Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів МАЗ, МАН, КРАЗ ,ЗІЛ
Очікувана вартість
2 033 800,00 UAH
UA-2021-02-17-012272-a ● 97d0043c078448cfae15a02333b0a5fe
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359090 |
Місцезнаходження: | 03170, Україна , Київська обл., Київ, Янтарна, 5 , електронна адреса : dey_sv@ukr.net |
Контактна особа: |
Пилипенко Микола Петрович 380444512809 dey_sv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2021 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 15:23 |
Очікувана вартість: | 2 033 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 169,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 Людино-година
Послуги з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів МАЗ, МАН, КРАЗ ,ЗІЛ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Київ, на СТО Виконавця, яке повинно знаходитись в м. Києві або приміській зоні (на відстані не більше 10 км. від виробничої бази Замовника: м. Київ, вул. Янтарна, 5).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | на СТО Виконавця, яке повинно знаходитися в м. Києві або приміській зоні (на відстані не більше 10 км. від виробничої бази Замовника: м. Київ, вул. Янтарна, 5). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2021 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2021 16:36 |
тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 18 лютого 2021 10:46
Дата відповіді: 18 лютого 2021 16:16
Шановний Замовнику, у кваліфікаційних критеріях зазначена максімальна відстань до СТО Виконавця 10 км, вважаємо, що це діскрімінаційний критерій, якій не дає можливість здоровой конкуренціїї. Просимо внести зміни до ТД в часті збільшення відстані до СТО. Також прошу надати роз'яснення щодо "приміській зони" м. Києва. Дякую за відповідь.
Відповідь: Добрий день! Ваше питання розглянуто тендерним комітетом.
Підприємство створене з метою забезпечення безпечного руху транспорту та
пішоходів по закріпленій шляховій мережі Святошинського району та працює в
цілодобовому режимі.
Автотранспорт та механізми підприємства виконують роботи по утриманню та
ремонтні роботи вулично -шляхової мережі , підземних пішохідних переходів ,
вуличної зливової каналізації та працюють в цілодобовому режимі.
Якщо виникає поломка автотранспорту ( 70% застарілого автотранспорта) для
зручності та економії робочого часу, буде доцільно якщо місцезнаходження
ремонтного закладу (СТО) буде в районі близькому до місцезнаходження бази
Замовника. Також має місце - заощадження паливо-мастильних матеріалів.
Крім того, Законом не обмежуються права замовника вказувати конкретне місце
знаходження закладу при здійсненні закупівель.
Щодо приміської зони:
- Підприємство знаходиться на вул.Янтарна , 5 де Окружна дорога межує з
Києво-Святошинським районом .
Якщо база Учасника знаходиться за межами Окружної дороги , (це приміська
Зона), але не більше 10 км від місцезнаходження бази Замовника , будь ласка ,
приймайте участь в тендері.
Підприємство створене з метою забезпечення безпечного руху транспорту та
пішоходів по закріпленій шляховій мережі Святошинського району та працює в
цілодобовому режимі.
Автотранспорт та механізми підприємства виконують роботи по утриманню та
ремонтні роботи вулично -шляхової мережі , підземних пішохідних переходів ,
вуличної зливової каналізації та працюють в цілодобовому режимі.
Якщо виникає поломка автотранспорту ( 70% застарілого автотранспорта) для
зручності та економії робочого часу, буде доцільно якщо місцезнаходження
ремонтного закладу (СТО) буде в районі близькому до місцезнаходження бази
Замовника. Також має місце - заощадження паливо-мастильних матеріалів.
Крім того, Законом не обмежуються права замовника вказувати конкретне місце
знаходження закладу при здійсненні закупівель.
Щодо приміської зони:
- Підприємство знаходиться на вул.Янтарна , 5 де Окружна дорога межує з
Києво-Святошинським районом .
Якщо база Учасника знаходиться за межами Окружної дороги , (це приміська
Зона), але не більше 10 км від місцезнаходження бази Замовника , будь ласка ,
приймайте участь в тендері.
Дискриминационные требования
Дата подання: 18 лютого 2021 17:52
Дата відповіді: 19 лютого 2021 08:54
Требуем исключить из ТД квалификационное требование предоставления положительного отзыва о работе с вами. Такое требование исключает возможность участия в торгах компаний, которые не имели опыта работы с вами. Считаем, что это дискриминационное требование к участникам и нарушает права потенциальных участников.
Відповідь: Шановний учаснику.
Вимогами тендерної документації є «У разі якщо Учасник був контрагентом (постачальником) Замовника протягом 2019-2020 років - Учасником додатково надається лист від КП «ШЕУ Святошинського району» м. Києва, який містить інформацію про якісне виконання договору (договорів, якщо їх за зазначений період було укладено із Замовником декілька) та відсутність пред’явлених КП «ШЕУ Святошинського району» м. Києва позовів та претензій до Учасника у зв’язку з неналежним виконанням Учасником зобов’язань за договором (договорами)»
Якщо Учасник не був контрагентом (постачальником) Замовника протягом 2019-2020 р. –
лист відгук не потрібно надавати .
Вимогами тендерної документації є «У разі якщо Учасник був контрагентом (постачальником) Замовника протягом 2019-2020 років - Учасником додатково надається лист від КП «ШЕУ Святошинського району» м. Києва, який містить інформацію про якісне виконання договору (договорів, якщо їх за зазначений період було укладено із Замовником декілька) та відсутність пред’явлених КП «ШЕУ Святошинського району» м. Києва позовів та претензій до Учасника у зв’язку з неналежним виконанням Учасником зобов’язань за договором (договорами)»
Якщо Учасник не був контрагентом (постачальником) Замовника протягом 2019-2020 р. –
лист відгук не потрібно надавати .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ТІР-24 |
1 897 400,00
UAH з ПДВ
|
1 897 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС" |
2 029 400,00
UAH з ПДВ
|
2 029 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ТІР-24 #41760095 |
Переможець |
1 897 400,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 12:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2022 10:27
|
ДУ- ТІР.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:30
|
ду-ТІР.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2021 10:42
|
ду-3.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2021 10:06
|
ду №2.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2021 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2021 10:46
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
23 липня 2021 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 09:56
|
Договір.pdf | укладений |
31 березня 2021 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 6-02/21-5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 6-02/21-5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл коштів по рахунках |
Номер договору про закупівлю: | 6-02/21-5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступни й рік |
Номер договору про закупівлю: | 6-02/21-5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сума , що не перевищує 20% від суми , визначеної у договорі , укладеному у попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 6-02/21-5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |