України від 26.02.2020 року №106 “Про організацію капітального ремонту об’єкта військової частини 3078 Національної гвардії України” Центральну базу виробничо-технологічної комплектації визначено замовником по об’єкту: “Капітальний ремонт комплексної будівлі військового містечка № 6 військової частини 3078 Національної гвардії України в м. Київ на вул. Волинська, 66-А”
Враховуючи п 3.17 ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, проектна документація це - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на основі затвердженого, відповідно порядку ПКМУ від 11 травня 2011 р. № 560, проекту будівництва.
Розмір бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості було здійснено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 на підставі розробленого проекту та позитивного експертного звіту від 17.12.2020 року № 00972-20 (копія додається) до нього, відповідно до яких було подано пропозиції щодо виділення коштів, які включені до розпорядження Головного управління Національної гвардії України.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано на сторінці офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, а саме за посиланням: https://ngu.gov.ua/derzhavni-zakupivli/
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу.
Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції.
Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Виходячи з вищезазначеного допущення до аукціону тендерної пропозиції ТХВ ТОВ «ЕСТЕТ», в тому числі і інших тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично.
Відповідно рішення тендерного комітету Центральної бази виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України протоколом № 82 від 29 квітня 2021 року було прийнято відхилити тендерні пропозиції ТОВ «Капіталмістбуд» та ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ», а протоколом № 11 від 19 лютого 2021 року – відповідальні особи за оприлюднення інформації про закупівлю.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
0000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
0000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000000000 #00000000 |
Рішення скасоване |
0,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 16:27
|
0000000000000000000 #00000000 |
Рішення скасоване |
0,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 16:27
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Рішення скасоване |
0,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 16:27
|
0000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 17:02
|
0000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 17:06
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:10
|
000000000 | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:08
|
00000000 | зміни до договору |
17 грудня 2021 10:48
|
000000000 | зміни до договору |
17 грудня 2021 10:48
|
00000000 | укладений |
12 травня 2021 14:42
|
0000000 | укладений |
12 травня 2021 14:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |