Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Вебсайт: | https://rbgp.dn.gov.ua/ua |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олег Городчиков +380958444129 dor.upr.drbgp.doda@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 09:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 14:23 |
Очікувана вартість: | 19 719 078,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 295 786,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 98595 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Надання попередньої оплати Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після подання Підрядником заявки. Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами), за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% річного обсягу фінансування на строк не більше трьох місяців. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються ф. КБ-2в, ф. КБ-3. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту прийняття виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 11:27 |
ТД - КАП Міст на км 7+120 Юр'ївка - Грузьке 2.docx | |
05 березня 2021 11:27 |
Перелік змін до тендерної документації 05.03.2021.PDF | |
19 лютого 2021 09:11 |
Дод.П_ ВОР_Загальна - КАП Міст на км 7+120 Юр'ївка - Грузьке.pdf | |
19 лютого 2021 09:11 |
Договір КАП (проєкт).docx | |
19 лютого 2021 09:11 |
Відомість обсягів - КАП Міст на км 7+120 Юр'ївка - Грузьке.rtf |
05 березня 2021 11:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2021 11:27 |
ТД - КАП Міст на км 7+120 Юр'ївка - Грузьке 2.docx
|
|||
05 березня 2021 11:27 |
Перелік змін до тендерної документації 05.03.2021.PDF
|
|||
19 лютого 2021 09:11 |
Дод.П_ ВОР_Загальна - КАП Міст на км 7+120 Юр'ївка - Грузьке.pdf
|
|||
19 лютого 2021 09:11 |
Договір КАП (проєкт).docx
|
|||
19 лютого 2021 09:11 |
Відомість обсягів - КАП Міст на км 7+120 Юр'ївка - Грузьке.rtf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000064 ● 6b3f7c756e8c4d3db409e714f4b0b0bf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 №
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
36. UA-2021-02-19-000901-b 19.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення щодо висновку Департамент розвитку базових галузей промисловості облдержадміністрації (далі – Департамент, Замовник), розглянувши висновок Держаудитслужби України щодо моніторингу закупівлі Капітальний ремонт об'єкту «Міст на км 7+120 автомобільної дороги С050723 Юр'ївка - Грузьке» (далі – Закупівля) UA-2021-02-19-000901-b, надає наступні аргументовані заперечення. Щодо правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, а саме інформації щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначений перелік інформації, яке повинно містити оголошення про проведення відкритих торгів, у тому числі пункт 9 про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Департаментом 19.02.2021 оголошено про проведення Закупівлі. На той час на майданчику Zakupki.Prom.ua офіційного учасника системи електронних державних закупівель Prozorro був відсутній функціонал для зазначення виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до пункту 9 частини другою статті 21 Закону. Листом від 29.06.2021 №1140/0/110-21 Замовник звернувся до ТОВ «Закупки.пром.уа» з проханням надати роз'яснення щодо неможливості реалізації вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону при оголошенні інформації про закупівлю. Листом від 29.06.2021 № 682/06 ТОВ «Закупки.пром.уа» повідомило про те, що на майданчику з 16.04.2021 з'явилися спеціальні поля, де можна вказати інформацію щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. До цієї дати була можливість вказувати лише суму забезпечення. Враховуючи відсутність технічної можливості зазначити інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, Замовником при оголошенні Закупівлі у довільній формі зазначено, що «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції зазначені в пункті 3.2 тендерної документації». Таким чином, Департаментом виконано вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону в частині розміщення інформації про публічну закупівлю. Щодо розгляду відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Перша українська дорожньо-будівельна компанія» умовам тендерної документації (далі – Учасник). Відповідно до вимог п. 3.1. Тендерної документації (далі – ТД) документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді - формат pdf, jpeg, png. Файли можуть бути оброблені програмним архіватором та мати формат zip, rar, 7z. Учасником - переможцем процедури Закупівлі 30.03.2021 завантажено на майданчик файл 52250035035008-1.xml, який є довідкою про відсутність заборгованості з платежів. Цю ж довідку він завантажив окремо у форматі pdf (файл Довідка ДПС.pdf). На виконання вимог пункту 3.1.ТД Учасником завантажено лист-згоду від 12.03.2021 № 92-1266. Враховуючи вищевикладене, Департаментом не порушено законодавство в частині розгляду відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Перша українська дорожньо-будівельна компанія» умовам тендерної документації. Щодо підсумкової відомості ресурсів та довідки про наявність обладнання. В рамках своєї тендерної пропозиції Учасник подав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повністю відповідає умовам пункту 3.1.ТД. В подальшому Учасника було визнано переможцем закупівлі. У вищевказаному пункті ТД є перелік документів, що подає переможець. Підсумкова відомість ресурсів подавалась вже Учасником-переможцем закупівлі на виконання вимог пункту 3.1.ТД (Додаток № 8 ТД). Таким чином, на кожному з етапів закупівлі Учасник виконав всі умови ТД, спочатку як учасник, в подальшому як переможець закупівлі. Відповідно до вимог Закону підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника у Замовника не було. Ті будівельні машини та механізми, які містяться в підсумковій відомості ресурсів використовуються Учасником-переможцем додатково від тих, що вказані в його довідці як Учасника, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а отже не порушують абзац другий та третій пункту 1 частини першої̈ статті 31 Закону, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Цей пункт стосується відхилення тендерних пропозицій учасників, а не переможців закупівель. Підсумкова відомість ресурсів подається після закінчення аукціону, а отже Переможець перед тим як подати її на погодження Замовнику, корегує її відповідно до кінцевої договірної ціни, визначеною за результатами редукціону, за яку він гарантує виконання своїх зобов'язань. Очікувана договірна ціна в даному випадку є більшою за договірну за результатами редукціону, а отже Учасник-переможець має перерахувати свої заплановані витрати, щоб в подальшому підтвердити їх фактично Замовнику та отримати кошти. Відповідно до частини першої та другої статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Департаментом, як замовником закупівлі, серед інших, був встановлений критерій - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази для підтвердження СПРОМОЖНОСТІ учасників виконати роботи за предметом закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.», а також відповідно до частини 4 цієї статті: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.». Виходячи з цього, Замовник не має права жодним чином вимагати від учасників встановленої кількості, марки, потужності та інших критеріїв/характеристик техніки, що одразу може бути розцінене як дискримінаційна вимога по відношенню до інших учасників закупівлі, які мають іншу, але аналогічну за характеристиками техніку. Враховуючи вищезазначене, а також той факт, що ні вимоги Закону, ні вимоги тендерної документації не містять окремих вимог стосовно відповідності наданого для підтвердження матеріально-технічної бази переліку техніки розрахунку остаточної договірної ціни, учасник має право самостійно та на свій розсуд визначати тип, кількість, приналежність техніки на всіх етапах закупівлі (подання тендерних пропозицій, подання переможцем розрахунку ціни тендерної пропозиції, інше) та виконання робіт, якщо це не суперечить чинному законодавству України, будівельним нормам та стандартам, а також забезпечує якісне та своєчасне виконання робіт на об’єкті без збільшення договірної ціни. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що процедуру закупівлі було здійснено Департаментом в рамках чинного законодавства.
2021-07-02 14:34:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 12.07.2021 подано позов про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі до Донецького окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 12 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 200/8736/21 |
Дата відкриття провадження: | 18 липня 2021 |
Документи:
02 серпня 2021 10:51
|
Електронний підпис |
02 серпня 2021 10:50
|
Ухвала про відкриття провадження 19.07.21.PDF |
02 серпня 2021 10:51
|
Електронний підпис |
12 липня 2021 11:43
|
Електронний підпис |
02 серпня 2021 10:50
|
Ухвала про відкриття провадження 19.07.21.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ |
19 712 500,00
UAH з ПДВ
|
19 712 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІБК Енерготехнобуд |
19 715 563,51
UAH з ПДВ
|
19 715 563,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ #38587794 |
Переможець |
19 712 500,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 10:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2021 08:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 22 березня 2021 10:33
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ #38587794 |
19 712 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 09:04
|
ДУ №3 КАП №44_21 Міст на км 7+120 Юр'ївка – Грузьке.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2021 09:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2021 09:21
|
ДУ №2 КАП №44_21 Міст на км 7+120 Юр'ївка-Грузьке.PDF | зміни до договору |
28 серпня 2021 09:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2021 14:01
|
ДУ №1 КАП №44_21 Міст на км 7+120 Юр'ївка-Грузьке.PDF | зміни до договору |
16 квітня 2021 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 13:50
|
КАП Міст на км 7+120 Юр'ївка-Грузьке.PDF | укладений |
05 квітня 2021 13:48
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
20 квітня 2021 17:46
|
5 913 750,00 UAH | UA438201720344281018107081822 Департамент РБГП ДОДА |
UA808201720355399117000702747 ТОВ "Перша укр.дорожньо-будiвел.компан |
Оплачений |
20 серпня 2021 11:57
|
1 574 302,81 UAH | UA438201720344281018107081822 Департамент РБГП ДОДА |
UA593225400000026000101046989 ТОВ"Перша Українська Дорожньо-будiвель |
Оплачений |
30 серпня 2021 17:13
|
907 916,78 UAH | UA438201720344281018107081822 Департамент РБГП ДОДА |
UA593225400000026000101046989 ТОВ"Перша Українська Дорожньо-будiвель |
Оплачений |
30 серпня 2021 17:13
|
2 941 318,88 UAH | UA438201720344281018107081822 Департамент РБГП ДОДА |
UA593225400000026000101046989 ТОВ"Перша Українська Дорожньо-будiвель |
Оплачений |
30 серпня 2021 17:13
|
2 905 055,84 UAH | UA438201720344281018107081822 Департамент РБГП ДОДА |
UA593225400000026000101046989 ТОВ"Перша Українська Дорожньо-будiвель |
Оплачений |
12 жовтня 2021 12:19
|
267 210,11 UAH | UA438201720344281018107081822 Департамент РБГП ДОДА |
UA593225400000026000101046989 ТОВ"Перша Українська Дорожньо-будiвель |
Оплачений |
12 жовтня 2021 13:12
|
1 710 363,37 UAH | UA438201720344281018107081822 Департамент РБГП ДОДА |
UA593225400000026000101046989 ТОВ"Перша Українська Дорожньо-будiвель |
Оплачений |
28 грудня 2021 15:04
|
3 087 818,33 UAH | UA438201720344281018107081822 Департамент РБГП ДОДА |
UA593225400000026000101046989 ТОВ"Перша Українська Дорожньо-будiвель |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до плану фінансування робіт та реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 44/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до плану фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 44/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. |
Номер договору про закупівлю: | 44/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |