Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги «Розроблення проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу по вул. Богуна,19а в с. Василівка Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області»
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2021-02-16-010749-a cc90d66860904b2e8149bf5d493481ff
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Вадимівна Гакалець

+380636659406 yuliagakalets@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04348220
Місцезнаходження: 12411, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, село Березівка, ВУЛИЦЯ ВАТУТІНА, будинок 31
Контактна особа: Юлія Вадимівна Гакалець
+380636659406
yuliagakalets@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2021 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2021 14:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2021 16:37
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Розроблення проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу по вул. Богуна,19а в с. Василівка Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12411, Україна, Житомирська область, село Березівка, вул.Ватутіна,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2021 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2021 16:40
Оголошення.docx
17 лютого 2021 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2021 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2021 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2021 16:40
Оголошення.docx
16 лютого 2021 15:45
Оголошення.docx
16 лютого 2021 15:43
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін виконання
Дата подання: 16 лютого 2021 18:36
Дата відповіді: 17 лютого 2021 16:14
Замовник вимагає: 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 03 березня 2021 року. Даний термін --- нереальний!!!!! Просимо встановити реальний термін виконання в робочих днях!!!
Відповідь: Дякуємо! В оголошення будуть внесені відповідні зміни.
Нереальна вимога
Дата подання: 17 лютого 2021 07:31
Дата відповіді: 17 лютого 2021 16:15
Доброго дня. Термін виконання до 03 березня., а кінцевий строк подачі до 25 лютого. Враховуючи ще день аукціону плюс визнання переможця і від 10 до 20 днів на підписання договору, то виходить що у вас або є вже готовий проект або помилились в році кінцевого терміну виконання робіт. Прохання привести у відповідність до чинного законодавства.
Відповідь: Дякуємо! В оголошення будуть внесені відповідні зміни.
Уточнююче питання
Дата подання: 17 лютого 2021 07:41
Дата відповіді: 17 лютого 2021 16:34
В огодошенні вказано, що Учасник має надати копію ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Які роботи і послуги вги згідно цієї закупівлі треба виконувати, якщо закупівля на проект, де необхідні сертифіковані фахівці, а не ліцензії. Ви ж не передбачаєте монтажних чи будівельних робіт протипожежного призначеня. Приведіть у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, так, як у процесі розробки проектно-кошторисної
документації за предметом закупівлі, мають бути розроблені наступні
розділи проекту:
- пожежна сигналізація;
- оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей;
- протидимний захист;
- передавання тривожних сповіщень;
- блискавкозахист -
Замовник вважає за доцільне вимагади від учасників Ліцензію на надання
послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-16-010749-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БАКАЛЬЦЕВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1975408933
Дата подання: 16 лютого 2021 18:33
сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT) у сфері архітектури, інжинірингу, геодезії тощо; - інші документи, які вимагаються по змісту тендерної документації
Замовник вимагає: «сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT) у сфері архітектури, інжинірингу, геодезії тощо; - інші документи, які вимагаються по змісту тендерної документації» Вимога щодо надання Учасниками сертифікату ISO 9001 є дискримінаційною вимогою і націлена на зменшення конкуренції серед учасників закупівлі з метою мінімізації кількості Учасників та максимізації ціни договору, в результаті чого порушуються принципи закупівель. Сертифікація ISO 9001 в Україні не є обов’язковою. Це система добровільної сертифікації яка носить рекомендаційний характер. Дана сертифікація не дає право на обстеження будівель і споруд!!! Вона взалі нічого не дає компанії, яка обстежує будівлі та споруд (лише фінансові витрати). Обстежувати можуть сертифіковані експерти з обстеження будівель і споруд, а не компанія яка має сертифікацію ISO 9001 Спрощені закупівлі були запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах і роботах. Крім того, спрощені закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами і доповненнями) (далі- Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Для набуття права на виконання обстеження, суб’єкту господарської діяльності необхідно мати у своєму складі сертифікованого експерта з обстеження будівель і споруд. Отже, вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу щодо надання учасниками: «сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT) у сфері архітектури, інжинірингу, геодезії тощо; - інші документи, які вимагаються по змісту тендерної документації» PS: доводимо до вашого відома, що однією з основних ознак того, що замовник є корупціонером та лобіює інтереси свого перемжця є вимога щодо ДСТУ ISO 9001 Просимо звернути на це увагу та врахувати, що покарання неодмінно настане!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 лютого 2021 16:13
Дякуємо! В оголошення будуть внесені відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2021 16:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Житомирська філія інститут "НДІпроектреконструкція" 150 660,00
UAH з ПДВ
150 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2021 17:03
Електронний підпис
22 лютого 2021 16:58
5 - цінова пропозиція.pdf
22 лютого 2021 16:58
17.3 - Ліцензія Corel.pdf
22 лютого 2021 16:58
18.2.1 - дод гео 1.pdf
22 лютого 2021 16:58
18.2.- гео лабораторія.pdf
22 лютого 2021 16:58
19 - пож Ліцензія.jpg
22 лютого 2021 16:58
18.1.1 - дод буд.pdf
22 лютого 2021 16:58
17.1 -Ліцензія AutoCAD.pdf
22 лютого 2021 16:58
18.2.2 - дод гео 2.pdf
22 лютого 2021 16:58
Про ліцензінзію.pdf
22 лютого 2021 16:58
17.2 - Ліцензія АВК.pdf
22 лютого 2021 16:58
4 - ПДВ.pdf
22 лютого 2021 16:58
18.1 - буд лабораторія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЖФ інститут "НДІпроектреконструкція"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Житомирська філія інститут "НДІпроектреконструкція"
#13568274
Переможець 150 660,00
UAH з ПДВ
05 березня 2021 10:55

Документи

05 березня 2021 10:55
Електронний підпис
05 березня 2021 10:53
протокол0503.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2021 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Житомирська філія інститут "НДІпроектреконструкція"
#13568274
150 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2021 10:55
Електронний підпис
05 березня 2021 10:53
протокол0503.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 16:41
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 13:01
договір18-21.pdf укладений
12 березня 2021 12:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 150 660,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 110,00 UAH)