Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7-Офісне устаткування та приладдя різне(30192153-8 штампи(штампи)
Очікувана вартість
560,00 UAH
UA-2021-02-18-001117-b eba417da0cb2407faee71ec463445716
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Карманова

+380634407454 allavikk2011@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01998383
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Київська, буд. 1
Контактна особа: Алла Карманова
+380634407454
allavikk2011@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30190000-7-Офісне устаткування та приладдя різне(30192153-8 штампи(штампи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
(30192153-8 штампи(штампи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Київська, буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 штуки
(30192153-8 штампи(штампи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Київська, буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти НСЗУ Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

18 лютого 2021 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАТВЄЄВ ОЛЕГ БОРИСОВИЧ
#2403201530
Переможець 560,00
UAH
18 лютого 2021 09:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 12:38
Специфікація до дог 59.1(560,00).pdf укладений
19 лютого 2021 12:37
дог560,00).pdf укладений
18 лютого 2021 10:00