Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

,,90430000-0 Послуги з відведення стічних вод (централізоване водовідведення) – 310 куб.м.
Очікувана вартість
4 414,40 UAH
UA-2021-02-17-005385-a 103711b2940d4357ab63ae4a9e835b5c
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Георгіївна Осіпова

+380679880899 kremroddom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР II РІВНЯ»
Код ЄДРПОУ: 01999632
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Майора Борищака, 20/3
Контактна особа: Інна Георгіївна Осіпова
+380679880899
kremroddom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно п.2 ч.2 ст.40 Закону України "Про публічні закупівлі" (у редакції Закону від 19.09.2019 р. № 114-ІХ Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі") (відсутності конкуренції з технічних причин), застосовується переговорна процедура закупівлі, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним суб’єктом господарювання КП «Кременчукводоканал». Відповідно частини другої статті 5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000р. №1682-ІІІ (із змінами та доповненнями) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 03361655, включено до реєстру суб’єктів природних монополій станом на 31.01.2021 року за №14. Відповідно до наведеного, виключно КП «Кременчукводоканал» має технічну можливість на надання послуг з централізованого водовідведення за адресою Замовника КНМП «Кременчуцький перинатальний центр ІІ рівня» 39600, Полтавська обл., м.Кременчук, вул.Київська 14, потрібно провести переговорну процедуру закупівлі на 2021 рік.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2021 12:05
Оскарження наміру укласти договір: 23 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
310 метр кубічний
централізоване водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за отримані послуги проводиться Замовником з момету отримання рахунку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

17 лютого 2021 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
#03361655
Переможець 4 414,40
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 12:05

Документи

17 лютого 2021 12:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2021 12:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
#03361655
4 414,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 лютого 2021 12:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 09:58
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 12:58
Дод.угод. 4 до дог.№10212.pdf зміни до договору
27 січня 2022 12:58
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 12:52
Дод.угод. 3 до дог.№10212.pdf зміни до договору
05 січня 2022 12:47
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 15:29
Дод.угод. 2 до дог.№10212.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 15:27
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 13:39
Дод.угод. 1 до дог.№10212.pdf зміни до договору
27 серпня 2021 13:37
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 16:26
Договір 10212 водовід. Київ.14.pdf укладений
23 лютого 2021 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Ціна цього Договору становить: 3114 грн 40 коп. (три тисячі сто чотирнадцять гривень 40 копійок).
Номер договору про закупівлю: 10212
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп.5 п.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями). Ціна цього Договору становить 2995,90 грн. (дві тис. дев'ятсот дев'яносто п'ять грн. 90 коп.), у т.ч. ПДВ:499,32 грн.
Номер договору про закупівлю: 10212
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» для виконання зобов’язань по договору в частині розрахунків, а саме сплати кредиторської заборгованості в сумі: 213 грн 66 коп. (Двісті тринадцять гривень 66 копійок) Сторони дійшли взаємної згоди продовжити термін дії Договору про закупівлю до 31.03.2022 року, виклавши розділ Особливі умови та строк дії договору в новій редакції «66. Цей Договір набирає чинності з 23.02.2021 р. і діє по 31.03.2022 р. згідно ст.631 ЦК України».
Номер договору про закупівлю: 10212
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», та на підставі рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 14.01.2022 №54 «Про погашення зобов’язань минулих періодів та заборгованості за товари, послуги та роботи, виконані у 2019-2021 рр.», розмір бюджетного фінансування на 2022 рік становить: 213 грн 66 коп. (Двісті тринадцять гривень 66 копійок). Загальна сума договору залишається незмінною та становить: 2 995 грн 90 коп. (Дві тисячі дев’ятсот дев’яносто п’ять гривень 90 копійок) в т.ч ПДВ 20% - 499 грн 32 коп. (Чотириста дев’яносто дев’ять гривень 32 копійки.)
Номер договору про закупівлю: 10212
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 2 995,90
UAH (в тому числі ПДВ 499,31 UAH)