Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дороги по вул. Горбахи в с. Степок Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
154 317,77 UAH
UA-2021-02-19-001989-c ● 16985def9a5e420ea712de198c7bea25
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362680 |
Вебсайт: | http://obcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08700, Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Риль Світлана Анатоліївна 0457250467 VKB-2014_3@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2021 13:59 |
Початок аукціону: | 05 березня 2021 11:29 |
Очікувана вартість: | 154 317,77 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 771,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт дороги по вул. Горбахи в с. Степок Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2021 14:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 14:04 |
Проект Договору (Додаток 3).docx | |
19 лютого 2021 14:04 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання до Аналогічного договору
Дата подання: 23 лютого 2021 12:55
Дата відповіді: 24 лютого 2021 10:33
Доброго дня!
Відповідно до документації спрощеної закупівлі, в складі тендерної пропозиції Учаснику потрібно надати інформацію про досвід виконання аналогічного договору та скан-копію виконаного аналогічного договору(ів) за яким учасником виконувались роботи з поточного ремонту доріг. Надайте роз’яснення, чи буде вважатися за помилку, якщо Учасником для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в складі Тендерної пропозиції буде надано Аналогічний договір з капітального ремонту доріг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Аналогічним вважається договір з поточного ремонту доріг.
Аналогічним вважається договір з поточного ремонту доріг.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-19-001989-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ПРОШИКЯН СІСАК ВРАМОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3182024176
Дата подання: 23 лютого 2021 13:01
Про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника
Шановний замовнику Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
В оголошенні, за цією закупівлею, встановлено вимоги про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Прошу Замовника обґрунтувати необхідність надання зазначеного документа, з урахуванням того, що інформацію, яка міститься у довідках банків про відкриття рахунків, може бути застосована лише для включення в договір, як інформація про реквізити учасника. При цьому, виключно учасник самостійно визначає послугами якого з банків скористатися при укладанні договору закупівлі, про що він зазначає у довідці "Інформація про учасника", проекті договору. В даний час в Україні функціонують органи Державної податкової служби, але таку довідку не можливо в них отримати навіть за запитом через публічні сайти, тому що це не входить в їхнє повноваження. Чи можна вважати ці визначення тотожними? Як може вплинути зібрана Вами таким чином інформація при вирішенні питання щодо переможця процедури закупівлі та укладання договору, якщо Законом не передбачено підстав для дискваліфікації учасника навіть за наявності у нього заборгованості за кредитами і накладення арешту?
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
В оголошенні, за цією закупівлею, встановлено вимоги про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Прошу Замовника обґрунтувати необхідність надання зазначеного документа, з урахуванням того, що інформацію, яка міститься у довідках банків про відкриття рахунків, може бути застосована лише для включення в договір, як інформація про реквізити учасника. При цьому, виключно учасник самостійно визначає послугами якого з банків скористатися при укладанні договору закупівлі, про що він зазначає у довідці "Інформація про учасника", проекті договору. В даний час в Україні функціонують органи Державної податкової служби, але таку довідку не можливо в них отримати навіть за запитом через публічні сайти, тому що це не входить в їхнє повноваження. Чи можна вважати ці визначення тотожними? Як може вплинути зібрана Вами таким чином інформація при вирішенні питання щодо переможця процедури закупівлі та укладання договору, якщо Законом не передбачено підстав для дискваліфікації учасника навіть за наявності у нього заборгованості за кредитами і накладення арешту?
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2021 10:36
Відповідно п.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, може зазначатися інша інформація (крім обов’язкової). Замовником встановлено вимогу про надання у складі пропозиції копії довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови закупівлі, чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вважає вимогу надати довідку з органів податкової служби щодо відкритих рахунків необгрунтованою та незаконною. Учасник може подати довідку з органів податкової служби згідно з чинним законодавством України
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2021 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "АВТОБАН-А.С.А." |
134 200,00
UAH з ПДВ
|
134 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ |
142 516,70
UAH з ПДВ
|
142 516,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
148 086,70
UAH з ПДВ
|
148 086,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАРАНТДОРБУД" |
149 248,63
UAH з ПДВ
|
149 248,63
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АВТОБАН-А.С.А." #40588231 |
Відхилено |
134 200,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 15:05
|
НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ #40299913 |
Відхилено |
142 516,70
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 13:36
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" #36856010 |
Переможець |
148 086,70
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2021 16:47
|
ДУ №2 до дог. №82-21.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2021 17:01
|
дод.угода№1 до дог. 82-21 (1).pdf | зміни до договору |
06 травня 2021 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2021 14:12
|
Договір 82-21.pdf | укладений |
19 березня 2021 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з погодними умовами, на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 82/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для покращення якості робіт на підставі п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовлись внести зміни до локального кошторису та договірної ціни, без збільшення суми договірної ціни. У зв'язку з виробничою необхідністю на підтставі п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились внести зміни в терміни виконання робіт. Причина "зменшення обсягів закупівлі" обрана, щоб технічно змінити суму |
Номер договору про закупівлю: | 82/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |