Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з використання програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку
Очікувана вартість
11 638 750,00 UAH
UA-2021-02-18-006731-a 923d33f5b05c4dfb94b5bcd9aff2a2b4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубас Максим Леонідович

080442722887 mtz@hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Контактна особа: Дубас Максим Леонідович
080442722887
mtz@hsc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 889 «Про утворення територіальних органів з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ» утворений Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС). З метою виконання завдань та функцій, передбачених Положенням про Головний сервісний центр МВС, затвердженим наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07 листопада 2015 р.
№ 1393 (у редакції наказу МВС від 24 березня 2020 р. № 354) та реалізації і впровадження єдиного підходу щодо організації і ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової звітності в структурі Міністерства внутрішніх справ України, ГСЦ МВС використовує в повсякденній діяльності комп’ютерні програми «Програмне забезпечення ведення бухгалтерського обліку та звітності» з рівнем сервісу «Розширена підтримка серверних компонентів в консолідованій базі даних» (далі – ПЗ ВБОЗ) та «Інформаційно-аналітична система «МІА. Показники виконання державного бюджету» з рівнем сервісу: Блок «Зобов’язання» (далі – ІАС «МІА. Показники виконання державного бюджету»).
Авторами комп’ютерної програми «ПЗ ВБОЗ» є Городецький І.П., Сітало А.С.,
Градобик О.В. та Іващенко С.В. (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 83118 від 26 листопада 2018 р.), комп’ютерної програми «ІАС «МІА. Показники виконання державного бюджету» є Радченко М.В., Шемсединов Т.Г., Городецький І.П., Тимошенко А.В. та Сітало А.С. (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 83116 від 26 листопада 2018 р.).
Відповідно до листа Державного підприємства «ІНФОТЕХ» (далі – ДП «ІНФОТЕХ») від 03 лютого 2020 р. № 80/05 майнові (виключні) права інтелектуальної власності на комп’ютерні програми «ПЗ ВБОЗ», «ІАС «МІА. Показники виконання державного бюджету» та право дозволяти їх використання належать виключно ДП «ІНФОТЕХ».
При цьому, згідно з частиною першою статті 421 Цивільного кодексу України суб’єктами права інтелектуальної власності є: творець (творці) об’єкта права інтелектуальної власності (автор, виконавець, винахідник тощо) та інші особи, яким належать особисті немайнові та (або) майнові права інтелектуальної власності.
Частиною першою статті 440 Цивільного кодексу України встановлено, що майновими правами інтелектуальної власності на твір є, зокрема право на використання твору; виключне право дозволяти використання твору.
Застосування закупівлі здійснюється, враховуючи концепцію збереження базового програмного продукту, необхідність захисту прав інтелектуальної власності та потреби у технічній підтримці, зокрема в зв’язку з процесом реформування системи бухгалтерського обліку та фінансової звітності в державному секторі з урахуванням вимог міжнародних стандартів бухгалтерського обліку для державного сектору шляхом запровадження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, розроблених на основі міжнародних стандартів, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20 червня 2018 р. № 437-р «Про схвалення Стратегії модернізації системи бухгалтерського обліку та фінансової звітності в державному секторі на період до 2025 року» (відповідно до статті 56 Бюджетного кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Стратегії реформування системи управління державними фінансами на 2017-2020 роки, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 8 лютого 2017 р. № 142-р).
Відповідно до інформаційно-аналітичної довідки Торгово-промислової палати України від 01 лютого 2021 року № 217/08.0-7.3 ДП «ІНФОТЕХ» є розробником програмних продуктів і рішень, що забезпечують автоматизацію управління у сферах документообігу (бухгалтерського обліку і звітності) для замовників, у тому числі апарату МВС, центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через МВС, Національної гвардії України, територіальних органів, закладів, установ, що належать до сфери управління МВС.
Враховуючи викладене, наявні підстави застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону, а саме закупівля творів мистецтва або закупівля, пов'язана із захистом прав інтелектуальної власності.
Відповідно до частини першої статті 40 Закону тендерний комітет
ГСЦ МВС направив лист від 09 лютого 2021 року № 31/15-1-6498 на адресу ДП «ІНФОТЕХ» про участь у переговорах та надання необхідних документів про відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону.
ДП «ІНФОТЕХ» надало для перевірки кваліфікаційним вимогам наступні документи:
– інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить таку інформацію: найменування обладнання, кількість, технічний стан, форма власності;
– інформаційну довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка містить таку інформацію: П.І.Б., кваліфікація, посада, стаж роботи;
– інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (за останні два роки), яка містить таку інформацію: дата та номер договору, найменування замовника, предмет договору, сума договору, загальний строк дії договору;
– копії договорів, на підтвердження вищевказаної довідки;
– копію Статуту;
– копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість;
– копії документів, що підтверджують авторське право на твір;
– документ, яким надано повноваження представнику діяти від імені Учасника.
З наданих документів вбачається, що документація Державного підприємства «ІНФОТЕХ» відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника.
З метою здійснення закупівлі послуг за предметом: «Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку – за кодом
ДК 021:2015 – 48440000-4 (послуги з використання програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку)» пропонується обрати процедуру закупівлі – переговорну процедуру закупівлі.
Переговори проведено: 10 лютого 2021 р. об 10 год. 00 хв., протокол № 36.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 18:01
Оскарження наміру укласти договір: 01 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48440000-4: Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги з використання програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук'янівська, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48440000-4 — Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Післяоплата Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

18 лютого 2021 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємтсво "Інфотех"
#34239034
Переможець 11 638 750,00
UAH
18 лютого 2021 18:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2021 18:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємтсво "Інфотех"
#34239034
11 638 750,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 16:21
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 10:42
ДУ №1 МІА.pdf зміни до договору
26 травня 2021 10:41
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 10:39
Договір з ДП Інфотех від 10.03.2021 - МІА Бюджет.pdf укладений
11 березня 2021 10:23

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 квітня 2021 18:34
100 000,00 UAH UA158201720343100001000092560
ГСЦ МВС
UA633206490000026006052696618
Державне підприємство "ІНФОТЕХ"
Оплачений
16 квітня 2021 18:34
1 225 964,45 UAH UA158201720343100001000092560
ГСЦ МВС
UA633206490000026006052696618
Державне підприємство "ІНФОТЕХ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом першим статті 651 Цивільного кодексу України та пунктами 12.2, 12.9 договору про надання послуг, пов'язаних з програмним забезпеченням від 10.03.2021 № 21-0005, дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду № 1 до Договору
Номер договору про закупівлю: 21-0005
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 638 750,00
UAH