Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 33140000-3 медичні вироби для здійснення заходів спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19)
Очікувана вартість
16 384,00 UAH
UA-2021-02-18-009441-b fe225527fba94b1ba0f62cb417e44c0f
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Копач

+380442815807 tiraok11@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військово-медичне управління Служби безпеки України
Код ЄДРПОУ: 20000002
Місцезнаходження: 01021, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, 11
Контактна особа: Інна Копач
+380442815807
tiraok11@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


шприц ін'єкційий 3-х компонентний інсуліновий одноразовий стерильний 1 мл U-100 з голкою, 30 G (03*13 мм)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12800 штуки
шприц ін'єкційий 3-х компонентний інсуліновий одноразовий стерильний 1 мл U-100 з голкою, 30 G (03*13 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Орлика, 10.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

18 лютого 2021 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД"
#43703861
Переможець 16 384,00
UAH
18 лютого 2021 15:21

Документи

18 лютого 2021 15:21
Електронний підпис
18 лютого 2021 15:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 15:49
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 15:41
87-2021 к.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 15:40
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): інформація щодо договору
Номер договору про закупівлю: 87-2021/к
Договір:
Номер додаткової угоди: 87-2021/К
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 16 384,00
UAH