Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання снігу
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-02-18-000002-b 7adf08f60ba046259656a9c69250454a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Лазаренко

+380459541255 gsrada@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Золочівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04363538
Місцезнаходження: 08340, Україна , Київська обл., с. Гнідин, вул. Нова, буд. 1
Контактна особа: Олександр Лазаренко
+380459541255
gsrada@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 00:02
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу


1. Найменування: Золочівська сільська рада
1.1. Код за ЄДРПОУ: 04363538
1.2. Місцезнаходження: Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1
1.3. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Гудзь Ольга Віталіївна – уповноважена особа; 08340, Україна, Київська обл., село Гнідин, вул. Нова,1; кабінет головного бухгалтера, Тел. 0459541168, Е-mail: gsrada@i.ua
1.4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 150000,00 грн. (сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) (з ПДВ).
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: Послуги з прибирання снігу (код ДК 021:2015 - 90620000-9 Послуги з прибирання снігу).
2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: 2 лоти, згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення)
3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: Лот №1 – територія с. Вишеньки та с. Петропавлівське; Лот №2 – територія с. Гнідин.
4. Строк виконання робіт: до 31.12.2021 р.
5. Умови оплати: Розрахунки за надані послуги Замовник проводить щомісячно протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання акту наданих послуг, за умови надходження з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника коштів за надані послуги, які є предметом даного Договору
6. Основні умови договору:
6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках.
7. Відхилення пропозицій:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 24.02.2021 року
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 01.03.2021 року
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна з ПДВ.
Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
12. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі
Додатки до оголошення:
Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі пропозиції на електронні торги
Додаток 2. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі
Додаток 3. Проект договору
Додаток 4. Технічне завдання
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

18 лютого 2021 00:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 00:02
Оголошення_зимове прибирання.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з прибирання снігу (Лот №1 – територія с. Вишеньки та с. Петропавлівське)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 88 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 880,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з прибирання снігу (Лот №1 – територія с. Вишеньки та с. Петропавлівське)
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "АКВАКОМ СЕРВІС" 87 936,00
UAH з ПДВ
87 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2021 19:35
Електронний підпис
26 лютого 2021 19:34
Фінансовий звіт.pdf
26 лютого 2021 19:34
Статут.pdf
26 лютого 2021 19:34
Додаток №1.1.pdf
26 лютого 2021 19:34
Додаток №1..10.pdf
26 лютого 2021 19:34
додаток № 1.pdf
26 лютого 2021 19:34
Додаток 4.pdf
26 лютого 2021 19:34
Додаток 3.pdf
26 лютого 2021 19:34
Додаток 2.pdf
26 лютого 2021 19:34
додаток 1.16.pdf
26 лютого 2021 19:34
додаток 1.15.pdf
26 лютого 2021 19:34
додаток 1.14.pdf
26 лютого 2021 19:34
додаток 1.13.pdf
26 лютого 2021 19:34
додаток 1.11.pdf
26 лютого 2021 19:34
додаток 1.9.pdf
26 лютого 2021 19:34
додаток 1.8.pdf
26 лютого 2021 19:34
додаток 1.7.pdf
26 лютого 2021 19:34
додаток 1.6.pdf
26 лютого 2021 19:34
додаток 1.5.pdf
26 лютого 2021 19:34
додаток 1.4.pdf
26 лютого 2021 19:34
додаток 1.3.pdf
26 лютого 2021 19:34
додаток 1.2.pdf
26 лютого 2021 19:34
Договірна ціна.pdf
26 лютого 2021 19:34
Договір позички.pdf
26 лютого 2021 19:34
Витяг ПДВ.pdf
26 лютого 2021 19:34
Витяг з інф. сист.pdf
26 лютого 2021 19:34
Виписка з ЄДРЮО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "АКВАКОМ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "АКВАКОМ СЕРВІС"
#38784713
Переможець 87 936,00
UAH з ПДВ
02 березня 2021 12:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2021 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "АКВАКОМ СЕРВІС"
#38784713
87 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 00:30
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 22:42
сніг Акваком.pdf укладений
10 березня 2021 22:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 87 936,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 656,00 UAH)