Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрощітки
Очікувана вартість
1 281 142,50 UAH
UA-2021-02-18-003359-c ● 5de8aeb368924b18a433fd41ac6433da
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 |
Контактна особа: |
Порохнавець Оксана Михайлівна (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 17:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2021 14:20 |
Очікувана вартість: | 1 281 142,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 811,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 шт.
Електрощітка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
2250 шт.
Електрощітка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію (акт приймання-передачі, видаткова накладна, податкової накладної, складеної та зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно до Податкового кодексу України) . - Покупець здійснює розрахунок протягом 45 банківських днів з дати реєстрації Постачальником, складеної відповідно до Податкового кодексу України, податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є неплатниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 45 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів (акт приймання-передачі, видаткова накладна). Усі первинні документи за договором оформлюються з дотриманням нормативних актів, що визначають порядок їх оформлення. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передачі товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Усі документи, що готуються замовником викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Ця вимога не стосується документів, що подаються на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою. Документи пропозиції, викладені іншими мовами, повинні бути надані з перекладом на українську мову. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 17:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 17:56 |
9566417933 ТД (Електрощітки).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 26 лютого 2021 22:23
Дата відповіді: 03 березня 2021 15:31
Для можливості визначення аналогів просимо викласти у складі тендерної документації креслення Електрощітки EG5003 2(8х50х56/64)мм АСВН685274.002-09; електрощітки EG5003 2(12,5х32х57)мм АСВН685274.001
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення вивчається. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-18-003359-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 26 лютого 2021 22:24
Вимога
Наше підприємство є офіційним представником зарубіжного виробника продукції. Для розширення числа учасників аукціону та виключення можливості дискримінації потенційних учасників просимо внести зміни до тендерної документації та викласти п.2.3. Додатку №6 тендерної документації у наступній редакції:
«2.3. У випадку, якщо продукція виготовляється на основі технічних умов (технічних завдань) надати технічні умови (далі – ТУ) (технічних завдань (далі – ТЗ)). ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення вітчизняного виробництва повинні бути узгоджені з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення вітчизняного виробництва, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
У випадку, якщо продукція виготовляється на основі технічних креслень надати: копію технічних креслень.
Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.
У випадку, якщо продукція виготовляється на основі ГОСТ, ГСТУ, ДСТУ надати: копію ГОСТ, або ГСТУ, або ДСТУ.»
Розгорнути
Згорнути
«2.3. У випадку, якщо продукція виготовляється на основі технічних умов (технічних завдань) надати технічні умови (далі – ТУ) (технічних завдань (далі – ТЗ)). ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення вітчизняного виробництва повинні бути узгоджені з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення вітчизняного виробництва, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
У випадку, якщо продукція виготовляється на основі технічних креслень надати: копію технічних креслень.
Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.
У випадку, якщо продукція виготовляється на основі ГОСТ, ГСТУ, ДСТУ надати: копію ГОСТ, або ГСТУ, або ДСТУ.»
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 березня 2021 15:32
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник здійснює закупівлі, керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Тендерна документація складена згідно чинного законодавства та нормативних документів АТ «Укрзалізниця». Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2021 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАМІД" |
1 249 625,00
UAH
|
1 249 625,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" |
1 281 142,50
UAH
|
1 281 142,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАМІД" #43378458 |
Рішення скасоване |
1 249 625,00
UAH
|
26 березня 2021 17:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАМІД" #43378458 |
Відхилено |
1 249 625,00
UAH
|
26 березня 2021 17:56
|
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" #37859819 |
Переможець |
1 281 142,50
UAH
|
02 квітня 2021 18:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:45
|
ДУ-1.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 12:12
|
Договір.pdf | укладений |
16 квітня 2021 12:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2022р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі. Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" відсутня технічна можливість коригувати обсяги закупівлі. Керуючись листом Товариства з обмеженою відповідальністю «Смарттендер» від 15.12.2021 №1010 замовник при коригуванні кількості має право обрати причину «Зменшення обсягів закупівлі» відповідно до ч.1 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | Л/НХ-21126/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |