Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Кліше печаток та штампів зі змінними подушечками та оснасткою)
Очікувана вартість
5 650,00 UAH
UA-2021-02-16-002900-c 359473ac3d794aa8b81986ef1b9f4b35
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончар Марина Петрівна

+380554975506 marisha_11041989@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРИСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" БЕРИСЛАВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003913
Місцезнаходження: 74300, Україна , Херсонська обл., Берислав, 1 травня
Контактна особа: Гончар Марина Петрівна
+380554975506
marisha_11041989@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2021 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2021 17:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2021 17:02
Початок аукціону: 03 березня 2021 13:26
Очікувана вартість: 5 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Місцезнаходження: 74300, Херсонська обл., м. Берислав, вул. 1 Травня, 124, Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Кліше круглої печатки d - 45 мм із пластмасовою оснасткою (30192150-7 Датери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня. 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Кліше круглої печатки d - 45 мм (30192150-7 Датери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня. 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Кліше круглої печатки d - 45 мм із пластмасовою оснасткою (30192150-7 Датери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня. 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Кліше круглої печатки d - 40 мм + змінна подушечка (30192150-7 Датери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня. 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Кліше круглої печатки d - 45 мм + змінна подушечка (30192150-7 Датери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня. 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Кліше круглої печатки d - 40 мм + змінна подушечка (30192150-7 Датери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня. 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Кліше круглої печатки d - 45 мм із пластмасовою оснасткою (30192150-7 Датери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня. 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Кліше квадратного штампу 15х45мм (30192150-7 Датери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня. 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Кліше квадратного штампу 35х60мм з пластмасовою оснасткою (30192150-7 Датери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня. 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Кліше квадратного штампу 35х60мм (30192150-7 Датери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня. 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Кліше квадратного штампу 40х60мм з пластмасовою оснасткою (30192150-7 Датери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня. 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Кліше квадратного штампу 40х60мм (30192150-7 Датери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня. 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Кліше квадратного штампу 40х57мм (30192150-7 Датери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня. 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Кліше квадратного штампу 25х50мм з пластмасовою оснасткою (30192150-7 Датери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня. 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем за фактично поставлений Товар, який зазначений в накладній, здійснюється шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 7 банківських днів з дати підписання Акту приймання - передачі /накладної, при наявності коштів на рахунку та по мірі надходження фінансування. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 лютого 2021 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2021 16:58
Проект договору.doc
16 лютого 2021 16:58
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оснастка, змінна подушечка
Дата подання: 17 лютого 2021 14:46
Дата відповіді: 17 лютого 2021 15:15
Потребує уточнення! В оголошені заявлена позиція: Кліше круглої печатки d - 40 мм + змінна подушечка (30192150-7 Датери) ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Мається на увазі БЕЗ оснастки, тільки кліше? Яка потрібна змінна подушечка? До якої оснастки?
Відповідь: Доброго дня! В технічних вимогах, в пунктах прописано, де потрібно з оснасткою. Всі інші, або тільки кліше, або, кліше +зміна подушечка.
Навпроти кожної технічної вимоги є зразок штампу, така й буде змінна подушечка. (всі оснастки пластмасові).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2021 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гудков Олексій Михайлович 4 850,00
UAH з ПДВ
2 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн" 3 450,00
UAH з ПДВ
3 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВКП "КОНСУЛ-СЕРВІС" 5 310,00
UAH з ПДВ
4 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2021 10:31
Електронний підпис
25 лютого 2021 10:30
сертефикат.jpeg
25 лютого 2021 10:30
сертификат.JPG
25 лютого 2021 10:30
лист згода з договором.pdf
25 лютого 2021 10:30
цінова пропозиція.pdf
25 лютого 2021 10:30
паспорт.pdf
25 лютого 2021 10:30
паспорт 3.pdf
25 лютого 2021 10:30
паспорт 2.pdf
25 лютого 2021 10:30
інн.pdf
25 лютого 2021 10:30
Єдиний податок.pdf
25 лютого 2021 10:30
Виписка2.pdf
25 лютого 2021 10:30
Виписка1.pdf

Публічні документи

25 лютого 2021 15:40
Електронний підпис
25 лютого 2021 15:34
Цінова пропозиція.pdf
25 лютого 2021 15:34
СТАТУТ.pdf
25 лютого 2021 15:34
Лист-відгук 2.pdf
25 лютого 2021 15:34
Лист-відгук 1.pdf

Публічні документи

23 лютого 2021 09:16
Електронний підпис
23 лютого 2021 09:14
Цінова пропозиція стр1.jpg
23 лютого 2021 09:14
Договір стр5.jpg
23 лютого 2021 09:14
Договір стр4.jpg
23 лютого 2021 09:14
Договір стр2.jpg
23 лютого 2021 09:14
Технічні хки стр3.jpg
23 лютого 2021 09:14
Технічні хки стр1.jpg
23 лютого 2021 09:14
Договір стр3.jpg
23 лютого 2021 09:14
Договір стр1.jpg
23 лютого 2021 09:14
Договір стр6.jpg
23 лютого 2021 09:14
Технічні хки стр2.jpg
23 лютого 2021 09:14
Свідоцтво ПДВ.jpg
23 лютого 2021 09:14
Специфікація.jpg
23 лютого 2021 09:14
Цінова пропозиція стр2.jpg
23 лютого 2021 09:14
Надання повноважень.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гудков Олексій Михайлович

ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"

ПП "ВКП "КОНСУЛ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гудков Олексій Михайлович
#3150017593
Переможець 2 500,00
UAH з ПДВ
09 березня 2021 15:27

Документи

09 березня 2021 15:27
Електронний підпис
09 березня 2021 15:24
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2021 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гудков Олексій Михайлович
#3150017593
2 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 березня 2021 15:27
Електронний підпис
09 березня 2021 15:24
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 15:27
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 09:02
Договір укладений
23 березня 2021 09:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 500,00
UAH