Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання за кодом ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2021-02-17-001737-a 61f44841c259432e8156e120f1dc48cd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Маркова

+380983102575 gorpoliclin2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Міська поліклініка №2 м. Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 24467263
Місцезнаходження: 87505, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, Проспект Перемоги, будинок 5
Контактна особа: Катерина Маркова
+380983102575
gorpoliclin2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток по причині відсутності конкуренції на вказані послуги та відміни процедури відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій – двічі (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-12-002075-a; UA-2021-01-28-006918-b). Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації до відкритих торгів. Закупівля послуг з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання є виключно обов’язковою для потреб медичного закладу. Не укладання договору на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання може привести до негативних процесів та небажаних наслідків у 2021 році в КНП «Міська поліклініка №2 м. Маріуполя».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2021 09:51
Оскарження наміру укласти договір: 28 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги контролю технічного стану (КТС), технічного обслуговування (ТО) та поточного ремонту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87505, Україна, Донецька область, Мариуполь, пр. Перемоги, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
1 послуга
Послуги з поточного ремонту медобладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87505, Україна, Донецька область, Мариуполь, пр. Перемоги, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

17 лютого 2021 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДТЕХНІКА-МАРІУПОЛЬ"
#30735653
Переможець 49 993,63
UAH
17 лютого 2021 09:51

Документи

17 лютого 2021 09:51
Електронний підпис
17 лютого 2021 09:50
Протокол № 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2021 09:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДТЕХНІКА-МАРІУПОЛЬ"
#30735653
49 993,63
UAH
Документи

Документи

17 лютого 2021 09:51
Електронний підпис
17 лютого 2021 09:50
Протокол № 3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 14:25
Дод.угода №2 дог. 25_21п ТОВ Медтехніка-Маріуполь.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 10:24
Дод.угода №1 дог.25_21п ТОВ Медтехніка-Маріуполь.pdf зміни до договору
10 березня 2021 10:22
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 09:15
Договір №25_21п ТОВ Медтехніка-Маріуполь.pdf укладений
01 березня 2021 09:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатку №1 до Договору №25/21п від 01.03.2021 р., а саме: додати перелік матеріалів і запчастин, які можуть бути використані під час проведення поточного ремонту медичного обладнання, та викласти Додаток №1 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 25/21п
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди згідно п. 2.12., п. 7.4., п. 11.1.1. внести зміни до Договору № 25/21п від 01.03.2021 р., а саме: зменшити обсяг закупівлі послуг з причини зміни потреби та реального фінансування Замовника, в зв'язку з чим зменшити загальну вартість послуг, що надаються за цим Договором, на 22 064,76 грн. (Двадцять дві тисячі шістдесят чотири грн. 76 коп.). За надання передбачених Договором послуг, Замовник виплачує Виконавцю загальну суму 27 928,87 грн. (Двадцять сім тисяч дев'ятсот двадцять вісім гривень 87 копійок) без ПДВ. Калькуляцію до Договору про надання послуг № 25/21п від 01.03.2021 р. викласти в новій редакції від 19.04.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 25/21п
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML