Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мийні засоби ( 15 найменувань)
Очікувана вартість
98 000,00 UAH
UA-2021-02-17-013367-a 451a33291c8a45c6a9c7ded00667e388
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казацька Вікторія Віталіївна

+380536758237 tenderklk-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кременчуцький льотний коледж Харківського національного університету внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 43041752
Місцезнаходження: 39605, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, вул.Перемоги, буд.17/6
Контактна особа: Казацька Вікторія Віталіївна
+380536758237
tenderklk-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2021 22:09
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2021 22:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2021 22:14
Очікувана вартість: 98 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


39831200-8 - Мийні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 найменувань
Мийні засоби ( 15 найменувань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39605, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Гоголя, буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Постачальника на Товар та отримання Замовником рахунку-фактури. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2021 22:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2021 22:10
Дод.4 Проект договору (5).doc
17 лютого 2021 22:10
Оголошення про проведення СЗ. Додатки1-3.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2021 22:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Кловін" 47 680,68
UAH з ПДВ
47 680,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2021 17:53
Електронний підпис
25 лютого 2021 17:52
15 Лист - згода.pdf
25 лютого 2021 17:52
17 Гарантійний лист.pdf
25 лютого 2021 17:52
8 Витяг ЄДР від 15.12.20.pdf
25 лютого 2021 17:52
3.1 Статут+опис 2020.pdf
25 лютого 2021 17:52
8.1 Виписка ЄДР 04.12.20.pdf
25 лютого 2021 17:51
14 Захист довкілля.pdf
25 лютого 2021 17:51
10 Довідка досвід.pdf
25 лютого 2021 17:51
1 Цінова пропозиція.pdf
25 лютого 2021 17:51
18 Документи якості.pdf
25 лютого 2021 17:51
11 Довідка_працівники.pdf
25 лютого 2021 17:51
3 Про правочин.pdf
25 лютого 2021 17:51
13 Згода з договором.pdf
25 лютого 2021 17:51
9 Витяг ПДВ.pdf
25 лютого 2021 17:51
8.2 Мінстат від 18.12.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Кловін"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Кловін"
#42814874
Переможець 47 680,68
UAH з ПДВ
04 березня 2021 14:36

Документи

04 березня 2021 14:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2021 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Кловін"
#42814874
47 680,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2021 14:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:10
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 13:32
ДУ 2 дог.159.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 13:28
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 09:59
ДУ 1 дог.159.pdf зміни до договору
22 квітня 2021 09:57
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 16:03
Дог.159 від 12.03.21.pdf укладений
12 березня 2021 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, на підставі част.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції Закону від 19.09.2019р. №114-ІХ та п.11.1 Договору, дійшли згоди внести зміни до Додатку 1 Договору від 12.03.2021р. №159 та доповнити найменування аналогічного товару, без зміни ціни за одиницю товару та кількості, в зв'язку з припиненням виробництва товару, вказаного в п.8 Специфікації,
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 част.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону від 19.09.2019 р. №114-IX, дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та ціну договору на 195 грн 84 коп, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. З урахуванням внесених змін викласти п.2.1 розділу 2 Договору в редакції: "Ціна договору складає 47 484 грн 84 коп (сорок сім тисяч чотириста вісімдесят чотири грн 84 коп), з урахуванням ПДВ 7 914 грн 14 коп (сім тисяч дев'ятсот чотирнадцять грн 14 коп)"
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 47 484,84
UAH (в тому числі ПДВ 7 914,14 UAH)