Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" «Реконструкція мереж вуличного освітлення з використанням світлодіодних світильників с.Білка Коростенського району Житомирської області
Очікувана вартість
1 003 990,80 UAH
UA-2021-02-17-004007-a 7b7190da6b0c46ee99851df3bdbaffd6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Мошківська

+380414269242 marina5959@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ушомирська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348131
Місцезнаходження: 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15
Контактна особа: Марина Мошківська
+380414269242
marina5959@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2021 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2021 11:00
Початок аукціону: 03 березня 2021 12:29
Очікувана вартість: 1 003 990,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 039,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" «Реконструкція мереж вуличного освітлення з використанням світлодіодних світильників с.Білка Коростенського району Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2021 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 14:45
2.0._Оголошення.doc
17 лютого 2021 11:05
Додаток 3 Квалiфiкацiя_та_iншi_вимоги.doc
17 лютого 2021 11:05
2.5._Додаток_5__Субпiдрядники.doc
17 лютого 2021 11:05
2.4._Додаток_4_Проект_договору.doc
17 лютого 2021 11:05
2.1._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
17 лютого 2021 11:05
_Додаток_2_Технiчне_завдання.docx
18 лютого 2021 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2021 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2021 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 14:45
2.0._Оголошення.doc
17 лютого 2021 11:10
2.0._Оголошення.doc
17 лютого 2021 11:05
2.0._Оголошення.doc
17 лютого 2021 11:05
Додаток 3 Квалiфiкацiя_та_iншi_вимоги.doc
17 лютого 2021 11:05
2.5._Додаток_5__Субпiдрядники.doc
17 лютого 2021 11:05
2.4._Додаток_4_Проект_договору.doc
17 лютого 2021 11:05
2.1._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
17 лютого 2021 11:05
_Додаток_2_Технiчне_завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

План фінансування
Дата подання: 18 лютого 2021 10:29
Дата відповіді: 18 лютого 2021 10:36
Шановний Замовник У розд.1 п.14.1 зазначено -"Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів і документів передбачених ... Додатком № 4 – Проект договору про закупівлю (заповнений із реквізитами учасника та додатками в довільній формі);. У проекті договору читаем Розд.14 додатки п. 3 План фінансуванння будівництва. Шановне панство який може бути План фінансування , якщо у п. 6 Розд 1 Оглошення.. Умови оплати зазначено: "Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок ПІДРЯДНИКА." Загалом зовсім не зрозуміла вимога про План фінансування, так і порядок оплати за виконані роботи. Прошу внести коригування до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: План фінансування будівництва — обов’язковий додаток до договору підряду. Договори підряду на будівельні роботи сторони укладають за порядком, визначеним Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в будівництві, затвердженими постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 (далі — Загальні умови). Так, пункт 83 Загальних умов установлює, що фінансування робіт (будівництва об’єкта) проводять за планом, який: складає замовник; узгоджують з замовником (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником; є невід’ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва замовник складає на підставі титулу будови (об’єкта), проекту організації будівництва. Він ураховує календарні графіки виконання робіт і порядок проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. План фінансування будівництва складають на весь період будівництва за роками, а на поточний рік — за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування, видами витрат (п. 84 Загальних умов). Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на період виконання з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Отже, відповідно до умов оплати зазначених в оголошенні ,Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Підрядника.План фінансування погоджується з переможцем закупівля та замовником під час укладання договору в якому місяці відбудеться оплата за виконані роботи.

План фінансування
Дата подання: 18 лютого 2021 12:30
Дата відповіді: 18 лютого 2021 13:52
Шановний Замовник. Надайте будь ласка в складі Тендерної документації, складений Вами згідно Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в будівництві, затвердженими постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 (далі — Загальні умови) п. 83. , план фнансування обєкту торгів, для узгодження та включення в додатки до договору підряду. 2. Розясніть будь ласка логічну звязку вислову: "Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок ПІДРЯДНИКА"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику .
1.На даному етапі Замовник вимагає в довільній формі план фінансування робіт ,так як Ви на даному етапі є учасниками не переможцями ,план фінансування з вами не погоджуємо.
2.Після того як Ви виконаєте роботи надасте нам КБ3 -на протязі 5 робочих днів ми повинні оплатити акти виконаних робіт.
Уточнення технічного завдання
Дата подання: 19 лютого 2021 13:32
Дата відповіді: 19 лютого 2021 14:28
Доброго дня. У технічному завданні на повітряні лініі від КТПЗ-408 п.15 Вказано "Монтаж з/б опор в кількості 5 шт. В переліку матеріалів Стояки відсутні. Тобто Вартість з/б опор у ДЦ не враховувати? Я правильно зрозумів?
Відповідь: доброго дня в п.15 враховані залізобетонні стояки (стояк залізобетонний СВ-105).
Уточнення технічного завдання
Дата подання: 19 лютого 2021 13:47
Дата відповіді: 19 лютого 2021 14:32
Також не зрозуміло п.14 в усіх ЛК "Провiд ПРГН на живлення світильників, сумарний перерiз до 2,5 мм2" - це РОбота чи матеріал. Якщо робота, то чому нема матералу?
Відповідь: доброго дня в п.14 враховано вартість матеріалів та робіт.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-17-004007-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАНЕВСЬКА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2894207965
Дата подання: 05 березня 2021 14:08
Вимога на рішення замовника
Неправомірне рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 15:57
Дана вимога не є дискримінаційною, не встановлює додаткових кваліфікаційних критеріїв для учасників, спрямована на реальне забезпечення виконання зобов’язань. Підстав щодо відхилення даної пропозиції не вбачаємо.
Номер вимоги: UA-2021-02-17-004007-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАНЕВСЬКА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2894207965
Дата подання: 09 березня 2021 17:47
Вимога
Неправомірне рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2021 16:41
Дана вимога не є дискримінаційною, не встановлює додаткових кваліфікаційних критеріїв для учасників, спрямована на реальне забезпечення виконання зобов’язань. Підстав щодо відхилення даної пропозиції не вбачаємо.

Документи подані скаржником

05 березня 2021 14:08
Вимога.pdf
05 березня 2021 14:08
Лист.jpg
05 березня 2021 14:08
deklaraciy 001.jpg
05 березня 2021 14:08
sertuficat 001.jpg

Документи подані скаржником

09 березня 2021 17:47
Вимога.pdf

Документи

10 березня 2021 16:41
відповідь білка.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2021 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" 616 528,43
UAH з ПДВ
589 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ" 751 462,33
UAH з ПДВ
590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАНЕВСЬКА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА 780 000,00
UAH з ПДВ
724 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХІНЖИНІРИНГ К" 840 386,40
UAH з ПДВ
734 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АРМ-ЕЛЕКТРО" 900 000,00
UAH з ПДВ
760 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КАБЕКС" 875 016,98
UAH з ПДВ
786 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2021 10:11
Електронний підпис
26 лютого 2021 10:09
3 Довідка про МТБ.pdf
26 лютого 2021 10:09
6.5 Витяг з ПДВ.pdf
26 лютого 2021 10:09
4.1 Наказ, штатний 45 чол.pdf
26 лютого 2021 10:09
3.3 Оренда обладнання.pdf
26 лютого 2021 10:09
1 Пропозиція додаток 1.pdf

Публічні документи

01 березня 2021 09:26
Електронний підпис
01 березня 2021 09:25
20. ПДВ Витяг.PDF
01 березня 2021 09:25
16. Виписка.PDF
01 березня 2021 09:25
15. витяг з ЄДР від 05.02.2021.pdf
01 березня 2021 09:25
14.1. копія Статуту. Опис..pdf
01 березня 2021 09:25
13.6. КБ-2,3 Тульчинська МР.pdf
01 березня 2021 09:25
13.4. Відгук Бубнівська СР.pdf
01 березня 2021 09:25
13.2. відгук Губники.pdf
01 березня 2021 09:25
6.1. перелік видів робіт.pdf

Публічні документи

26 лютого 2021 11:30
Електронний підпис
26 лютого 2021 11:30
Транспорт.pdf
26 лютого 2021 11:30
Технічне завдання.pdf
26 лютого 2021 11:30
сертифікат 9001.pdf
26 лютого 2021 11:30
Пропозиція.pdf
26 лютого 2021 11:30
паспорт, довідка,код.PDF
26 лютого 2021 11:30
Лицензия1.pdf
26 лютого 2021 11:30
Лист про світильники.pdf
26 лютого 2021 11:30
Лист на обробку даних.pdf
26 лютого 2021 11:30
Дозвіл.pdf
26 лютого 2021 11:30
Договірна ціна.pdf
26 лютого 2021 11:30
Договір підряду.pdf
26 лютого 2021 11:30
Договір з додатками.pdf
26 лютого 2021 11:30
Довідка про договора.pdf
26 лютого 2021 11:30
довідка про договір.pdf
26 лютого 2021 11:30
Довідка МТБ.pdf
26 лютого 2021 11:30
Гарантійнй лист.pdf
26 лютого 2021 11:30
витяг, єдиний податок.PDF
26 лютого 2021 11:30
виписка.PDF
26 лютого 2021 11:30
акти Мойсіївка.PDF

Публічні документи

26 лютого 2021 15:24
Електронний підпис
26 лютого 2021 15:22
Цінова пропозиція.pdf
26 лютого 2021 15:22
Транспорт.pdf
26 лютого 2021 15:22
Статут.pdf
26 лютого 2021 15:22
сертифікат 9001.pdf
26 лютого 2021 15:22
Свідотцтво.pdf
26 лютого 2021 15:22
Протокол№1 - 2.JPG
26 лютого 2021 15:22
Протокол №1.JPG
26 лютого 2021 15:22
Проект договір.pdf
26 лютого 2021 15:22
ПДВ.pdf
26 лютого 2021 15:22
Наказ про призначення.pdf
26 лютого 2021 15:22
Лицензия1.pdf
26 лютого 2021 15:22
Лист -видгук договір 226.pdf
26 лютого 2021 15:22
КБ-3, КБ-2в.PDF
26 лютого 2021 15:22
Календарний графік (266).pdf
26 лютого 2021 15:22
Дозвіл.pdf
26 лютого 2021 15:22
договірна ціна.pdf
26 лютого 2021 15:22
Договірна ціна (266).pdf
26 лютого 2021 15:22
Договір оренда офіс.PDF
26 лютого 2021 15:22
довідки.pdf
26 лютого 2021 15:22
Витяг Арм Електро 2020р.rtf
26 лютого 2021 15:22
Виписка ЄДРПОУ.pdf
26 лютого 2021 15:22
Аналогічний договор 266.pdf

Публічні документи

25 лютого 2021 08:56
Електронний підпис
25 лютого 2021 08:48
25. Витяг з ЄДРПОУ.FR12.pdf
25 лютого 2021 08:48
16.Статут.FR12.pdf
25 лютого 2021 08:48
8. Довідка мтб .FR12.pdf
25 лютого 2021 08:48
5 Гарантійний лист.FR12.pdf
25 лютого 2021 08:48
3. Лист згода.FR12.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"

ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАНЕВСЬКА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА

ТОВ "ТЕХІНЖИНІРИНГ К"

Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АРМ-ЕЛЕКТРО"

ПП "КАБЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"
#34788625
Переможець 589 999,00
UAH з ПДВ
04 березня 2021 16:12

Документи

04 березня 2021 16:12
Електронний підпис
04 березня 2021 16:08
оголоження с.Білка.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2021 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"
#34788625
589 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2021 16:12
Електронний підпис
04 березня 2021 16:08
оголоження с.Білка.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 15:07
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 10:19
10-03-21 від 10.03.2021 Білка.pdf укладений
10 березня 2021 16:44

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
03 червня 2021 10:22
209 231,03 UAH UA508201720344241017100022324
Ушомирська с/р
UA333116470000026002300901541
ТОВ "НВФ"Термоунiверсал"
Оплачений
24 червня 2021 10:30
212 990,93 UAH UA508201720344241017100022324
Ушомирська с/р
UA333116470000026002300901541
ТОВ "НВФ"Термоунiверсал"
Оплачений
06 жовтня 2021 10:13
13 087,98 UAH UA508201720344241017100022324
Ушомирська с/р
UA333116470000026002300901541
ТОВ "НВФ"Термоунiверсал"
Оплачений
30 грудня 2021 09:59
148 612,22 UAH UA508201720344241017100022324
Ушомирська с/р
UA333116470000026002300901541
ТОВ "НВФ"Термоунiверсал"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 583 922,16
UAH (в тому числі ПДВ 92 256,32 UAH)