Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги «Розроблення проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу по вул. Богуна,19а в с. Василівка Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області»
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2021-02-16-010749-a ● cc90d66860904b2e8149bf5d493481ff
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04348220 |
Місцезнаходження: | 12411, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, село Березівка, ВУЛИЦЯ ВАТУТІНА, будинок 31 |
Контактна особа: |
Юлія Вадимівна Гакалець +380636659406 yuliagakalets@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2021 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2021 14:50 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2021 16:37 |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Розроблення проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу по вул. Богуна,19а в с. Василівка Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12411, Україна, Житомирська область, село Березівка, вул.Ватутіна,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 березня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2021 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2021 16:40 |
Оголошення.docx |
17 лютого 2021 16:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 лютого 2021 16:40 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін виконання
Дата подання: 16 лютого 2021 18:36
Дата відповіді: 17 лютого 2021 16:14
Замовник вимагає: 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 03 березня 2021 року. Даний термін --- нереальний!!!!! Просимо встановити реальний термін виконання в робочих днях!!!
Відповідь: Дякуємо! В оголошення будуть внесені відповідні зміни.
Нереальна вимога
Дата подання: 17 лютого 2021 07:31
Дата відповіді: 17 лютого 2021 16:15
Доброго дня. Термін виконання до 03 березня., а кінцевий строк подачі до 25 лютого. Враховуючи ще день аукціону плюс визнання переможця і від 10 до 20 днів на підписання договору, то виходить що у вас або є вже готовий проект або помилились в році кінцевого терміну виконання робіт. Прохання привести у відповідність до чинного законодавства.
Відповідь: Дякуємо! В оголошення будуть внесені відповідні зміни.
Уточнююче питання
Дата подання: 17 лютого 2021 07:41
Дата відповіді: 17 лютого 2021 16:34
В огодошенні вказано, що Учасник має надати копію ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Які роботи і послуги вги згідно цієї закупівлі треба виконувати, якщо закупівля на проект, де необхідні сертифіковані фахівці, а не ліцензії. Ви ж не передбачаєте монтажних чи будівельних робіт протипожежного призначеня. Приведіть у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, так, як у процесі розробки проектно-кошторисної
документації за предметом закупівлі, мають бути розроблені наступні
розділи проекту:
- пожежна сигналізація;
- оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей;
- протидимний захист;
- передавання тривожних сповіщень;
- блискавкозахист -
Замовник вважає за доцільне вимагади від учасників Ліцензію на надання
послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
документації за предметом закупівлі, мають бути розроблені наступні
розділи проекту:
- пожежна сигналізація;
- оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей;
- протидимний захист;
- передавання тривожних сповіщень;
- блискавкозахист -
Замовник вважає за доцільне вимагади від учасників Ліцензію на надання
послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-16-010749-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БАКАЛЬЦЕВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1975408933
Дата подання: 16 лютого 2021 18:33
сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT) у сфері архітектури, інжинірингу, геодезії тощо; - інші документи, які вимагаються по змісту тендерної документації
Замовник вимагає: «сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT) у сфері архітектури, інжинірингу, геодезії тощо; - інші документи, які вимагаються по змісту тендерної документації» Вимога щодо надання Учасниками сертифікату ISO 9001 є дискримінаційною вимогою і націлена на зменшення конкуренції серед учасників закупівлі з метою мінімізації кількості Учасників та максимізації ціни договору, в результаті чого порушуються принципи закупівель. Сертифікація ISO 9001 в Україні не є обов’язковою. Це система добровільної сертифікації яка носить рекомендаційний характер. Дана сертифікація не дає право на обстеження будівель і споруд!!! Вона взалі нічого не дає компанії, яка обстежує будівлі та споруд (лише фінансові витрати). Обстежувати можуть сертифіковані експерти з обстеження будівель і споруд, а не компанія яка має сертифікацію ISO 9001 Спрощені закупівлі були запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах і роботах. Крім того, спрощені закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами і доповненнями) (далі- Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Для набуття права на виконання обстеження, суб’єкту господарської діяльності необхідно мати у своєму складі сертифікованого експерта з обстеження будівель і споруд. Отже, вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу щодо надання учасниками: «сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT) у сфері архітектури, інжинірингу, геодезії тощо; - інші документи, які вимагаються по змісту тендерної документації» PS: доводимо до вашого відома, що однією з основних ознак того, що замовник є корупціонером та лобіює інтереси свого перемжця є вимога щодо ДСТУ ISO 9001 Просимо звернути на це увагу та врахувати, що покарання неодмінно настане!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 лютого 2021 16:13
Дякуємо! В оголошення будуть внесені відповідні зміни.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Житомирська філія інститут "НДІпроектреконструкція" #13568274 |
Переможець |
150 660,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2021 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2021 13:01
|
договір18-21.pdf | укладений |
12 березня 2021 12:58
|