Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дороги по вул. Горбахи в с. Степок Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
154 317,77 UAH
UA-2021-02-19-001989-c 16985def9a5e420ea712de198c7bea25
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Риль Світлана Анатоліївна

0457250467 VKB-2014_3@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362680
Вебсайт: http://obcity.gov.ua
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Риль Світлана Анатоліївна
0457250467
VKB-2014_3@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2021 13:59
Початок аукціону: 05 березня 2021 11:29
Очікувана вартість: 154 317,77 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 771,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт дороги по вул. Горбахи в с. Степок Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2021 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 14:04
Проект Договору (Додаток 3).docx
19 лютого 2021 14:04
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до Аналогічного договору
Дата подання: 23 лютого 2021 12:55
Дата відповіді: 24 лютого 2021 10:33
Доброго дня! Відповідно до документації спрощеної закупівлі, в складі тендерної пропозиції Учаснику потрібно надати інформацію про досвід виконання аналогічного договору та скан-копію виконаного аналогічного договору(ів) за яким учасником виконувались роботи з поточного ремонту доріг. Надайте роз’яснення, чи буде вважатися за помилку, якщо Учасником для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в складі Тендерної пропозиції буде надано Аналогічний договір з капітального ремонту доріг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Аналогічним вважається договір з поточного ремонту доріг.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-19-001989-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ПРОШИКЯН СІСАК ВРАМОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3182024176
Дата подання: 23 лютого 2021 13:01
Про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника
Шановний замовнику Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
В оголошенні, за цією закупівлею, встановлено вимоги про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Прошу Замовника обґрунтувати необхідність надання зазначеного документа, з урахуванням того, що інформацію, яка міститься у довідках банків про відкриття рахунків, може бути застосована лише для включення в договір, як інформація про реквізити учасника. При цьому, виключно учасник самостійно визначає послугами якого з банків скористатися при укладанні договору закупівлі, про що він зазначає у довідці "Інформація про учасника", проекті договору. В даний час в Україні функціонують органи Державної податкової служби, але таку довідку не можливо в них отримати навіть за запитом через публічні сайти, тому що це не входить в їхнє повноваження. Чи можна вважати ці визначення тотожними? Як може вплинути зібрана Вами таким чином інформація при вирішенні питання щодо переможця процедури закупівлі та укладання договору, якщо Законом не передбачено підстав для дискваліфікації учасника навіть за наявності у нього заборгованості за кредитами і накладення арешту?
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2021 10:36
Відповідно п.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, може зазначатися інша інформація (крім обов’язкової). Замовником встановлено вимогу про надання у складі пропозиції копії довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови закупівлі, чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вважає вимогу надати довідку з органів податкової служби щодо відкритих рахунків необгрунтованою та незаконною. Учасник може подати довідку з органів податкової служби згідно з чинним законодавством України

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АВТОБАН-А.С.А." 134 200,00
UAH з ПДВ
134 200,00
UAH з ПДВ
Документи
НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 142 516,70
UAH з ПДВ
142 516,70
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 148 086,70
UAH з ПДВ
148 086,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРАНТДОРБУД" 149 248,63
UAH з ПДВ
149 248,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2021 16:46
Електронний підпис
01 березня 2021 16:45
ТД001.pdf
01 березня 2021 16:45
Рішення засновника.pdf
01 березня 2021 16:45
Рахунок Приват.pdf
01 березня 2021 16:45
Ліцензія з додатком.pdf
01 березня 2021 16:45
витяг з протоколу ОП2020.pdf
01 березня 2021 16:45
Цінова пропозиція001.pdf
01 березня 2021 16:45
технічні вимоги001.pdf
01 березня 2021 16:45
коштористі розрахунки001.pdf

Публічні документи

02 березня 2021 13:31
Аналогічний договір.pdf
02 березня 2021 13:31
Ліцензія.pdf
02 березня 2021 13:31
Відомість.pdf
02 березня 2021 13:31
Договірна ціна.pdf
02 березня 2021 13:31
Техпаспорт Каток НАРДОР.pdf
02 березня 2021 13:31
Договори оренди техніки.pdf
02 березня 2021 13:31
Довідки.pdf
02 березня 2021 13:31
Статут.pdf
02 березня 2021 13:31
Договір перевезення.pdf
02 березня 2021 13:31
Витяг ПДВ.pdf
02 березня 2021 13:31
Довідка банк.pdf
02 березня 2021 13:31
Довідка ДПСУ.pdf
02 березня 2021 13:31
Договір техніки.pdf
02 березня 2021 13:31
Виписка.pdf
02 березня 2021 13:31
Наказ.pdf
02 березня 2021 13:31
Витяг ТОВ НАРДОР.pdf
02 березня 2021 13:31
Договір утилізація.pdf

Публічні документи

28 лютого 2021 13:18
Електронний підпис
28 лютого 2021 13:16
4. Проект договору.pdf
28 лютого 2021 13:16
6. Статут.pdf
28 лютого 2021 13:16
3. Договірна ціна.pdf
28 лютого 2021 13:15
1. Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2021 13:15
9. Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2021 13:15
15.1 Технічне завдання.pdf
28 лютого 2021 13:15
7. Повноваження.rar
28 лютого 2021 13:15
8. Витяг з реєстру ПДВ.PDF
28 лютого 2021 13:15
13. Аналогічний досвід.rar
28 лютого 2021 13:15
19. Про санкції.pdf
28 лютого 2021 13:15
167.imd

Публічні документи

02 березня 2021 13:46
Електронний підпис
02 березня 2021 13:45
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
02 березня 2021 13:45
Локальний кошторис.pdf
02 березня 2021 13:45
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
02 березня 2021 13:45
РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА.pdf
02 березня 2021 13:45
протокол засновників.pdf
02 березня 2021 13:45
Проект Договору.pdf
02 березня 2021 13:45
Копія ліцензії.pdf
02 березня 2021 13:45
копія витягу ПДВ.pdf
02 березня 2021 13:45
Копія виписки з ЄДР.pdf
02 березня 2021 13:45
копію Статуту.pdf
02 березня 2021 13:45
Гарантійний лист.pdf
02 березня 2021 13:45
_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АВТОБАН-А.С.А."

НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

ТОВ "ГАРАНТДОРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АВТОБАН-А.С.А."
#40588231
Відхилено 134 200,00
UAH з ПДВ
09 березня 2021 15:05
НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#40299913
Відхилено 142 516,70
UAH з ПДВ
10 березня 2021 13:36
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
Переможець 148 086,70
UAH з ПДВ
10 березня 2021 15:34

Документи

09 березня 2021 15:05
Електронний підпис
09 березня 2021 14:58
Протокол №55-ТД.pdf

Документи

10 березня 2021 13:36
Електронний підпис
10 березня 2021 13:36
Протокол 62-ТД.pdf

Документи

10 березня 2021 15:34
Електронний підпис
10 березня 2021 15:33
Протокол 64-ТД.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
148 086,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2021 15:34
Електронний підпис
10 березня 2021 15:33
Протокол 64-ТД.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2021 16:47
ДУ №2 до дог. №82-21.pdf зміни до договору
12 жовтня 2021 16:46
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 17:01
дод.угода№1 до дог. 82-21 (1).pdf зміни до договору
06 травня 2021 16:59
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 14:12
Договір 82-21.pdf укладений
19 березня 2021 14:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з погодними умовами, на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 82/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для покращення якості робіт на підставі п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовлись внести зміни до локального кошторису та договірної ціни, без збільшення суми договірної ціни. У зв'язку з виробничою необхідністю на підтставі п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились внести зміни в терміни виконання робіт. Причина "зменшення обсягів закупівлі" обрана, щоб технічно змінити суму
Номер договору про закупівлю: 82/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2021 — 01 грудня 2021
Сума оплати за договором: 148 086,16
UAH (в тому числі ПДВ 24 681,03 UAH)