Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з використання та технічної підтримки системи «Контакт-центр Дніпровської міської ради»
Очікувана вартість
360 545,00 UAH
UA-2021-02-17-005864-b ● 2c09e8edfb7c4718990619c68da4bc04
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40429588 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Валентина Магро +380962971440 v.magro@dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Обгрунтування:Відповідно до Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір від 15.01.2019 № 84430, на підставі ст. 431 та 432 Цивільного Кодексу України, ст. 176 Кримінального Кодексу України, Закону України «Про авторське право і суміжні права» існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності.
Пояснення: Департаментом інформаційних технологій Дніпровської міської ради (далі - Департамент) у 2019 році за результатом закупівлі UA-2019-03-14-004206-a, проведеної в системі Prozorro за процедурою відкриті торги, з Вашим підприємством було укладено договір від 19.04.2019 № 1904-19 з ТОВ «БІС-СОФТ» щодо надання Послуг з використання та технічної підтримки системи «Контакт-центр Дніпровської міської ради» (дала - Послуги).
У 2020 році Департаментом за результатом закупівлі UA-2020-03-19-003513-b, проведеної в системі Prozorro за переговорною процедурою, з ТОВ «БІС-СОФТ» укладався договір від 03.04.2020 № 03/04/2-20 щодо надання Послуг з використання та технічної підтримки системи «Контакт-центр Дніпровської міської ради».
У 2021 році з метою підвищення якості обслуговування громадян та посилення контролю за станом розгляду звернень громадян комунальними підприємствами, виконавчими органами міської ради за допомогою Єдиної гарячої лінії для звернень громадян Дніпровської міської ради, на виконання п. 2.1. Створення, використання, супровід, упровадження, доопрацювання та технічна підтримка ресурсів, платформ, вебпорталів та сервісів Програми у сфері зв’язку, телекомунікації та електронних сервісів Дніпровської міської ради на 2021 – 2024 роки, затвердженої рішенням Дніпровської міської ради від 02.09.2020 № 20/60, розпорядження Дніпровського міського голови від 13.10.2017 № 1271-р «Про впровадження системи «Контакт-центр Дніпровської міської ради» існує потреба продовження надання зазначених послуг.
Відповідно до Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір від 15.01.2019 № 84430, на підставі ст. 431 та 432 Цивільного Кодексу України, ст. 176 Кримінального Кодексу України, Закону України «Про авторське право і суміжні права» існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності.
Згідно із Законом та потребами Замовника, передбачено здійснити Закупівлю в обсязі — 1 послуги, що передбачає використання та технічну підтримку системи «Контакт-центр Дніпровської міської ради».
Використання та технічна підтримка вебсервісу іншим розробником програмного забезпечення неможливі без зміни програмного коду вже функціонуючого програмного продукту «Контакт-центр Дніпровської міської ради».
Відповідно до норм Закону України "Про авторське право та суміжні права", зміна коду програмних продуктів та/або постачання та впровадження нових екземплярів та/або версій впроваджених програмних продуктів можлива лише власником авторських майнових прав або іншою особою за його дозволом, оформленим згідно чинного законодавства.
Отже виникає необхідність проведення переговорної процедури закупівлі, на підставі п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення: Департаментом інформаційних технологій Дніпровської міської ради (далі - Департамент) у 2019 році за результатом закупівлі UA-2019-03-14-004206-a, проведеної в системі Prozorro за процедурою відкриті торги, з Вашим підприємством було укладено договір від 19.04.2019 № 1904-19 з ТОВ «БІС-СОФТ» щодо надання Послуг з використання та технічної підтримки системи «Контакт-центр Дніпровської міської ради» (дала - Послуги).
У 2020 році Департаментом за результатом закупівлі UA-2020-03-19-003513-b, проведеної в системі Prozorro за переговорною процедурою, з ТОВ «БІС-СОФТ» укладався договір від 03.04.2020 № 03/04/2-20 щодо надання Послуг з використання та технічної підтримки системи «Контакт-центр Дніпровської міської ради».
У 2021 році з метою підвищення якості обслуговування громадян та посилення контролю за станом розгляду звернень громадян комунальними підприємствами, виконавчими органами міської ради за допомогою Єдиної гарячої лінії для звернень громадян Дніпровської міської ради, на виконання п. 2.1. Створення, використання, супровід, упровадження, доопрацювання та технічна підтримка ресурсів, платформ, вебпорталів та сервісів Програми у сфері зв’язку, телекомунікації та електронних сервісів Дніпровської міської ради на 2021 – 2024 роки, затвердженої рішенням Дніпровської міської ради від 02.09.2020 № 20/60, розпорядження Дніпровського міського голови від 13.10.2017 № 1271-р «Про впровадження системи «Контакт-центр Дніпровської міської ради» існує потреба продовження надання зазначених послуг.
Відповідно до Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір від 15.01.2019 № 84430, на підставі ст. 431 та 432 Цивільного Кодексу України, ст. 176 Кримінального Кодексу України, Закону України «Про авторське право і суміжні права» існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності.
Згідно із Законом та потребами Замовника, передбачено здійснити Закупівлю в обсязі — 1 послуги, що передбачає використання та технічну підтримку системи «Контакт-центр Дніпровської міської ради».
Використання та технічна підтримка вебсервісу іншим розробником програмного забезпечення неможливі без зміни програмного коду вже функціонуючого програмного продукту «Контакт-центр Дніпровської міської ради».
Відповідно до норм Закону України "Про авторське право та суміжні права", зміна коду програмних продуктів та/або постачання та впровадження нових екземплярів та/або версій впроваджених програмних продуктів можлива лише власником авторських майнових прав або іншою особою за його дозволом, оформленим згідно чинного законодавства.
Отже виникає необхідність проведення переговорної процедури закупівлі, на підставі п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2021 18:29 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 лютого 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з використання та технічної підтримки системи «Контакт-центр Дніпровської міської ради»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72261000-2 — Послуги з обслуговування програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата здійснюється Замовником щомісячно на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі послуг та рахунків Виконавця у національній валюті України відповідно до ст.23, ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України при наявності відповідних бюджетних призначень за фактично надані послуги протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Акту приймання-передачі послуг, шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
17 лютого 2021 18:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2021 18:26 |
Протокол № 11-1.pdf | |
17 лютого 2021 18:26 |
Протокол № 11.pdf | |
17 лютого 2021 18:26 |
Повідомлення про визначення переможця.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІС-СОФТ" #38455425 |
Переможець |
360 545,00
UAH
|
17 лютого 2021 18:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2022 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2022 09:41
|
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
19 січня 2022 09:39
|
Додаткова угода № 2 від 18.01.2022 до дог.0103215.pdf | зміни до договору |
19 січня 2022 09:39
|
Протокол 11_3 від 18.01.2022.pdf | зміни до договору |
19 січня 2022 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 13:52
|
Додаткова угода 1 від 20.12.2021 до дог. 0103215.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 13:50
|
Повідомлення про внесення змін до дог.0103215.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 13:50
|
Протокол 11-2 від 20.12.2021.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 15:50
|
Договір від 01.03.2021 № 0103215.pdf | укладений |
01 березня 2021 15:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 1.4., п. 8.1. Договору № 0103215 від 01.03.2021 року термін надання послуг та дія договору подовжені до 31.03.2022. |
Номер договору про закупівлю: | № 0103215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до норм ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), ч.1 ст. 651, ст.ст. 653, 654 Цивільного кодексу України, відповідно до п.8.5., п.9.1. Договору № 0103215 від 01 березня 2021 року (далі – Договір), укладеного відповідно до закупівлі UA-2021-02-17-005864-b, Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору, а саме: 72 109,00 (сімдесят дві тисячі сто дев’ять грн. 00 коп.), без ПДВ, згідно Специфікації (Додаток №1, що є невід’ємною частиною Додаткової угоди). |
Номер договору про закупівлю: | № 0103215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |