Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СУБОТЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО Р-НУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛ. |
Код ЄДРПОУ: | 44126035 |
Місцезнаходження: | 27444, Україна , Кіровоградська обл., Знам'янський р-н, село Суботці, вул. Центральна, буд. 24 |
Контактна особа: |
Віта Сидоренко +380662379196 viddilosvitusub@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2021 10:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2021 15:36 |
Очікувана вартість: | 364 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 824,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2021 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2021 10:47 |
Титул яйця 15 02.pdf | |
17 лютого 2021 10:43 |
Тендерна документація яйця 15 02 2021 .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-12-000016 ● fd790ea144124682b608a762bc094016
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2021 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.04.2021 № 166
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 09.04.2021 № 166
Витяг з переліку процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-02-17-003364-а 17.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-15 14:26:27
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 –03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця курячі)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-17-003364-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Так, відповідно до вимог Додатку 4 тендерної документації, учасником - переможцем фізичною особою - підприємцем «Хомич Валентина Миколаївна» не надано шляхом оприлюднення в електронній системі документів, що підтверджує відсутність підстав у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимогами тендерної документації Замовника.
Чому Вами не відхилено переможця фізичну особу – підприємця «Хомич Валентина Миколаївна» як такого, що не надав у строк та спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону та укладено з ним Договір, чим недотримано вимоги абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-16 11:23:14
Пояснення
Порушення виявлені в ході моніторингу будуть усунені шляхом розірвання договору №214 від 29 березня 2021 року. Додаткову угоду про розірвання договору надіслано постачальнику для підписання.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2021 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ХОМИЧ ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА" |
310 585,57
UAH з ПДВ
|
310 585,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "АРТЕМ ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
351 522,35
UAH з ПДВ
|
351 522,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ХОМИЧ ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА" #2049804985 |
Переможець |
310 585,57
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 15:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 14:02
|
Додаткова угода 2.pdf | укладений |
26 квітня 2021 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2021 13:50
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2021 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2021 15:05
|
ДУ до договору 214.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 14:05
|
Договір 214.pdf | укладений |
31 березня 2021 13:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На дату укладання цієї додаткової угоди кошторисні зобов'язання по Договору №214 від 29.03.21р. виникають у сумі 50000,00 грн. без ПДВ. Подальше взяття зобов'язань по даному договору буде змінюватись по мірі змін кошторисних призначень та регламентуватись шляхом укладення додаткових угод |
Номер договору про закупівлю: | 214 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Постачальник у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель дійшли згоди розірвати Договір про закупівлю продуктів харчування №214 від 29 березня 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 214 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |