Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція водопроводу (на умовах співфінансування) по вулиці Шкільна, Садова, провулку Перемоги,Новий,Поштовий в с. Бараниківка Кремінського району Луганської області (ІІ черга)"
Очікувана вартість
681 343,40 UAH
UA-2021-02-19-004140-b ● 8da9f34194344e2e8b7b0ba0071fbfde
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Красноріченська селищна рада Кремінського району Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 04337085 |
Місцезнаходження: | 92913, Україна , Луганська обл., смт Красноріченське, вул. Центральна, 20 |
Контактна особа: |
Ірина Безлюдько +380990328227 kr-sovet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2021 10:56 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2021 10:56 |
Початок аукціону: | 10 березня 2021 12:52 |
Очікувана вартість: | 681 343,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 406,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція водопроводу (на умовах співфінансування) по вулиці Шкільна, Садова, провулку Перемоги,Новий,Поштовий в с. Бараниківка Кремінського району Луганської області (ІІ черга)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92922, Україна, Луганська область, с. Бараниківка, вул. Шкільна,Садова, провулок Перемоги,Новий,Поштовий
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 березня 2021
—
10 травня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2021 11:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2021 11:49 |
Оголошення.docx | |
19 лютого 2021 11:09 |
Додаток_1_Пропозицiя.docx | |
19 лютого 2021 11:09 |
Додаток_4_Проект_договору.docx | |
19 лютого 2021 11:09 |
Додаток_3_Технiчна_специфiкацiя.docx | |
19 лютого 2021 11:09 |
Додаток_2_Квалiфiкацiйнi_критерii.docx |
22 лютого 2021 11:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 лютого 2021 11:49 |
Оголошення.docx
|
|||
19 лютого 2021 11:09 |
Додаток_1_Пропозицiя.docx
|
|||
19 лютого 2021 11:09 |
Додаток_4_Проект_договору.docx
|
|||
19 лютого 2021 11:09 |
Додаток_3_Технiчна_специфiкацiя.docx
|
|||
19 лютого 2021 11:09 |
Додаток_2_Квалiфiкацiйнi_критерii.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 23 лютого 2021 15:57
Дата відповіді: 24 лютого 2021 21:52
Добрий день.
Шановний замовнику, Ви вимагаєте до довідки про виконання аналогічних договорів надати інформацію про документ, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта або інформаційну довідку з інформацією, що забезпечить можливість пошуку таких документів у відкритих реєстрах Державної архітектурно-будівельної інспекції України. Виходячи із цього прошу надати роз'ясненя:
1. Якщо підприємство виконували схожі за змістом роботи у якості субпідрядника, що підтверджують відповідні документи (договір і акти виконаних робіт) чи можливо надати лист-відгук від замовника на генпідрядника по данному об'єкту будіництва?
2. Якщо роботи на об'єкті будівництва закінчені повністю, що підтврждується актами виконаних робіт та листом від замовника, що данний об'єкт виконаний повністю та експлуатується, але данні про прийняття в експлуатацію не внесені до реєстру ДАБІ замовником, через обставини, які не залежать від підрядника, яку довідку за змістом має надати учасник Закупівлі для підтвердження виконання данного договору?
3.Ввідповідно до ч.2 п.2 розділа 3 додатка №2 "2. Сканована(-і) з оригіналу(-ів) копія(-ї) листа(-ів)-відгука(-ів) про співпрацю за договором від замовника, що вказані в таблиці Г. Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу." Просимо пояснити, якої саме закупівлі має бутии вказана інформація, та що вказана в таблиці Г (аналогічний договір) або цієї, що зараз відбувається?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Даємо ві дповіді на Ваші запитання.
1. Якщо підприємство виконувало схожі за змістом роботи у якості субпідрядника, що підтверджують відповідні документи (договір та акти виконаних робіт), можливо надати лист - відгук від замовника на генпідрядника за даним об'єктом будівництва, якщо у цьому листу - відгуку є посилання на закупівлю Прозорро та за цим посиланням можливо знайти документ. що підтверджує здійснення робіт вами як субпідрядником (довідка на сайті Прозорро про залучення Вас як субпідрядника тощо).
2 Якщо роботи на об'єкті закінчені повністю, що підтверджується актами виконаних робіт та листом від замовника, що даний об'єкт виконаний повністю та експлуатується, учасник Закупівлі має надати довідку про прийняття об'єкта в експлуатацію та внесення до реєстру ДАБІ відповідної інформації.
3. Ви, як учасник Закупівлі, аукціон якої ще не відбувся та роботи не проводились, то Замовник не може надати Вам лист - відгук за роботу. яку ви не виконували.Тому відгук повинен містить назву замовника, предмет та ідентифікатор закупівлі . до якої у вас є договір та акти виконаних робіт (аналогічні роботи): мати посилання на договір, який виконувався, та бути належно оформлений, містить необхідний вихідний номер та дату видачі такого документа.
1. Якщо підприємство виконувало схожі за змістом роботи у якості субпідрядника, що підтверджують відповідні документи (договір та акти виконаних робіт), можливо надати лист - відгук від замовника на генпідрядника за даним об'єктом будівництва, якщо у цьому листу - відгуку є посилання на закупівлю Прозорро та за цим посиланням можливо знайти документ. що підтверджує здійснення робіт вами як субпідрядником (довідка на сайті Прозорро про залучення Вас як субпідрядника тощо).
2 Якщо роботи на об'єкті закінчені повністю, що підтверджується актами виконаних робіт та листом від замовника, що даний об'єкт виконаний повністю та експлуатується, учасник Закупівлі має надати довідку про прийняття об'єкта в експлуатацію та внесення до реєстру ДАБІ відповідної інформації.
3. Ви, як учасник Закупівлі, аукціон якої ще не відбувся та роботи не проводились, то Замовник не може надати Вам лист - відгук за роботу. яку ви не виконували.Тому відгук повинен містить назву замовника, предмет та ідентифікатор закупівлі . до якої у вас є договір та акти виконаних робіт (аналогічні роботи): мати посилання на договір, який виконувався, та бути належно оформлений, містить необхідний вихідний номер та дату видачі такого документа.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2021 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕПЛОХІММОНТАЖ" |
629 985,94
UAH з ПДВ
|
608 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс" |
667 619,40
UAH з ПДВ
|
610 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Будков Роман Миколайович |
680 012,93
UAH з ПДВ
|
680 012,93
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕПЛОХІММОНТАЖ" #37944982 |
Відхилено |
608 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 17:57
|
Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс" #34672524 |
Відхилено |
610 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 13:33
|
Фізична особа-підприємець Будков Роман Миколайович #3001508258 |
Переможець |
680 012,93
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 11:30
|
Звіт_про_виконання_договору_про_закупівлю ,.,.,..docx | укладений |
05 січня 2022 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2021 15:55
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
16 квітня 2021 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2021 15:49
|
скан КП уточнення.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2021 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 20:14
|
Доп угода Будков.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 20:13
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 20:09
|
Договор Будков.pdf | укладений |
01 квітня 2021 20:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Технічна помилка |
Номер договору про закупівлю: | № 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |