Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з доопрацювання, супроводу та технічної підтримки підсистеми «Кабінет мешканця» на базі платформи «Система електронного документообігу «АйДок»
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2021-02-16-015692-a 266df771c6e040f291494ada203e729c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Магро

+380962971440 v.magro@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Валентина Магро
+380962971440
v.magro@dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Відповідно до Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір від 12.05.2017 № 71828, виданого Білявцеву В. В., а також договору передачі його авторських прав ТОВ «АЙКОР ТЕХНОЛОДЖІ» від 31.07.2018 № 20180731-1-icore/l, на підставі ст. 431 та 432 Цивільного Кодексу України, ст. 176 Кримільного Кодексу України, Закону України «Про авторське право і суміжні права» існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності під час надання Послуги з доопрацювання, супроводу та технічної підтримки підсистеми «Кабінет мешканця» на базі платформи «Система електронного документообігу «АйДок». Пояснення:Департаментом інформаційних технологій Дніпровської міської ради (далі - Департамент) у 2019 році за результатом закупівлі UA-2019-03-01-002712-a, проведеної в системі Prozorro за процедурою відкриті торги, з ТОВ «АЙКОР ТЕХНОЛОДЖІ» укладався договір від 01.04.2019 № ic20190401-0-mdadpdepit/sl про надання Послуг щодо постачання програмного забезпечення у вигляді ліцензії на платформу «Система електронного документообігу «АйДок».
У 2020 році Департаментом за результатом закупівлі UA-2020-05-06-001179-b, проведеної в системі Prozorro за переговорною процедурою, з ТОВ «АЙКОР ТЕХНОЛОДЖІ» укладався договір від 22.05.2020 № 22/05-20 щодо надання Послуги з доопрацювання, супроводу та технічної підтримки підсистеми «Кабінет мешканця» на базі платформи «Система електронного документообігу «АйДок» (далі - Послуги).
З метою вдосконалення і доопрацювання зазначеного сервісу та на виконання розпорядження міського голови від 30.03.2018 № 262-р «Про цифрову (комп’ютерну) техніку, високотехнологічне обладнання», а також рішення міської ради від 23.01.2019 № 51/40 «Про затвердження концепції розвитку електронної демократії міста Дніпра на 2019-2020 роки» у 2021 році в місті існує потреба продовження надання вищезазначених Послуг відповідно до Програми у сфері зв’язку, телекомунікації та електронних сервісів Дніпровської міської ради на 2021-2024 роки, затвердженої рішенням міської ради від 02.09.2020 № 20/60 (п. 2.1 Створення, використання, супровід, упровадження, доопрацювання та технічна підтримка ресурсів, платформ, вебпорталів та сервісів).
Відповідно до Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір від 12.05.2017 № 71828, виданого Білявцеву В. В., а також договору передачі його авторських прав ТОВ «АЙКОР ТЕХНОЛОДЖІ» від 31.07.2018 № 20180731-1-icore/l, на підставі ст. 431 та 432 Цивільного Кодексу України, ст. 176 Кримільного Кодексу України, Закону України «Про авторське право і суміжні права» існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності під час надання Послуги з доопрацювання, супроводу та технічної підтримки підсистеми «Кабінет мешканця» на базі платформи «Система електронного документообігу «АйДок».
Необхідні доопрацювання вебсервісу неможливі без зміни програмного коду вже функціонуючого програмного продукту «Система електронного документообігу «АйДок», на базі якого створено підсистему «Кабінет мешканця».
Відповідно до норм Закону України "Про авторське право та суміжні права", зміна коду програмних продуктів та/або постачання та впровадження нових екземплярів та/або версій впроваджених програмних продуктів можлива лише власником авторських майнових прав або іншою особою за його дозволом, оформленим згідно чинного законодавства.
Отже виникає необхідність проведення переговорної процедури закупівлі, на підставі п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2021 18:53
Оскарження наміру укласти договір: 27 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з доопрацювання, супроводу та технічної підтримки підсистеми «Кабінет мешканця» на базі платформи «Система електронного документообігу «АйДок»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72261000-2 — Послуги з обслуговування програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата здійснюється Замовником щомісячно на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі послуг та рахунків Виконавця у національній валюті України відповідно до ст.23, ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України при наявності відповідних бюджетних призначень за фактично надані послуги протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Акту приймання-передачі послуг, шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

16 лютого 2021 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2021 18:38
Протокол № 12-1.pdf
16 лютого 2021 18:38
Протокол № 12.pdf
16 лютого 2021 18:38
Повідомлення про намір укласти договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКОР ТЕХНОЛОДЖІ"
#42339711
Переможець 800 000,00
UAH
16 лютого 2021 18:53

Документи

16 лютого 2021 18:53
Електронний підпис
16 лютого 2021 18:51
Протокол № 12-1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2021 18:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКОР ТЕХНОЛОДЖІ"
#42339711
800 000,00
UAH
Документи

Документи

16 лютого 2021 18:53
Електронний підпис
16 лютого 2021 18:51
Протокол № 12-1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2022 16:07
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 10:52
Протокол 12_5 від 18.01.2022.pdf зміни до договору
19 січня 2022 10:48
Додаткова угода № 3 від 18.01.2022 до дог. 05032021.pdf зміни до договору
19 січня 2022 10:48
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
19 січня 2022 10:48
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2022 17:12
Протокол 12-4.pdf зміни до договору
11 січня 2022 17:10
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 17:46
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 17:45
Протокол 12-3 від 22.12.2021.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 17:45
Додаткова угода 2 від 22.12.2021 до дог 05032021.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 17:45
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 17:08
Додаткова угода 1 від 20.12.2021 до дог.05032021.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 17:06
Повідомлення про внесення змін до дог.05032021.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 17:06
Протокол 12-2 від 20.12.2021.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 17:06
Електронний підпис укладений
05 березня 2021 11:22
Договір від 05.03.2021 № 05032021.pdf укладений
05 березня 2021 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.3., п. 8.1. Договору № 05032021 від 05.03.2021 року термін надання послуг та дія договору подовжені до 31.03.2022.
Номер договору про закупівлю: № 05032021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», ч.1 ст. 651, ст.ст. 653, 654 Цивільного кодексу України, відповідно до п.6.3., п.11.1., п.11.5.-11.7. Договору від 05 березня 2021 № 05032021 (далі – Договір), Сторони дійшли згоди про зменшення ціни Договору на 156 500,00 грн. без ПДВ, у зв’язку з чим пункт 6.2. розділу 6 Договору викласти у наступній редакції: «6.2. Загальна сума Договору становить 643 500 грн. 00 коп. (шістсот сорок три тисячі п’ятсот грн.00 коп.), без ПДВ. Відповідно до п.26-1 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України операція з постачання програмної продукції звільнена від оподаткування ПДВ».
Номер договору про закупівлю: № 05032021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: № 05032021
Договір:
Номер додаткової угоди: 12-4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до норм ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), ч.1 ст. 651, ст.ст. 653, 654 Цивільного кодексу України, відповідно до п.8.1., п.8.2., п.11.1., п. 11.5, п. 11.6, п. 11.7 Договору № 05032021 від 05 березня 2021 року (далі – Договір), укладеного відповідно до закупівлі UA-2021-02-16-015692-a, Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору, а саме: 96 000,00 (дев’яносто шість тисяч грн. 00 коп.), без ПДВ, згідно Специфікації (Додаток №1, що є невід’ємною частиною Додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: № 05032021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 739 500,00
UAH