Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування повітряного судна
Очікувана вартість
108 720,00 UAH
UA-2021-02-18-007041-b 8b6cde6462c74cf4926490099a168594
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котенко Тетяна Петрівна

+38(044)406-56-69 T.KOTENKO@ATC.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "АВАРІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 20055078
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua/ua/separated/atc/
Місцезнаходження: 08140, Україна , Київська обл., с. Шевченкове, Києво-Святошинський район, ПРИП'ЯТСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Котенко Тетяна Петрівна
+38(044)406-56-69
T.KOTENKO@ATC.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2021 12:00
Очікувана вартість: 108 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 543,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50210000-0: Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги


Інформація, що вимагається ч. 3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, яке формує електронна система закупівель, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься в завантаженому окремому файлі (Оголошення 5-cз)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги з технічного обслуговування повітряного судна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08140, Україна, Київська область, Шевченкове, Прип'ятська, 1; (виробничий майданчик Виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 50210000-0 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата наданих послуг проводиться шляхом перерахування грошових коштів протягом 10 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг . Учасник має право запропонувати більший термін оплати. (Пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою) Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: міститься у Вимогах до предмета закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна 100 відсотків. Забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІАКОМПАНІЯ "ПРОМІНТЕРСЕРВІС" 108 720,00
UAH з ПДВ
108 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2021 19:45
Електронний підпис
04 березня 2021 19:45
Part-145 Certificate rev. 2.pdf
04 березня 2021 19:45
Part-145 Approval Schedule rev. 11.pdf
04 березня 2021 19:45
Part 145 пропозиція.pdf
04 березня 2021 19:45
MP Ми-2 Part-M rev. 2.pdf
04 березня 2021 19:45
ПТО Title.pdf
04 березня 2021 19:45
Довідка ст 17.pdf
04 березня 2021 19:45
Довідка персонал.pdf
04 березня 2021 19:45
Довідка досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІАКОМПАНІЯ "ПРОМІНТЕРСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІАКОМПАНІЯ "ПРОМІНТЕРСЕРВІС"
#25409368
Переможець 108 720,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 11:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІАКОМПАНІЯ "ПРОМІНТЕРСЕРВІС"
#25409368
108 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 15:42
ЗВІТ про виконання договору № 33-140-13-21-00712.docx укладений
25 січня 2022 15:41
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2022 15:23
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
25 січня 2022 15:23
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 13:31
Договір № 33-140-13-21-00712 від 30.03.21.pdf укладений
30 березня 2021 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із повним виконанням замовлених Послуг та зменшенням запланованого обсягу авіаційних робіт, Сторони вирішили припинити дію Договору від 30.03.2021 р. № 33-140-13-21-00712 за взаємною згодою Сторін. Скасувати дію додатку № 1 "Протокол погодження договірної ціни" до Договору. Скасувати дію Додатку № 3 "Калькуляція"до Договору. Загальна вартість наданих Послуг у відповідності до Протоколу погодження договірної ціни (Додаток № 1-а до цього Договору) складає 73 950 грн 00 коп., крім того ПДВ - 14 790 грн 00 коп., а всього з урахуванням ПДВ - 88 740 грн 00 коп. (вісімдесят вісім тисяч сімсот сорок гривень 00 копійок). Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних Сторонами зобов'язань, в т.ч. з оплати наданих Послуг. У зв'язку з припиненням дії Договору, жодна із Сторін не має претензій до іншої Сторни по Договору. Ввести додатки № 1-а "Протокол погодження договірної ціни " та № 3-а "Калькуляція", які додаються до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: Договір № 33-140-13-21-00712
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 88 740,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 790,00 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін