Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з реєстрації користувача в системі програмного Продукту "АІС" "Місцеві бюджети рівня розпорядника бюджетних коштів"
Очікувана вартість
2 735,00 UAH
UA-2021-02-16-014897-a bdf9b11e2df04b44bdd81f6b431c3262
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Козак

+380684265130 wolfscity@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вовковинецька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04406222
Місцезнаходження: 32223, Україна , Хмельницька обл., смт. Вовковинці, вул. Миру, 24
Контактна особа: Тетяна Козак
+380684265130
wolfscity@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Виконавець надає послуги з реєстрації Замовника, як користувача в системі програмного Продукту "АІС" Місцеві бюджети рівня розпорядника бюджетних коштів", що дозволяє замовнику користуватись програмним продуктом на протязі одного року, без права передачі самого програмного продукту, на який майнові та авторські права не передаються замовнику, а залишаються у Розробника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з реєстрації користувача в системі програмного Продукту "АІС" "Місцеві бюджети рівня розпорядника бюджетних коштів"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32223, Україна, Хмельницька область, Вовковинці, вул Миру 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

16 лютого 2021 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ІВАНОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
#2197300354
Переможець 2 735,00
UAH
16 лютого 2021 17:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 10:18
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 17:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 735,00
UAH