Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт місць загального користування (санвузлів) (І поверх) в Комунальному некомерційному підприємстві «Київська міська студентська поліклініка» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресою: м. Київ, вул. Політехнічна, 25/29
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2021-02-18-004179-a 7ec5edeadf9044ed948b00b0550c62af
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Атамась Геннадій Олексійович

g_a_atamas@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська студентська поліклініка" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02125800
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Контактна особа: Атамась Геннадій Олексійович
g_a_atamas@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт місць загального користування (санвузлів) (І поверх) в Комунальному некомерційному підприємстві «Київська міська студентська поліклініка» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресою: м. Київ, вул. Політехнічна, 25/29
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акта виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ" 199 905,52
UAH з ПДВ
199 905,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2021 16:17
Електронний підпис
28 лютого 2021 16:16
V.3. Договір № 140.pdf
28 лютого 2021 16:16
V.2. Договір Маляр Голуб.pdf
28 лютого 2021 16:16
II.24. Довідка МВС.pdf
28 лютого 2021 16:16
II.18. Сертифікати ч3.pdf
28 лютого 2021 16:16
II.18. Сертифікати ч2.pdf
28 лютого 2021 16:16
II.18. Сертифікати ч1.pdf
28 лютого 2021 16:16
II.17. Довідка ДПС.pdf
28 лютого 2021 16:16
II.13. Сертифікат ISO.PDF
28 лютого 2021 16:16
II.12. Виконавча схема.pdf
28 лютого 2021 16:16
II.11. Акт огляду об`єкта.pdf
28 лютого 2021 16:16
II.10. Ліцензія АВК.pdf
28 лютого 2021 16:16
II.8. Свідоцтво ПДВ.pdf
28 лютого 2021 16:16
II.2. Статут.pdf
28 лютого 2021 16:16
II.1. Витяг ЄДР.pdf
28 лютого 2021 16:16
II.1. Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ"
#35489006
Переможець 199 905,52
UAH з ПДВ
01 березня 2021 12:00

Документи

01 березня 2021 12:00
Протокол УО 79.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2021 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ"
#35489006
199 905,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2021 12:00
Протокол УО 79.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:41
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 16:11
Додаткова угода 3 Договір 31 21 Санвузли МГН.pdf зміни до договору
30 березня 2021 16:08
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 11:53
Додаткова угода 2 Договір 31 21 Санвузли МГН.pdf зміни до договору
26 березня 2021 11:52
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 10:36
Додаткова угода 1 Договір 31 21 Санвузли МГН.pdf зміни до договору
10 березня 2021 10:35
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 11:41
Договір 31 21 Кап ремонт санвузлів з додатками.pdf укладений
02 березня 2021 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни на підставі експертної оцінки ТОВ "Інститут експертно-технічних рішень в будівництві"
Номер договору про закупівлю: 31-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 31-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни Договору.
Номер договору про закупівлю: 31-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 192 650,21
UAH (в тому числі ПДВ 32 108,37 UAH)