Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 79820000-8 - Послуги пов’язані з друком (Послуги з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2021-02-17-003980-b 69f81ce4aa4f4008a091888a21705a7a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Селюк

+380462774057 buh@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04062015
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Магістратська, буд. 7
Контактна особа: Олена Селюк
+380462774057
buh@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Виконавчим комітетом Чернігівської міської ради були двічі оголошені відкриті торги на закупівлю послуг з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації: відповідно 14.01.2021 (ідентифікатор процедури закупівлі UA-2021-01-14-003361-a) та 01.02.2021 (ідентифікатор процедури закупівлі UA-2021-02-01-005569-a). На обидві закупівлі була подана лише одна пропозиція – товариством з обмеженою відповідальністю «ЧМГ» (далі – ТОВ «ЧМГ»).
У відповідності до положень пункту 1 частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.
Згідно з пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Таким чином, наявні підстави для проведення переговорної процедури закупівлі ДК 021:2015 79820000-8 - Послуги, пов’язані з друком (Послуги з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації).
Документи, що підтверджують наявність умов застосування винятку, передбаченого пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме - якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом:
- звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-01-14-003361-a;
- звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-02-01-005569-a.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2021 16:55
Оскарження наміру укласти договір: 28 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 сантиметр квадратний
Послуги з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, м. Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79824000-6 — Послуги з друку та розповсюджування надрукованої продукції

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання актів приймання - передачі наданих послуг та отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Вид розрахунку – безготівковий. У платіжних дорученнях повинно бути посилання на номер даного Договору. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

17 лютого 2021 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧМГ"
#35779428
Переможець 434 000,00
UAH
17 лютого 2021 16:55

Документи

17 лютого 2021 16:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2021 16:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧМГ"
#35779428
434 000,00
UAH
Документи

Документи

17 лютого 2021 16:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2022 15:26
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2022 15:18
Дод угода Сума Травень 2022.pdf зміни до договору
27 травня 2022 15:15
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2022 15:09
Дод угода Пролонг травень 2022.pdf зміни до договору
27 травня 2022 15:04
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 16:16
Дод угода пролонг_2.pdf зміни до договору
13 січня 2022 16:13
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 16:09
Дод угода Друк Сума пролонг 2021.pdf зміни до договору
13 січня 2022 16:05
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 12:03
Дод угода Друк пролонг 2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:36
Дод угода Друк зменш 2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:30
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 12:44
Договір Друк 2021.pdf укладений
03 березня 2021 12:42

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 квітня 2021 11:13
21 391,86 UAH UA598201720344270054000023318
Виконком міської ради
UA503808050000000002600591361
ТОВ "ЧМГ"
Оплачений
11 травня 2021 12:08
43 612,66 UAH UA598201720344270054000023318
Виконком міської ради
UA503808050000000002600591361
ТОВ "ЧМГ"
Оплачений
07 червня 2021 12:12
25 369,47 UAH UA598201720344270054000023318
Виконком міської ради
UA503808050000000002600591361
ТОВ "ЧМГ"
Оплачений
12 липня 2021 13:52
27 550,32 UAH UA598201720344270054000023318
Виконавчий комітет Чернігівської МР
UA503808050000000002600591361
ТОВ "ЧМГ"
Оплачений
06 серпня 2021 11:18
37 263,24 UAH UA598201720344270054000023318
Виконавчий комітет Чернігівської МР
UA503808050000000002600591361
ТОВ "ЧМГ"
Оплачений
08 вересня 2021 12:01
55 339,34 UAH UA598201720344270054000023318
Виконавчий комітет Чернігівської МР
UA503808050000000002600591361
ТОВ "ЧМГ"
Оплачений
08 жовтня 2021 11:24
56 719,46 UAH UA598201720344270054000023318
Виконавчий комітет Чернігівської МР
UA503808050000000002600591361
ТОВ "ЧМГ"
Оплачений
08 листопада 2021 15:38
19 512,64 UAH UA598201720344270054000023318
Виконавчий комітет Чернігівської МР
UA503808050000000002600591361
ТОВ "ЧМГ"
Оплачений
07 грудня 2021 11:19
29 381,80 UAH UA598201720344270054000023318
Виконавчий комітет Чернігівської МР
UA503808050000000002600591361
ТОВ "ЧМГ"
Оплачений
23 грудня 2021 11:19
91 142,17 UAH UA598201720344270054000023318
Виконавчий комітет Чернігівської МР
UA503808050000000002600591361
ТОВ "ЧМГ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі на підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли взаємної згоди зменшити ціну Договору на 26 717,04 грн (двадцять шість тисяч сімсот сімнадцять грн 04 коп.), шляхом внесення змін до пункту 4.3. Договору про закупівлю послуг з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації від 01 березня 2021 року № 24 (далі - Договір), виклавши пункт 4.3. у наступній редакції: «4.3. Ціна Договору становить 407 282,96 грн (чотириста сім тисяч двісті вісімдесят дві грн 96 коп.) без ПДВ»
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із необхідністю проведення процедури закупівлі на 2022 рік на підставі пункту 8 частини 5 та частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли взаємної згоди щодо продовження дії Договору про закупівлю послуг з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації від 01 березня 2021 року № 24 (надалі – Договір) на строк, що є достатнім для проведення процедури закупівлі в обсязі, який не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у п. 4.3. Договору, шляхом внесення змін до пунктів 3.4 та 9.1. Договору, виклавши їх у наступній редакції: «3.4. Строк (термін) надання Послуг: до 15 лютого 2022 року.» «9.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 15 лютого 2022 року, а в частині розрахунків та інших зобов’язань до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з продовженням дії Договору про закупівлю послуг з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації від 01.03.2021 № 24 (далі - Договір) на строк, що є достатнім для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, Сторони дійшли взаємної згоди стосовно внесення змін до пункту 4.3. Договору виклавши його у наступній редакції: «4.3. Ціна Договору становить 488 739,55 грн (чотириста вісімдесят вісім тисяч сімсот тридцять дев’ять грн 55 коп.) без ПДВ, у т. ч. на 2021 рік – 407 282,96 грн, на 2022 рік – 81 456,59 грн.»
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із необхідністю проведення процедури закупівлі на 2022 рік на підставі пункту 8 частини 5 та частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли взаємної згоди щодо продовження дії Договору про закупівлю послуг з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації від 01 березня 2021 року № 24 (надалі – Договір) на строк, що є достатнім для проведення процедури закупівлі в обсязі, який не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у п. 4.3. Договору, шляхом внесення змін до пунктів 3.4 та 9.1. Договору, виклавши їх у наступній редакції: «3.4. Строк (термін) надання Послуг: до 15 квітня 2022 року.» «9.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 15 квітня 2022 року, а в частині розрахунків та інших зобов’язань до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли взаємної згоди щодо продовження дії Договору про закупівлю послуг з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації від 01 березня 2021 року № 24 (надалі – Договір) у зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю до 31 травня 2022 року, шляхом внесення змін до пункту 9.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 травня 2022 року, а в частині розрахунків та інших зобов’язань до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі на підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли взаємної згоди зменшити ціну Договору на 12 628,53 грн (дванадцять тисяч шістсот двадцять вісім грн 53 коп.), шляхом внесення змін до пункту 4.3. Договору про закупівлю послуг з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації від 01 березня 2021 року № 24 (далі - Договір), виклавши пункт 4.3. у наступній редакції: «4.3. Ціна Договору становить 476 111,02 грн (чотириста сімдесят шість тисяч сто одинадцять грн 02 коп.) без ПДВ у т. ч. на 2021 рік – 407 282,96 грн, на 2022 рік – 68 828,06 грн.»
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 31 травня 2022
Сума оплати за договором: 476 111,02
UAH