Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рідина охолоджуюча (Антифриз, G11, G12 (концентрат))
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2021-02-16-002813-a 73e87094179f445ba13dd42bfebcb11c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Єрмак

+380991420711 pkpts-perv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Первомайське комунальне підприємство "Тепломережі"
Код ЄДРПОУ: 31679569
Місцезнаходження: 64102, Україна , Харківська обл., м. Первомайський, Мікрорайон 1/2, дитячий садок №9
Контактна особа: Марія Єрмак
+380991420711
pkpts-perv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція


Згідно умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 літр
Рідина охолоджуюча (Антифриз, G11, G12 (концентрат))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64102, Україна, Харківська область, м.Первомайський, м-р 1/2, д/с №9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Покупець зобов'язаний повністю оплатити Постачальнику вартість Партії Товару до моменту її отримання Покупцем, а саме протягом трьох календарних днів з моменту отримання Покупцем рахунку на цю Партію Товару, виписаного Постачальником на підставі замовлення Покупця (якщо Сторони не домовляться про інше). В разі неоплати Товару протягом вказаного строку Постачальник не гарантує наявність Товару, вказаного в рахунку. Оплата здійснюється в гривнях безготівковим банківським переказом коштів із застосуванням платіжних доручень на поточний рахунок Постачальника. Днем оплати є день зарахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Аванс 3 Календарні 100

Тендерна документація

16 лютого 2021 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФКО"
#30427998
Переможець 7 000,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2021 10:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 07:45