Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" «Реконструкція мереж вуличного освітлення з використанням світлодіодних світильників с.Білка Коростенського району Житомирської області
Очікувана вартість
1 003 990,80 UAH
UA-2021-02-17-004007-a ● 7b7190da6b0c46ee99851df3bdbaffd6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ушомирська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348131 |
Місцезнаходження: | 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15 |
Контактна особа: |
Марина Мошківська +380414269242 marina5959@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2021 11:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2021 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2021 12:29 |
Очікувана вартість: | 1 003 990,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 039,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" «Реконструкція мереж вуличного освітлення з використанням світлодіодних світильників с.Білка Коростенського району Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 14:45 |
2.0._Оголошення.doc | |
17 лютого 2021 11:05 |
Додаток 3 Квалiфiкацiя_та_iншi_вимоги.doc | |
17 лютого 2021 11:05 |
2.5._Додаток_5__Субпiдрядники.doc | |
17 лютого 2021 11:05 |
2.4._Додаток_4_Проект_договору.doc | |
17 лютого 2021 11:05 |
2.1._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc | |
17 лютого 2021 11:05 |
_Додаток_2_Технiчне_завдання.docx |
18 лютого 2021 14:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 лютого 2021 14:45 |
2.0._Оголошення.doc
|
||||||
17 лютого 2021 11:05 |
Додаток 3 Квалiфiкацiя_та_iншi_вимоги.doc
|
||||||
17 лютого 2021 11:05 |
2.5._Додаток_5__Субпiдрядники.doc
|
||||||
17 лютого 2021 11:05 |
2.4._Додаток_4_Проект_договору.doc
|
||||||
17 лютого 2021 11:05 |
2.1._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
|
||||||
17 лютого 2021 11:05 |
_Додаток_2_Технiчне_завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
План фінансування
Дата подання: 18 лютого 2021 10:29
Дата відповіді: 18 лютого 2021 10:36
Шановний Замовник У розд.1 п.14.1 зазначено -"Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів і документів передбачених ... Додатком № 4 – Проект договору про закупівлю (заповнений із реквізитами учасника та додатками в довільній формі);. У проекті договору читаем Розд.14 додатки п. 3 План фінансуванння будівництва. Шановне панство який може бути План фінансування , якщо у п. 6 Розд 1 Оглошення.. Умови оплати зазначено: "Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок ПІДРЯДНИКА." Загалом зовсім не зрозуміла вимога про План фінансування, так і порядок оплати за виконані роботи. Прошу внести коригування до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: План фінансування будівництва — обов’язковий додаток до договору підряду. Договори підряду на будівельні роботи сторони укладають за порядком, визначеним Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в будівництві, затвердженими постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 (далі — Загальні умови). Так, пункт 83 Загальних умов установлює, що фінансування робіт (будівництва об’єкта) проводять за планом, який: складає замовник; узгоджують з замовником (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником; є невід’ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва замовник складає на підставі титулу будови (об’єкта), проекту організації будівництва. Він ураховує календарні графіки виконання робіт і порядок проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. План фінансування будівництва складають на весь період будівництва за роками, а на поточний рік — за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування, видами витрат (п. 84 Загальних умов). Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на період виконання з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Отже, відповідно до умов оплати зазначених в оголошенні ,Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Підрядника.План фінансування погоджується з переможцем закупівля та замовником під час укладання договору в якому місяці відбудеться оплата за виконані роботи.
План фінансування
Дата подання: 18 лютого 2021 12:30
Дата відповіді: 18 лютого 2021 13:52
Шановний Замовник. Надайте будь ласка в складі Тендерної документації, складений Вами згідно Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в будівництві, затвердженими постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 (далі — Загальні умови) п. 83. , план фнансування обєкту торгів, для узгодження та включення в додатки до договору підряду.
2. Розясніть будь ласка логічну звязку вислову: "Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок ПІДРЯДНИКА"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику .
1.На даному етапі Замовник вимагає в довільній формі план фінансування робіт ,так як Ви на даному етапі є учасниками не переможцями ,план фінансування з вами не погоджуємо.
2.Після того як Ви виконаєте роботи надасте нам КБ3 -на протязі 5 робочих днів ми повинні оплатити акти виконаних робіт.
1.На даному етапі Замовник вимагає в довільній формі план фінансування робіт ,так як Ви на даному етапі є учасниками не переможцями ,план фінансування з вами не погоджуємо.
2.Після того як Ви виконаєте роботи надасте нам КБ3 -на протязі 5 робочих днів ми повинні оплатити акти виконаних робіт.
Уточнення технічного завдання
Дата подання: 19 лютого 2021 13:32
Дата відповіді: 19 лютого 2021 14:28
Доброго дня.
У технічному завданні на повітряні лініі від КТПЗ-408 п.15 Вказано "Монтаж з/б опор в кількості 5 шт. В переліку матеріалів Стояки відсутні. Тобто Вартість з/б опор у ДЦ не враховувати? Я правильно зрозумів?
Відповідь: доброго дня в п.15 враховані залізобетонні стояки (стояк залізобетонний СВ-105).
Уточнення технічного завдання
Дата подання: 19 лютого 2021 13:47
Дата відповіді: 19 лютого 2021 14:32
Також не зрозуміло п.14 в усіх ЛК "Провiд ПРГН на живлення світильників, сумарний перерiз до 2,5 мм2" - це РОбота чи матеріал. Якщо робота, то чому нема матералу?
Відповідь: доброго дня в п.14 враховано вартість матеріалів та робіт.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-17-004007-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАНЕВСЬКА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2894207965
Дата подання: 05 березня 2021 14:08
Вимога на рішення замовника
Неправомірне рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 15:57
Дана вимога не є дискримінаційною, не встановлює додаткових кваліфікаційних критеріїв для учасників, спрямована на реальне забезпечення виконання зобов’язань. Підстав щодо відхилення даної пропозиції не вбачаємо.
Номер вимоги: UA-2021-02-17-004007-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАНЕВСЬКА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2894207965
Дата подання: 09 березня 2021 17:47
Вимога
Неправомірне рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2021 16:41
Дана вимога не є дискримінаційною, не встановлює додаткових кваліфікаційних критеріїв для учасників, спрямована на реальне забезпечення виконання зобов’язань. Підстав щодо відхилення даної пропозиції не вбачаємо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2021 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
616 528,43
UAH з ПДВ
|
589 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ" |
751 462,33
UAH з ПДВ
|
590 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАНЕВСЬКА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА |
780 000,00
UAH з ПДВ
|
724 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХІНЖИНІРИНГ К" |
840 386,40
UAH з ПДВ
|
734 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АРМ-ЕЛЕКТРО" |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
760 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КАБЕКС" |
875 016,98
UAH з ПДВ
|
786 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" #34788625 |
Переможець |
589 999,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 10:19
|
10-03-21 від 10.03.2021 Білка.pdf | укладений |
10 березня 2021 16:44
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
03 червня 2021 10:22
|
209 231,03 UAH | UA508201720344241017100022324 Ушомирська с/р |
UA333116470000026002300901541 ТОВ "НВФ"Термоунiверсал" |
Оплачений |
24 червня 2021 10:30
|
212 990,93 UAH | UA508201720344241017100022324 Ушомирська с/р |
UA333116470000026002300901541 ТОВ "НВФ"Термоунiверсал" |
Оплачений |
06 жовтня 2021 10:13
|
13 087,98 UAH | UA508201720344241017100022324 Ушомирська с/р |
UA333116470000026002300901541 ТОВ "НВФ"Термоунiверсал" |
Оплачений |
30 грудня 2021 09:59
|
148 612,22 UAH | UA508201720344241017100022324 Ушомирська с/р |
UA333116470000026002300901541 ТОВ "НВФ"Термоунiверсал" |
Оплачений |