Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реєстрація підписувача в АСК надавача електронних довірчих послуг, з метою отримання ним кваліфікованих електронних довірчих послуг та обслуговування даних підписувача Надавачем протягом 2-х років
Очікувана вартість
2 400,00 UAH
UA-2021-02-18-006527-b eb2ab342fcec45388941eee1582d852f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ПЕТЕРС РІТА ЯКІВНА

+380660371929 ritta-pet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04056569
Місцезнаходження: 56500, Україна , Миколаївська обл., місто Вознесенськ, площа Центральна, 1
Контактна особа: ПЕТЕРС РІТА ЯКІВНА
+380660371929
ritta-pet@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72300000-8: Послуги у сфері управління даними


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Ціна за одиницю: 600UAH з ПДВ
Реєстрація підписувача в АСК надавача електронних довірчих послуг, з метою отримання ним кваліфікованих електронних довірчих послуг та обслуговування даних підписувача Надавачем протягом 2-х років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56500, Україна, Миколаївська область, місто Вознесенськ, вул. Соборності, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72300000-8 — Послуги у сфері управління даними

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

18 лютого 2021 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Національні інформаційні системи"
#397870026590
Переможець 2 400,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 13:41

Документи

18 лютого 2021 13:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 10:58
дод.угода 1.PDF зміни до договору
21 квітня 2021 10:50
дод.угода 1.PDF зміни до договору
20 квітня 2021 09:59
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 13:57
договір 21 укладений
18 лютого 2021 13:49

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реєстрація підписувача в АСК надавача електронних довірчих послуг, з метою отримання ним кваліфікованих електронних довірчих послуг та обслуговування даних підписувача Надавачем протягом 2-х років 4 послуга 600,00
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 березня 2021 11:50
1 200,00 UAH UA108201720344240004000034675
Виконком Вознесенської міської ради
UA163052990000026000036206815
ДП "Національні інформаційні системи"
Оплачений
05 березня 2021 11:54
600,00 UAH UA108201720344240004000034675
Виконком Вознесенської міської ради
UA163052990000026000036206815
ДП "Національні інформаційні системи"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено обсяг закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реєстрація підписувача в АСК надавача електронних довірчих послуг, з метою отримання ним кваліфікованих електронних довірчих послуг та обслуговування даних підписувача Надавачем протягом 2-х років 4 послуга 600,00
UAH з ПДВ