Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
8 455,04 UAH
UA-2021-02-17-007899-a c8860e7646e049f6935fe6c1b3aa6c6a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гончарук

+380980178445 goncharuk@zt.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 38624322
Вебсайт: https://zt.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 10006, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Героїв Пожежних, 67-Б
Контактна особа: Наталія Гончарук
+380980178445
goncharuk@zt.dsns.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Технічні та якісні характеристики послуги повинні відповідати вимогам чинного законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт автомобіля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10006, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Героїв Пожежних 67б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник зобов'язаний перерахувати суму зазначену в акті (акту приймання-передачі) про надані послуги протягом 10 календарних днів з моменту підписання такого акту. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

17 лютого 2021 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР АВТО ЦЕНТР"
#38481937
Переможець 8 455,04
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 13:29

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 12:52
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 13:32
35.pdf укладений
17 лютого 2021 13:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 455,04
UAH (в тому числі ПДВ 1 409,17 UAH)